Hop til indhold

Koldingpigerne - Laura

Featured Replies

Skrevet

Ja det er så min første anmeldelse... So here we go!

Da jeg skulle en smut til Kolding i denne uge begyndt jeg og kigge lidt på hvilke tøser man kunne besøge, og faldt hurtigt over Laura

http://kolding-pigerne.dk/pigerne/laura/

Billederne er lidt manipuleret men stadig en super flot pige der kommer frem!

Onsdagen efter man fik fri, hjem og bestille tid hos Laura, i bad også afsted, første besøg hos en glædespige. Kommer til stedet der dog ligger ud til en hovedvej, men med diskret parkering og indgang, blev taget imod af en telefon"dame", vist ind i et lille halv mørkt rum, venter i en minut eller 2 før Laura kommer ind, Sikke en babe!

Vi får styr på betalingen, 1100 for en halv time.. Hvorefter hun så kommer ind igen, hvor det fra så begynder.!

Vi begynder stille og roligt med lidt kyssen og røren, hvorefter lillemand bliver en hård Karl.!

Jeg får smidt hende på sengen og begynder og slikke hendes dejlige og velsmagende mis.! Hun stønner stille og roligt til hun rammer klimax(enten er hun en fantastisk skuespiller eller ja :P) hvor efter jeg ligger mig på ryggen og hun begynder og sutte på lillemand(er ikke den store bj mand men jo det var hun skam god til).

Derefter kravler baben op og begynder at ride, hvor vi kysser imens. Lidt efter drejer hun lige en omgang og viser mig sin fantastiske røv(hvor man så nærmest fortryder at man ikke tog en gang anal overi). Så hopper hun af og beder mig om at tage hende lidt, så jeg trækker hende lige ud til senge kanten og går igang mens hun stønner og ber mig om at blive ved(såååå frækt!!).

Derefter beder jeg tøser om at kravle om på alle 4. Så jeg kan komme til den dejlige røv igen!!

Tilsidst bliver jeg så smidt på sengen og hun sutter og bruger noget hånd til lillemand ikke kan mere..

Hvorefter man kommer ud og ser at man ren faktisk har brugt 45min derinde hvor max 5 af dem var vente tid..

Karakter:(1-10skala)

Stedet - 7 da stedet var en lille tand for mørkt.

Pigen;

Ansigt - 9

Bryster - 8 (forstår ikke grunden til om manipulere med de flotte bryster??)

Røv - klart 10!!

Udstråling og lyst - 9

Selve agten - 10 fantastisk tøs.!

Kommer jeg igen? Hvis jeg befinder mig tæt på Kolding engang i fremtiden, så ja helt sikkert! Hver en krone værd!

P.s. Sry for evt stavefejl, skriver fra iPad -.-

Peace out, lol_da

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.