Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Patrycja Finkenstrasse 6

Recommended Posts

Gæst

Efter det sædvanlige køren rundt i Flensborg..... Hvor favoritpigerne er optaget og de annoncerede piger ikke var der (TS Jane er dæleme grim skal lige siges) måtte jeg tage en tilfældig pige.

Det blev til Patrycja

http://www.fair-girls.de/1185

28 år er nok omkring de 40..... ellers passer billerne meget fint, og hun er såmæn også ret pæn trods alderen.

Nå ind og tøjet af..... Det startede meget godt :) Over igang med at nusse, men det varede ikke længe, så skulle vi igang med BJ.... Hvilket var ret slapt... spurgte om hun ikke kunne tage bollerne med... nej, så sad hun bare og rykkede i den.... sex? spurgte hun... nå ja, lad os bare gøre det. Hende på toppen, det kunne hun ikke holde til længe. Afsluttende med missionær, hvorefter hun stod ud af sengen.... kiggede over på uret (gået 18-20 min) spurgte om tiden var gået?..... jaaahh det var den....... nåååhhh så vil jeg da smutte igen (og kommer ikke tilbage)

Hun snakkede lige lidt, imens jeg tog tøj på.... men generelt meget kedelig og ingen gnist

Gnist 2 ud af 10

sex 4 ud af 10

udseende 6-7 ud af 10

Det rundt om (snak m.m.) 2 ud af 10

Ja kort fortalt.... 50 euro lige ned i lokummet

Men men røg på en af favoritpigerne senere, så har det store smil på læben alligevel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke lige ned i lokummet... Sex er lige som pizza. Selv når det er skidt, er det stadig lidt godt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man tænker bare på de fantastiske piger på ACA som man kun gav 40 euro for..... så føler man dælme det er total spildt

Men du har ret..... nød da synet af hende nøgen :) og blev da også " tømt"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...