Hop til indhold

Recommended Posts

Mine herrer

Jeg må med skam erkende, at jeg i en længere periode har brugt denne side flittigt for at finde steder hvor i - mine herrer - har været tilfredse.

Nu må det dog være min tur til at begynde med at bidrage lidt den anden vej - og hvorfor ikke starte med en fantastisk oplevelse.

Jeg havde - som nævnt før - lige smugkikket lidt på nogle anmeldeler inden jeg i fredags skulle forkæle mig selv lidt.

Jeg har en forkærlighed for at blive nusset lidt om - og her har jeg fundet at Thaimassage kan have sine fordele. Man bliver rørt over hele kroppen og hvis man er rigtig heldig - så får man også lige tømt de nedre regioner.

Flere at herrerne her på siden havde været rimelig tilfredse med Gorn Massage i Kingosgade - så der blev telefonisk aftalt en tid.

Meget befærdet gade - og hvor var hun længe om at åbne - men jeg kom ind og egentlig et hyggeligt sted - især massagerummet var pænt og hyggeligt.

Der er tale om en lille thaikvinde i sin bedste alder - nok omkring 50 . men så ved de sikkert også hvad de laver :D

Jeg blev ikke snydt.

Jeg bestilte 1 times oliemassage og massagen var rigtig god - hun kunne tage fat og jeg blev æltet godt igennem. Der kom ganske få berøringer af de nedre dele indledningsvis - men alligevel nok til begejstringen viste sig.

Efter 1/2 time var det tydeligt at massagen nu koncentrerede sig mere og mere om Lille Peter - hvilket også var fint nok. Jeg vil sige at da hele fokus blev rettet mod lille Peter - hvor jeg stadig lå på maven kunne hun helt klart nogle tricks der indebar begge hendes hænder - lille Peter og min "nødudgang" -det var RIGTIG godt. Var ved at komme flere gange - men kun kunne tydeligt mærke hvornår og ventede så lige lidt.

Efter 3 kvarter røg jeg på ryggen - lille Peter var MEGET klar - og så røg kludene af madammen og tja som nævnt 50+ men hun gjorde det sku meget god. Så var der fri leg med hendes krop - hvilket blev tilkendegivet ved, at hun smurte mine fingre ind i olie - legen varede ikke så længe - men udfaldet var også fortjente efter legen hvor jeg lå på maven.

Herefter den obligatoriske afvaskning - og lidt afsluttende massage - hvor hun gik rundt på min ryg . - jeps hun vadede sku rundt på mig - på nogle varme håndklæder - egentlig rart.

Stedet er helt utroligt rent og hun bruger rigtig mange rene håndklæder (dufter også af sæbe) - Jeg har egentlig kun 2 anker - alt for meget olie med duft - man kan IKKE komme hjem uden at det vil blive bemærket at man har oliefedtet hud og lugter af Bangkok - og så var næste kunde allerede lukket ind i "forværelset" og her skulle vi så mødes inden jeg gik.

MEN samlet set fantastisk sted.

Da jeg skulle betale ville hun vide hvad jeg ville betale :lol::lol:

Jeg sagde 700,- hun sagde top og smilede og bad mig komme igen - alt i alt 1 time og 20 min til jeg stod på gaden igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen, velkommen til Hemmelig Peter.

Fin anmeldelse, jeg har endnu Gorn i Kingosgade tilgode :lol:

Men det må da snart blive 8-)

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun kan noget som så mange andre ikke kan, Godt du fik en god oplevelse hos Wan, men jeg mener hun er over 60 eller i hvert fald deromkring, har en datter på 43 mener jeg hun fortalte mig.

Men nogle flotte bryster og de er hendes egne og ikke hjulpet, efter hvad hun fortalte mig

Ja jeg sad også i forlokalet da en tidligere kunde blev lukket ud, men ok , vi kender jo ikke hinanden alle sammen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, efter at have læst anmeldelserne MÅtte jeg bare prøve stedet og det skulle bleve det mest sexagtige thaisted jeg har været.

Jeg ankommer og hun lukker mig ind. Uden at prale kan jeg godt sige, at jeg er en ret flot fyr. Wan, som hun hedder, rager mig på røven allerede mens jeg er på vej ind til rummet, hvor massagen skal foregå.

Jeg bestiller en ½ time. Og tager alt tøjet undtagen underbukserne af. Hun kommer ind i rummet og udbryder: " dejlig ung marnd!" og så går hun ellers over og trækker mine underbukser ned om haserne på mig. Nå så meget for at beholde dem på! :o

Selve massagen er efter min mening for meget med albuer og for lidt med hænderne.

Der går ikke længe før hun sidder mellem mine ben mens jeg ligger på maven. Flere gange undervejs klasker hun mig blidt i røven, mens hun komplimenterer mig(altid skønt!). Hun gør herefter plads til sig selv mellem mine ben ved at sprede dem godt ud til siden, mens jeg som sagt ligger med røven lige i vejret. Så begynder hun ellers at massere mine baller og mellemkød og anus på den mest ophidsende måde. Langsomt koncentrerer hun sig mere og mere om min anus, mens hun kærtegner mit nu efterhånden megastive pik. Så hvisker hun "slap af" og lister hele sin finger op i mig. Så går hun ellers igang med at fingerkneppe mig, mens hun gokker min pik. Hold kæft det var så godt at jeg måtte bide i et håndklæde for ikke at stønne højt. Til sidst er jeg nødt til at råbe stop, da jeg ellers ville have fyret den af lige der.

Hun kommanderer mig om på ryggen. Hvor hun straks kaster sig over min pik, som nu bliver onaneret og suttet langsomt indtil jeg fyrer den af i munden på hende.

Konklusion: Dejlig dominerende thai MILF, som er lidt dejlig kinky. Massagen er efter min mening ikke noget at prale af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

#Adonis.

Hvad måtte du af med for denne oplevelse? Og var kvinden fuldt påklædt under behandlingen? Var der andre thai'er på stedet?

//Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er kun hende på stedet. Jeg er ikke klar over om hendes datter (43 år) massagere når hun er der!!!!!

Massagen var for mit vedkommende med tøj på indtil den anden del begyndte hvor banditten fik den store tur.

Pris ligger omkring 700 kr. for massage og HJ/BJ.

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Var på besøg i går.

Jeg er normalt MEGET kræsen og benytter mig sjældent af Thai steder da udskiftningen er stor og at der sjældent er billeder af pigerne (er mest til de yngre modeller :lol: )

Nå men efter jeg havde læst disse anmeldelser og efter at have gået med tanken om en god gang massage i længere tid tænkte jeg at dette måtte prøves.

Fik en aftale i hus og mødte en ældre dame (godt jeg havde gemt mine forventninger langt væk inden min ankomst) men blev mødt af en super frisk og glad person. Så der var allerede god stemning inden vi gik ind i rummet. Stedet var rimelig stand og der var skruet godt op for varmen.

Tøjet røg af og hun nev lidt i mine baller og grinede en smule lige som andre har beskrevt, så jeg regner med at dette er fast procedure.

Fik en mellem massage, synes det var behageligt og synes det gav noget, uden at jeg kan sige at det er den bedste massage jeg nogensinde har fået, men i den bedre halvdel. Efter ca. 20-30 minutter begyndte hun at "tease mig" omkring de nedre regioner, det var nu yderst behageligt. (dog forventet ud fra tidligere anmeldelser)

Der blev brugt en blanding af olie og kampher creme, det hjalp til at løsne musklerne op, men som også tidligere beskrevet kommer man ikke derfra uden en hvis kampher duft. Så hvis du skal hjem til lille mor direkte bagefter er det nok anbefalelsesværdigt at frabede sig brugen af cremen.

Så fik hun en lille gå tur på ryggen og ben inden afvaskning af ryggen

Så blev man vendt om og så begyndte showet - var nu et udmærket HJ, og så spurgte hun pludselig om hun skulle "spise" mig, og jeg tænkte "what the f..." så jeg fik en blanding mellem HJ/BJ imens jeg lukkede øjnene og tænke på noget godt, for selv denne søde og positive kvinde er på ingen måder en frækkert - hun spurgte om hun skulle være nøgen og det svarede jeg pænt nej tak til 8-)

En rar fornemmelse hele vejen til finalen og med lidt drillerier omkring/i to'eren.

Blev vasket af og fik en cola, og gik derfra med en god fornemmelse og med et smil på læben da det ikke lige er den type piger/kvinder jeg går normalt og leder efter - og efter ca. 1½ og 6 hunde fattigere synes jeg det var en generel god oplevelse.

Om jeg kommer igen tror jeg så ikke, men dette skal bestemt ikke skræmme andre væk, men nu har jeg prøvet det og så skal jeg igen på udkig efter en yngre model.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har formiddag været en tur hos Wan, som sædvanlig godt, hun har nogle naturlige bryster, som jeg fik lov at lege med, nu er jeg jo også nok ved at blive stamkunde. en god start på søndagen

Hendes datter kommer her i eftermiddag og bliver et par dage, så hvis du/i har lyst til en yngre model, så er muligheden der i et par dage. Har dog aldrig prøvet datteren, så ved ikke hvordan hun er, men ser sød ud på deres hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Datteren på billedet hedder No og er ihvertfald ikke 43, betydelig yngre. Hvis hun giver mere en HJ, er det ihvertfald noget nyt !

Hvis 2 år er betydelig yngre har du ret, hendes navn staves Noo.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu er jeg kørt igennem gaden 2 gange, kan ikke finde 15, kld. ??

Nogen der ka vise mig på google maps eller ved beskrivelse hvor det ligger?

Det er i nr. 15 A, det er ikke i en kælder, men hjørneforretning ud til gaden.

Find den i thailisten øst, link herunder, der kan du også se den i street view.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet forleden dag for at få stillet min nysgerrighed. Egentligt lyder ejeren ikke rigtigt som min kop te, men med de mange interessant anmeldelser og hendes fokus på bagdelen, var det lagt i oven til at hun skulle besøges.

Jeg ringede og aftalte tid og da jeg kom var hun ret lang tid om at åbne og det viste sig at hun havde en anden kunde. Kan du vente 10 minutter spurgte hun og jeg blev placeret i en stol. Hun spurgte også om jeg ville have noget at drikke, så det var fint nok.

Jeg sad og ventede og reflekterede over tilværelsen.. Hun så godt nok ret gammel ud.. var det her en fejl.. Hvad pokker laver alle de små bananfluer her.. Er der noget rådden frugt et eller andet sted.. Hmm.. spindelvæv i hjørnerne - det er vist et stykke tid siden der er gjort rent her..

Jeg sad seriøst og overvejede om jeg bare skulle gå igen, men besluttede mig for at blive, når jeg nu alligevel sad her.

Efter 10 minutter var der udskiftning og jeg kom ind i rummet. Her var det en noget anden oplevelse. Her virkede rent og rart (omend lidt slidt), så det løftede stemningen lidt. Jeg smed tøjet og hoppede op på briksen. Først en hurtig afvaskning og derefter fik jeg nærmest bad i olie. Jeg tror seriøst ikke at jeg fået hældt så meget olie på mig før. Det var mere en hvad man ville få til en b2b :)

Massagen var ok, men uden at være fantastisk. Hun bruger meget underarme og albuer, og det gør lidt at det hurtigt bliver en ret overfladisk massage. Hun kan ikke rigtigt mærke hvor problemområderne er, så dem var der ikke meget fokus på.

Fokus kom der dog i stedet for på de nedre regioner. Der var ikke noget med små subtile berøringer her - der var fuld fokus fra starten af. Uden at gå for meget i detaljer var der stor fokus på både Lille Mike og bagudgangen. På et tidspunkt hiver hun mig op så jeg praktisk talt står på alle fire, mens hun giver den gas både det ene og det andet sted. Det var sgu en fræk oplevelse må jeg sige. Her tænkte jeg hverken på hendes alder eller bananfluer :)

Da det som skulle ordnes var ordnet blev jeg pænt vasket af og fik et glas koldt vand, mens vi snakkede lidt. Hun fortalte mig at inden for den sidste måned havde hun har rigtig travlt. Der kom så mange nye besøgende til hende og hun kunne ikke rigtigt forstå hvorfor. Jeg fortalte hende at hun havde et godt "ry" på Internettet og at det nok var derfor at oplevede en tilstrømning af nye gæster :)

Summasummarum var det en god oplevelse, som jeg ikke ville være foruden. Hvis man godt kan lide lidt fokus på det bagudgangen er det her klart anbefalelsesværdigt.

Kommer jeg igen? Det tror jeg nu ikke. Det var en ting der skulle prøves, men der er for mange andre steder hvor man kan få god massage og en køn pige med mulighed for mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet forleden dag for at få stillet min nysgerrighed. Egentligt lyder ejeren ikke rigtigt som min kop te, men med de mange interessant anmeldelser og hendes fokus på bagdelen, var det lagt i oven til at hun skulle besøges.

Jeg ringede og aftalte tid og da jeg kom var hun ret lang tid om at åbne og det viste sig at hun havde en anden kunde. Kan du vente 10 minutter spurgte hun og jeg blev placeret i en stol. Hun spurgte også om jeg ville have noget at drikke, så det var fint nok.

Jeg sad og ventede og reflekterede over tilværelsen.. Hun så godt nok ret gammel ud.. var det her en fejl.. Hvad pokker laver alle de små bananfluer her.. Er der noget rådden frugt et eller andet sted.. Hmm.. spindelvæv i hjørnerne - det er vist et stykke tid siden der er gjort rent her..

Jeg sad seriøst og overvejede om jeg bare skulle gå igen, men besluttede mig for at blive, når jeg nu alligevel sad her.

Efter 10 minutter var der udskiftning og jeg kom ind i rummet. Her var det en noget anden oplevelse. Her virkede rent og rart (omend lidt slidt), så det løftede stemningen lidt. Jeg smed tøjet og hoppede op på briksen. Først en hurtig afvaskning og derefter fik jeg nærmest bad i olie. Jeg tror seriøst ikke at jeg fået hældt så meget olie på mig før. Det var mere en hvad man ville få til en b2b :)

Massagen var ok, men uden at være fantastisk. Hun bruger meget underarme og albuer, og det gør lidt at det hurtigt bliver en ret overfladisk massage. Hun kan ikke rigtigt mærke hvor problemområderne er, så dem var der ikke meget fokus på.

Fokus kom der dog i stedet for på de nedre regioner. Der var ikke noget med små subtile berøringer her - der var fuld fokus fra starten af. Uden at gå for meget i detaljer var der stor fokus på både Lille Mike og bagudgangen. På et tidspunkt hiver hun mig op så jeg praktisk talt står på alle fire, mens hun giver den gas både det ene og det andet sted. Det var sgu en fræk oplevelse må jeg sige. Her tænkte jeg hverken på hendes alder eller bananfluer :)

Da det som skulle ordnes var ordnet blev jeg pænt vasket af og fik et glas koldt vand, mens vi snakkede lidt. Hun fortalte mig at inden for den sidste måned havde hun har rigtig travlt. Der kom så mange nye besøgende til hende og hun kunne ikke rigtigt forstå hvorfor. Jeg fortalte hende at hun havde et godt "ry" på Internettet og at det nok var derfor at oplevede en tilstrømning af nye gæster :)

Summasummarum var det en god oplevelse, som jeg ikke ville være foruden. Hvis man godt kan lide lidt fokus på det bagudgangen er det her klart anbefalelsesværdigt.

Kommer jeg igen? Det tror jeg nu ikke. Det var en ting der skulle prøves, men der er for mange andre steder hvor man kan få god massage og en køn pige med mulighed for mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak - Det måtte jo komme - min ørste "negative" oplevelse.

Jeg havde en lidt uheldig oplevelse fredag, hvor jeg gentagene gange var forbi Kingosgade nr. 15 henover aftenen.

Efter et hurtigt tryk på dørklokken, blev jeg modtaget af "Mamma" som medelte mig, da jeg var der første gang 20:35, at hun arbejdede, og at jeg skulle komme igen om 30 mins - hvilket jeg fulgte. Blev mødt igen, med en besked om at jeg skulle komme tilbage efter 10 mins.

Hvilket jeg efterlevede.... 3. gang siger hun så at jeg skal komme tilbage dagen efter - hun har stadig arbejde.

Tjoh - go figure - Godt at jeg havde nødbremsen i Dokkun (og var villig til at tage en 50/50 chance), så lidt blev det til - bare ikke det sted jeg egentligt havde tænkt mig. Som en rejsende ud af byen blev det en lille smule træls at brænde 45 uforettede minutter af på Frb.

En anmeldelse af Dokkun udebliver, i det det (som ofte) er som at slukke en brand med urin.

En stor undskyldning skal dog gå til den massagebroder, som oplevede at blive forstyrret 3 gange.

/TB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Som gæstearbejder med kun sporadiske opdrag, optrådte jeg i dag som fyraftenstruet jomfruelig massagegæst hos Gorn på Kingosgade. :mrgreen:

Dog ikke mere jomfruelig end at fruen bestemt mente vi havde set hinanden før... Og med et par af livets skole efterladte karakteristiske 'brændmærker', kan det måske være rigtig nok - så blot ikke på denne adresse... :?:

Den samlede oplevelses positive grad kan givetvis i høj grad tilskrives hendes ligefremme, tiltalende og afslappede facon. Se, det er lige mig. Sjældent har jeg grinet og nikket på hovedet så meget under en massagebehandling. :lol:

Efter 5 kvarters håndtering af ydre legeme (i absolut alle dets afkroge 8-) ) og til dels indre sjel, befandt jeg mig yderst vel. På trods af damens meget tydelige grænsesætning ift. ydelsernes grad af involvering af hendes krop, fik jeg hvad jeg kom efter. Og til rimelige penge! 8-)

Kommer jeg tilbage? Absolut, dog nok først efter a have genbesøgt Turesensgade... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet er helt utroligt rent og hun bruger rigtig mange rene håndklæder (dufter også af sæbe) - Jeg har egentlig kun 2 anker - alt for meget olie med duft - man kan IKKE komme hjem uden at det vil blive bemærket at man har oliefedtet hud og lugter af Bangkok - og så var næste kunde allerede lukket ind i "forværelset" og her skulle vi så mødes inden jeg gik.

MEN samlet set fantastisk sted.

Da jeg skulle betale ville hun vide hvad jeg ville betale :lol::lol:

Jeg sagde 700,- hun sagde top og smilede og bad mig komme igen - alt i alt 1 time og 20 min til jeg stod på gaden igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg er nok det man kalder en fast kunde hos Wan, i dag var det 10. gang på ca. 3 måneder, og jeg havde selvfølgelig købt en buket blomster til hende, hvilket hun blev meget glad for. Hun var som sædv. alle tiders, hun kan altså noget som der ikke er mange af hendes søskende der kan. Hun kan få mit ældre våben rejst, (76 år) og der er gevinst hver gang, dejligt.

Nu kan jeg så slappe af i weekenden, godt tømt.

God weekend til alle herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg er nok det man kalder en fast kunde hos Wan, i dag var det 10. gang på ca. 3 måneder, og jeg havde selvfølgelig købt en buket blomster til hende, hvilket hun blev meget glad for. Hun var som sædv. alle tiders, hun kan altså noget som der ikke er mange af hendes søskende der kan. Hun kan få mit ældre våben rejst, (76 år) og der er gevinst hver gang, dejligt.

Nu kan jeg så slappe af i weekenden, godt tømt.

God weekend til alle herinde

Hvor er det dog bare livsbekræftende, tager hatten af og hilser pænt ;)

Og tillykke med jubilæet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu var jeg blevet så nysgerrig omkring Wan, at jeg måtte prøve stedet.

Meget, meget sød og smilende lady. Forbløffende god til dansk. Jeg bestilte en time med blid, sexy massage - og det skal jeg love for, at jeg fik. Min oplevelse var meget lig det andre har beskrevet. Massagedelen synes jeg var virkelig god - men jeg er så ikke kender i "rigtig" massage. Jeg nød blot hendes håndfaste, men ikke "voldelige" massage - hendes pirrende berøringer mellem benene og balderne. Jeg kunne ikke lade være med at lade mig fuldstændig rive med og oplevede pludselig at ligge med struttende bagdel og hendes finger oppe i mig mens hendes anden hånd kærtegnede mit lem - vildt ophidsende.

Da jeg blev vendt om smed hun tøjet og lagde sig ind til mig mens hun langsomt og pirrende bragte mig "beyond the point of no return"

Alt i alt pragtfuld oplevelse.

Nu har der været skrevet omkring hendes figur og det er jo en smagssag. Jeg synes at de ufatteligt flotte unge modeller man møder er vildt lækre, men rent fysisk kan jeg bedre relatere mig til en kvinde som Wan, skønsomt mærket af årene - men det er jo smag og behag.

Så det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende (men næste gang følger jeg nok rådet om at bede om baby-olie - det er meget svært at slippe af med lugten/duften af hendes thailandske massageolie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu var jeg blevet så nysgerrig omkring Wan, at jeg måtte prøve stedet.

Meget, meget sød og smilende lady. Forbløffende god til dansk. Jeg bestilte en time med blid, sexy massage - og det skal jeg love for, at jeg fik. Min oplevelse var meget lig det andre har beskrevet. Massagedelen synes jeg var virkelig god - men jeg er så ikke kender i "rigtig" massage. Jeg nød blot hendes håndfaste, men ikke "voldelige" massage - hendes pirrende berøringer mellem benene og balderne. Jeg kunne ikke lade være med at lade mig fuldstændig rive med og oplevede pludselig at ligge med struttende bagdel og hendes finger oppe i mig mens hendes anden hånd kærtegnede mit lem - vildt ophidsende.

Da jeg blev vendt om smed hun tøjet og lagde sig ind til mig mens hun langsomt og pirrende bragte mig "beyond the point of no return"

Alt i alt pragtfuld oplevelse.

Nu har der været skrevet omkring hendes figur og det er jo en smagssag. Jeg synes at de ufatteligt flotte unge modeller man møder er vildt lækre, men rent fysisk kan jeg bedre relatere mig til en kvinde som Wan, skønsomt mærket af årene - men det er jo smag og behag.

Så det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende (men næste gang følger jeg nok rådet om at bede om baby-olie - det er meget svært at slippe af med lugten/duften af hendes thailandske massageolie.

Må jeg spørge, hvor meget man skal slippe for sådan en omgang?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen i tilfredsernes klub. Wan har meget travlt kan jeg forstå - og hun må nok tjekke ugens tilbud på babyolie så hun er klar! Mht. prisen så tager hun kr. 350 for 1 time og resten er lidt på svævende - men typisk fra 200 - 400 alt efter hvad der er sket :-). Prøv det og rigtig gorn fornøjelse. Vi venter din beretning.

God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen i tilfredsernes klub. Wan har meget travlt kan jeg forstå - og hun må nok tjekke ugens tilbud på babyolie så hun er klar! Mht. prisen så tager hun kr. 350 for 1 time og resten er lidt på svævende - men typisk fra 200 - 400 alt efter hvad der er sket :-). Prøv det og rigtig gorn fornøjelse. Vi venter din beretning.

God dag

Tak for velkomsten og for dit pris-indeks.

//Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...