Hop til indhold
Monty

Nogen der har været her i randers

Recommended Posts

Ja hun er en kendt dame. Billede 1 er bestemt ikke retvisende da hun i dag i min optik er 20 år ældre og lige så meget tungere. Hun havde før coronaen en ung pige på stedet. Genert men leverede. Men hun er der desværre ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monty skrev, for 10 timer siden:

Hej er der nogen der har være på besøg her eller har i heller ikke kunnet komme i forbindelse med dem.

har i været der er det et OK sted.

https://annoncelight.dk/showad/334737

Der er to på adressen!

Den ene er "mutter" selv som er en dame på omkring 50, temmelig rund, men, hvis man lukker øjnene, så giver hun et fantastisk blow.

Den "unge" pige er 34 noget buttet og præstationen er ret middelmådig.

Priser er 500 for et blow - 1.200 for FP med BJ uden - og du må gerne CIM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slet ikke noget for dig @Monty og som @Mayday skriver - er “ungpige” billedet (ansigt) ret misvisende med hensyn til alder. Hænge røv, mave og bryst passer meget godt. Jeg har været der og gik skuffet derfra, så lad nu vær og vælg de gode oplevelser. Der mangler unge, slanke og servicemindede piger i Randers, så jeg er holdt helt op og har rettet blikket mod Aarhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers500 skrev, for 5 timer siden:

Slet ikke noget for dig @Monty og som @Mayday skriver - er “ungpige” billedet (ansigt) ret misvisende med hensyn til alder. Hænge røv, mave og bryst passer meget godt. Jeg har været der og gik skuffet derfra, så lad nu vær og vælg de gode oplevelser. Der mangler unge, slanke og servicemindede piger i Randers, så jeg er holdt helt op og har rettet blikket mod Aarhus.

Mutter, er det hende der var i Adelgade, senere på Viborgvej?

Hvis det er hende, så tog hun meget på, men som skrevet, så var det med CIM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak @Randers500 jeg har prøvet at ringe til dem mange gange med de tager ikke telefonen, du har ret i at der ikke er ret meget at gå efter i Randers når vi snakker og hvis det er hende der var i Algade og på Viborgvej, så er der ikke noget at skrive hjem om der, vedr. Thai massage. Så nu må vi kigge i Aarhus istedet, 

er der nogle anbefalinger i Aarhus der er værd at kører efter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankies skrev, for 12 timer siden:

Mutter, er det hende der var i Adelgade, senere på Viborgvej?

 

ja hun havde biksen på viborgvej før hun flyttede derind hvor hun er nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...