Hop til indhold
Wranglerman

Liderlig amatør 31 årig brasilianer med store bryster

Recommended Posts

Normalt kan man se på sproget om det er google der er oversætter. det kan man ikke her og ordvalget forvirrer også. Virker ikke som om det er skrevet af en udenlandsk pige :)Normalt kan man se på sproget om det er google der er oversætter. det kan man ikke her og ordvalget forvirrer også. Virker ikke som om det er skrevet af en udenlandsk pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra min vinkel ser det ud som om billede 1 og 2 ikke er af samme kvinde som 3 og 4.

Det passer sikkert at hun er mørk i huden. Hun kan sagtens være fre Latinamerika / Caribien. Måske endda Brasilien.

Men resten er opdigtet. Hvis nogen tager en for holdet, må de da gerne fortælle om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ligemeget hvad historien er, måske det er hendes fantasi. Det afgørende er vel om der er en "hende" og om billederne holder. I givet fald, så kan hun digte hvilken helst historie for min skyld... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

jeg skrev sammen med hende i går--(og dette er ikke en anmeldelse....bare rolig) ..og fik en tid....hun er sød....som i mega sød men det er ikke hende på billederne....jeg spurgte hende om det...og hun fortalte at det var fordi hun arbejdede på en ambasade og ikke ville opdages i det, da de var lidt strikte med den slags i Sydamerika...men hun sender billede på emai...

og kort: super lækre bryster...charmerende....skriver en anmeldelse....dette er mere en service meddelelse.-...hun er ægte og sexer over gennemsnittet godt...griner...men foto er ikke ægte

Wranglerman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Canelo
Wranglerman skrev, for 9 timer siden:

Hej alle

jeg skrev sammen med hende i går--(og dette er ikke en anmeldelse....bare rolig) ..og fik en tid....hun er sød....som i mega sød men det er ikke hende på billederne....jeg spurgte hende om det...og hun fortalte at det var fordi hun arbejdede på en ambasade og ikke ville opdages i det, da de var lidt strikte med den slags i Sydamerika...men hun sender billede på emai...

og kort: super lækre bryster...charmerende....skriver en anmeldelse....dette er mere en service meddelelse.-...hun er ægte og sexer over gennemsnittet godt...griner...men foto er ikke ægte

Wranglerman 

Hun har fået sat nye billeder op i sin annonce som er af hende nu. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sweettalker
Wranglerman skrev, den 17.1.2022 at 13:47:

Hej alle

jeg skrev sammen med hende i går--(og dette er ikke en anmeldelse....bare rolig) ..og fik en tid....hun er sød....som i mega sød men det er ikke hende på billederne....jeg spurgte hende om det...og hun fortalte at det var fordi hun arbejdede på en ambasade og ikke ville opdages i det, da de var lidt strikte med den slags i Sydamerika...men hun sender billede på emai...

og kort: super lækre bryster...charmerende....skriver en anmeldelse....dette er mere en service meddelelse.-...hun er ægte og sexer over gennemsnittet godt...griner...men foto er ikke ægte

Wranglerman 

Venter stadig på den anmeldelse ;-) Hvordan er hendes blowjob?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...