Hop til indhold
Guest Simon1990

Karla ? Utryg

Recommended Posts

Guest Simon1990

Hej 

 

Jeg skriver vedrørende en pige jeg besøgte, uden at betale. Hun fortalte mig hun ikke lystede sex. Hun havde en "Alfons" i hjemmet. 

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om hun blir tvunget til det, hun gør. 

 

Link: https://annoncelight.dk/showad/335526

 

Vedkommende har lavet annoncer i mange forskellige navne. 

Blandt andet , Isabel, Isabella, nuran og mm. 

 

Nogle som har kendskab? 

 

Hun taler knap nok dansk og virkede ikke glad. Hun er af arabisk herkomst. 

De opholder sig i Nordjylland i Sindal. 

Jeg mener klar og tydelig kvinden blir tvunget. Der gik noget tid før jeg kunne tale med hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

men vigtigst af alt, vær sikker på at du har pigen samtykke til at du hjælper hende.
vil hun ikke ha hjælp af dig, siger hun sikker nej til hjælp fra politi når de står der. efterfølgende risikerer hun dummebøder og bank, og flyttet til ny lokation.
så du skal være meget sikker i din sag, eller kan det gå galt får både dig og pigen.
men der sker intet ved at ringe til hotline/politi, og forhøre hvad du skal, de kan sikkert give dig gode råd om næste skridt, evt at du giver pigen et telefonnummer/adresse hun kan henvende sig til hvis hun har brug for hjælp, evt at du gerne bistår hende. (men pas på at dit tilbud ikke falder i forkerte hænder, og det ikke er pigen der kontakter dig, men hendes pimp)
Træd varsomt, du og pigen kan hurtig havne i voldsomme problemer

bagmændende til traffic kører efter nogle andre spilleregler end dig og mig

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men hvad fanden har du gang i Simon1990, du har kun skrevet to tråde på Eroguide og de er begge om tvunget kvinder, du skrev angående mistanke om tvang d. 9.1.2022 og i dag skriver du endnu en lignende tråd.

I din første tråd fik du ret klare råd, som ligeledes kan følges nu hvor du har fundet endnu en kvinde som ifølge dig tvinges.

Jeg er skeptisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Simon1990
½angel skrev, for 21 minutter siden:

Undskyld, men hvad fanden har du gang i Simon1990, du har kun skrevet to tråde på Eroguide og de er begge om tvunget kvinder, du skrev angående mistanke om tvang d. 9.1.2022 og i dag skriver du endnu en lignende tråd.

I din første tråd fik du ret klare råd, som ligeledes kan følges nu hvor du har fundet endnu en kvinde som ifølge dig tvinges.

Jeg er skeptisk.

det er den samme person jeg snakker om. Beklager flere tråde/indlæg. 

 

Jeg tør blot ikke tage springet for at melde. Som vedkommende ovenpå skrev, hvis det er forkert indtryk. 

Jeg har tænkt på hende længe. Da jeg takkede nej. Hun sagde klart og tydeligt, hun vil ikke sex.

I dont know. Måske jeg skal lade det hænge på bøjlen. Ville blot høre om nogle havde besøgt hende. Deres dansk er ikke god. Så tænker hvis nogle havde samme opfattelse og vil melde det, at der skal en arabisk tolk med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simon1990 skrev, for 9 minutter siden:

Hun sagde klart og tydeligt, hun vil ikke sex.

Så meld det for helvede, det er jo ikke kunderne der skal lege detektiv.

Det er jo lige præcist derfor der er lavet steder man kan melde det til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Simon1990 skrev, for 13 minutter siden:

det er den samme person jeg snakker om. Beklager flere tråde/indlæg. 

 

Jeg tør blot ikke tage springet for at melde. Som vedkommende ovenpå skrev, hvis det er forkert indtryk. 

Jeg har tænkt på hende længe. Da jeg takkede nej. Hun sagde klart og tydeligt, hun vil ikke sex.

I dont know. Måske jeg skal lade det hænge på bøjlen. Ville blot høre om nogle havde besøgt hende. Deres dansk er ikke god. Så tænker hvis nogle havde samme opfattelse og vil melde det, at der skal en arabisk tolk med. 

Ring nu til den hotline, så guider de dig til om du skal gøre noget, og hvis du skal, hvad du skal gøre, så du eller pigen ikke kommer i flere problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Simon1990
next skrev, Lige nu:

Ring nu til den hotline, så guider de dig til om du skal gøre noget, og hvis du skal, hvad du skal gøre, så du eller pigen ikke kommer i flere problemer.

Har meldt det nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
El Caliente skrev, Lige nu:

Du skal åbenbart have EG opbakning for at træde i karakter … baravo .

Han har vel forsøgt på facebook, og kommet frem til at det var forgæves. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 12 minutter siden:

Han har vel forsøgt på facebook, og kommet frem til at det var forgæves. :)

Ved ikke hvad hans forsøg er. Det minder mig bare om folk der skriver de vil forlade en gruppe, og skal have moralsk opbakning på dette. Enten træder man i karakter, eller også lade man være. Som skrevet i tråden, så er det ikke første gang der stilles spørgsmål om samme emne. Det næste bliver vel, at han mener vi skal stemme om det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simon1990 skrev, 1 time siden:

det er den samme person jeg snakker om. Beklager flere tråde/indlæg. 

 

Jeg tør blot ikke tage springet for at melde. Som vedkommende ovenpå skrev, hvis det er forkert indtryk. 

Jeg har tænkt på hende længe. Da jeg takkede nej. Hun sagde klart og tydeligt, hun vil ikke sex.

I dont know. Måske jeg skal lade det hænge på bøjlen. Ville blot høre om nogle havde besøgt hende. Deres dansk er ikke god. Så tænker hvis nogle havde samme opfattelse og vil melde det, at der skal en arabisk tolk med. 

Ring til P4 på P1 :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 19 timer siden:

Du skal åbenbart have EG opbakning for at træde i karakter … baravo .

Det er da ingen skam?

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 12 minutter siden:

Burde være voksen nok, til selv at træde i karakter.. spec når det er tråd nr to om samme emne.

Netop når det er tråd nummer to, så er personen nok usikker. Hvad får du ud at udskamme ham for ikke at være voksen? Så vidt jeg kan se kun, at du skræmmer andre fra at søge støtte til at gøre det rigtige. Jeg har svært ved at se de smarte i den tilgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 8 timer siden:

Netop når det er tråd nummer to, så er personen nok usikker. Hvad får du ud at udskamme ham for ikke at være voksen? Så vidt jeg kan se kun, at du skræmmer andre fra at søge støtte til at gøre det rigtige. Jeg har svært ved at se de smarte i den tilgang.

Hvis det går ham så meget på, så kunne han jo havde fulgt op på de råd han fik i første tråd. Har også svært ved at se tilgang, når man ikke følger de råd/hjælp man fik i første tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 1 minut siden:

Hvis det går ham så meget på, så kunne han jo havde fulgt op på de råd han fik i første tråd. Har også svært ved at se tilgang, når man ikke følger de råd/hjælp man fik i første tråd.

Måske du skulle læse højere oppe i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...