Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af Maria igår, endda på hende første dag i byen.

Selv om at jeg har besøgt hende før, for et års tid siden, så blev jeg slået helt om kuld over hvor lækker og sød hun var. Av min arm. Den krop kan man godt blive afhængig af:wub:

Vi havde en fantastisk halv time, hun suttede mig op hele 3 gange, på 3 forskellige kondomer, fordi jeg blev over ophedet 2 gange under kampen:D Det hele sluttede med et brag, lige præcis 30 min efter vi startede. Det må man kalde en succes, lidt ud over det normale. Tak for kampen Maria <3

 

Pige 10/10

Sted 8/10

Sex 10/10

Service 10/10

Hun bliver 10 dage endnu. Anbefales:biggrin:

https://annoncelight.dk/showad/278453

https://annoncelight.dk/showad/333590

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jeg har også besøgt Maria hun er meget smukt og en lækker krop.

10 tal hele vejen, sted vil jeg give en 7 tal. Hun skal rejser om 2 dage.

Pas på hin og hygge til jer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 1 time siden:

Hvor ligger de henne?

"Tvillingetankene" er et kendt sted i Odense, fordi der ligger 2 tankstationer lige overfor hinanden. Den ene er ubemandet i dag, den anden er en CK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ligeledes fornøjelsen at besøge denne dejlige og empatiske GP Maria på hendes sidste dag i denne omgang i Odense inden hun drager videre.

Og var hun så besøget værd - ja absolut. Hun er nærværende, glad og udadvendt og forstår at få en til at føle sig velkommen. 
Maria har en dejlig krop med store struttende bryster, der bare venter på at blive taget - og  de er som resten af kroppen pakket smukt ind i sexet lingeri. Selvsidende lange blonde strømper og æggende trusser fuldender det sexede look.

Maria lagde ud med et dejligt blow - uden generende hætte. Og der blev taget godt ved. Mens hun slugte det meste af pikken, var der frit syn til et par smukke øjne og ikke mindst et par fyldige struttende bryster, der dansede lystigt i takt med hendes blow. Tanken om at massere disse fyldige bryster, gjorde mig endnu mere tændt og snart stod pikken spændt og klar til næste scene….

Den røde beskyttelse blev monteret og Maria satte sig oven på mig, mens jeg kunne iagttage at pikken gled op i hendes stramme skede. Og så red hun mig i varierende rytme alt mens jeg kyssede og masserede de svulmende fortrin Maria er udstyret med. Og der er i den grad et par håndfulde.
Efter et skønt ridt lagde Maria sig på ryggen og jeg gled op i hende og rytmisk kunne jeg støde den i bund, mens brysterne fulgte de rytmiske bevægelser. Skønt at iagtage. Så røg Maria om på alle fire og jeg tog hende bagfra, mens jeg kunne betragte det hele i det store spejl på væggen. Ret ophidseende at iagttage en selv dyrke hed sex med en GP.

Jeg havde et godt greb om hendes dejlige hofter og ved hvert stød vuggede de enorme bryster i spejlet - en forstærkende oplevelse, der gjorde at fontænen sprang og sæden sprøjtede ud. En intens og skøn oplevelse. 

Efterfølgende var der tid til afsluttende snak om Marias videre færd inden hun igen vender tilbage til DK. Hun er en GP, der absolut er et besøg værd. Skøn krop, smilende, nærværende og meget indbydende at dyrke sex med.

På vej ud blev jeg beværtet med en læskende danskvand efter de hektiske minutter i hendes elskovsrede. En god oplevelse rigere. Gentagelsesfare - ja absolut!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...