Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik faktisk at vide bagefter, at jeg jo kunne give hende hvad jeg syntes var rimeligt. Ud fra hvad andre havde skrevet tænkte jeg 700. Jeg havde så kun en "tudse" og var egentlig blevet i så godt humør, at jeg valgte at give hende sedlen. Det fik hende til at kysse og kramme mig og virkede ægte lykkelig på en næsten rørende måde. Hun er sgu noget for sig selv på den rigtig gode måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, var lige en tur forbi hos Wan, fik den sædv. ½ times massage med afsluttende HJ. Hun var i godt humør i dag, som sædv. men oplyste hun ikke havde så travlt i dag lørdag. Så fik lidt længere tid end jeg havde betalt for, Hun kan virkelig noget med sine hænder som jeg ikke har oplevet andre steder.

Pas godt på hende, det fortjener hun

God jul til alle her på sitet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overvejer et besøg her i aften, håber bare ikke der er alt for lang kø :smile: Lykkes det hører i nærmere om det :smile:

Ja Wan har åbent om søndagen, men jeg vil anbefale dig at bestille tid,  Glæder mig til at læse din anmeldelse efter dit besøg. Håber ikke du bliver skuffet

God tur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Ja mit første besøg hos Wan, ja eller mit først planlagte besøg blev så ikke til nogen succes :???:

Nybadet, nybarberet og med rene underhylere og det hele tog jeg afsted mon Kingosgade i en taxa, og da jeg nåede frem så jeg til min store skræk at der var mørkt i kælderen. Prøvede at ringe på, men der skete ikke noget, forsøgte at ringe på telefonen men resultatet var det samme.

Hmm, så jeg måtte tage hjem igen, uden massage mm som jeg eller havde glædet mig til.

Så det eneste jeg fik ud af turen var at blive 2 x 200 kr fattigere til taxa.

ØV

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, ja Wan er rejst til Norge i dag, og kommer først hjem søndag, det er altid klogt at ringe inden du tager en Taxa, jeg ville havde besøgt hende i dag kl. 13.30, men oplyste at hun skulle rejse, men sagde at jeg var velkommen på søndag, dog først op af dagen. Håber du har bedre held næste gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der i dag kl 16.30 og hun var i rigtigt julehumør, havde haft en god tur til Norge, Jeg tog 1 time denne gang, og gik fløjtende derfra, god gennemført massage og HJ, er blevet godt afslappet ovenpå denne tur, Kunne høre hun ville få et par kunder i aften kl. 18 og 19, så godt hun har noget at gøre.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

1 besøg er det ind til videre blevet til, En rigtig god massage som, mens man ligger på maven, bliver mere og mere nærgående :-P, hvilket slet ikke gør noget.

Hvordan jeg kom op på knæ for at hun bedre kunne komme til mini-Brom husker jeg ikke men sjovt var det.

Seance blev afsluttet med mig på ryggen og Gorn mellem mine ben uden tøj på (her skal man være opmærksom på at det godt kan ses at hun ikke er 20 år længere) og ladningen op af hendes bryster, glimrende HJ.

Gorn er en lidt skør dame, men meget sød, og som I andre også har oplevet er prisen op til jer selv, men vær nu rimelig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest drilletungen

Dejligt at se, at Wan er blevet populær - bortset fra, at man så ikke har hende for sig selv mere :D

Wan har altid været min ynglings-glædeskvinde og hun er tillige et rigtig dejligt menneske, som man skal respektere og passe godt på.

Jeg er kommet fast hos hende i mange år tre-fire gange om året. Hun har altid været suveræn med sine hænder. Når man ligger på maven og hun kæler for det lille hovede, så det kildrer i hele kroppen, og hun enten bearbejder ens anus eller lader hånden glide øvet op og ned af ens pik, så man stønnende kommer op på knæ og blot vil have, at det fortsætter og fortsætter - det gøres ikke meget bedre ;D

Fordi jeg har kendt hende så længe, har jeg også fået lov til at forkæle hende og slikke hendes dejlige og velsmagende mis og flere gange præsteret at give hende orgasme, hvor hun ligger og hugger med underlivet og prøver at undertrykke sin stønnen. Og hendes afslappede smil bagefter er utrolig smukt.

Hendes krop er ikke ung, men rigtig flot i forhold til hendes alder og med flotte bryster og en forbavsende stram mis.

Mine varmeste anbefalinger af vand herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt Wan på baggrund af denne tråd, og wow - sikke en oplevelse!

Virkelig en sød kvinde, smiler meget og et varmt væsen. Jeg bestilte en times massage og det var ubetinget den bedste massage-oplevelse jeg har haft. Den var behagelig hård, det var lige hvad musklerne havde brug for! Blev efter noget tid vendt om, og tja... det har jeg stadig svært ved at sætte ord på :D

Kan klart anbefales! Og det bliver ikke min sidste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Findes dette sted endnu ?? Kan ikke få deres hjemmeside til at virke.....

Ja det findes endnu har lige været der d.31 Marts hun fortalte at hun skal en lille tur til Thailand her midt i April måned men kun for 5 dage så kommer hun hjem igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det muligt at tage et hurtigt bad hos Gorn? 

Wan talte for et stykke tid siden, at hun ville få opsat en brusekabine, men tror ikke den er blevet klar. Du bliver afvasket med dejligt varmt vand efter behandlingen, og jeg føler mig da godt ren når jeg forlader hende. Men du skal  måske hjem til konen, så ved jeg ikke om der kan være en lugt af hendes olie??  Jeg håber du får lyst til at prøve hendes massage for den er virkelig god, jeg kommer der 3-4 gange pr. måned.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Jeg deler ikke jeres begejstring. Uden varsel begyndte hun at jage en finger op i røven på mig. Jeg ved godt at mange elsker det. Det gør jeg så ikke.

Hun pøsede olie på lille-manden men hun hev og flåede i den. Jeg sagde ellers til hende, at et fjerlet HJ uden alt for meget olie på min pik er det bedste for mig, men hun gjorde det på sin egen måde. Det fungerede bare ikke.

Hun er derimod ikke fedtet med at vise sin krop frem, og hun er bestemt også sød og rar.

Hun kunne dog godt spørge først inden hun voldtager én med sin finger :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var der spurgte hun hvis jeg læst på internettet. Underforstået hvis jeg vidste, hvad hun plejede at gøre. Så jeg føler meg ikke voldtaget. :-P

Men jeg forstår din pointe. Det er altid irriterende, når pigerne er for påtrængende og tvinger en til sex. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...