Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Tal pænt og bliv en vinder

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual
AmagerStang skrev, for 4 minutter siden:

Du er en stor manipulator og rigtig dygtig til det med ord, alt det du siger og skriver herinde er blot for at opnå noget til egen fordel, dem som reagerer positivt på dine skriv har bare ikke gennemskuet dig endnu. Jeg tror som sådan ikke at der er noget ondt i dig som menneske, det er blot din måde at være på.

Nogle har brug for mere anderkendelse og opmærksomhed en andre åbenbart og tak for du gjorde mig opmærksom på min stavefejl, det er så dejligt ikke at være et perfekt menneske ;)

Lige til sidst rigtig god søndag Mr. Sensual .

Ja, vi kommer ikke længere her, så jeg vil også ønske dig en god søndag.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Har ikke forholdt mig til andre tråde. Kun hvad du skriver her. 
Og netop udtrykket “Rasmus modsat” bruges om en der med vilje er uenig. 
Nu antyder du i et svar længere nede, at det var en “joke” eller bare for at nuancere tråden. Som @Aros gør som fint.  (Selvom det lange skriv nok lige skal genlæses når jeg har mere en 5 min til skimme det)

Jeg forstår bare ikke behovet for at provokere, hvis du i bund og grund selv taler pænt og ønsker andre gør det. 

 

Fordi jeg fik kvalme, og jeg har lært at når noget lugter muggen og jordslået så skal der stærke midler til. Men det var de færreste som forstod, og det kan jeg ikke bebrejde nogen for. Aros gjorde det lidt bedre - indrømmes.

Tale pænt? Hvad er det? Jeg ved ikke hvis jeg normalt taler pænt til folk eller hvis jeg ønsker at folk taler pænt til mig? Jeg ønsker substans, jeg ønsker humor, jeg ønsker intelligens - hvis den er til stede, hvad man jo ikke kan begære. 

Ja, jeg bliver provekeret når folk stabler simple selvfølgeligheder ovenpå hinanden, og ophøjer det til noget slags til intet forpligtende moral. Det viser jo i al beskedenhed reaktionen på mit latterlige indlæg. Det gik hurtigt at glemme alt om at tale pænt og istedet gå på manden og blive personlig. 

Vi som har været på Eroguide siden begyndelsen ved at det ikke er sandt som alle siger; det er ikke blevet grimmere herinde. Det var langt værre nogle år tilbage. Førerbunkeren har gjort sit - og gør stadig. På godt og ondt, men mest på godt.
Og det med at GP'er ikke kan være her. Enig med Aros om at det sgu er en ordentlig overdrevelse. Derimod husker jeg flere tilfælden når GP'ere har sagt tak og hej fordi de er blevet hårdt angrebet af andre GP'ere. Det skete tit.

Misogynien er her, ligesom ude i samfundet. Men her er også temmelig mange som bemøder den når den viser sit grimme ansigt. Mig selv inklusive. Den kommer man ikke til livs med en tråd hvor alle klapper hinanden på ryggen og er ens om hvor dygtige man er i den lille kvasifilosofiske klubben.

Jeg har deltaget i flere af Sensual's tråde, og nogle af dem er blevet interessante - indrømmes. Men det som skete den anden dag (og idag igen) når flertallet af os blev nedgjordte som mudderkastere og tossede, og når Sensual flere gange leflede for Victoria (som ikke bidrog med noget som helst) - fik mig at reflektere. Vad er det jeg har deltaget i egentlig? Er jeg egentlig blevet luret ind i noget på falske bevæggrunde? Ja, det tror jeg faktiskt, og det provokerer mig.

Og som juvelen i kronen, den her tråd.
"Bliv en vinder"....? Hvad er det jeg skal vinde? GP'ens gunst? Det klarer jeg fint uden den her tråd. En masse likes? Dem klarer jeg mig også fint uden.

Summa summarum: en tråd som denne får ikke et eneste menneske som ikke taler pænt, at pludseligt starte med det. Det er en tråd helt uden substans, helt uden udfordrende samtaler, helt uden idéer om hvad som går galt når det går galt og hvordan man kommer det til livs.

Sorry to say.

PS Det sidste var ikke helt rigtigt. Synes nok at Aros indlæg faktiskt bidrog med udfordring og substans. Måske nogen tager bolden?

Redigeret af Bananas
Glemte jo det.
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 20 timer siden:

Man opnår mere ved at tale pænt til andre. Banalt? Måske. Men åbenbart svært at gennemføre for nogle få. Når et mindretal af mænd taler groft og nedværdigende til pigerne, og os andre, har det især to virkelig ærgerlige konsekvenser, som er tydelige herinde:

1) Pigerne trækker sig på nær nogle ganske få modige. De fleste foretrækker anonymiteten og passer deres arbejde i stedet for at blande sig i debatten. Konsekvensen er, at vi alle går glip af en masse spændende nuancer, ideer, humor og erfaringer, som måske kunne gøre os til bedre kunder og elskere.

2) Desuden er den grove tone særdeles dårlig reklame for mænds omdømme generelt. Selvfølgelig skal der være plads til forskellighed også sprogligt, men går det over gevind,  får man nemt det indtryk, at alle mænd er nogle grove karle. Kværulanter fylder altid meget mere end de positive på mediefladen, ganske enkelt fordi deres rabaldersnak vækker så meget opmærksomhed. En opmærksomhed der ikke er proportional med deres antal. Et skrækeksempel er det politiske liv og journalistik (der hvor jeg kommer fra).Jeg synes, at der er mange fordele ved at have muligheden for at købe sex hos GPs. Hver kunde har sine bevæggrunde. Det har som regel intet med manglende scoreevner at gøre, som nogle har antydet. Ej heller alder. Faktisk har mine 61 år ofte vist sig at være en fordel hos pigerne. For mit vedkommende skyldes det et savn af god sex eller af sex i det hele taget. Jeg har en stor lyst, min kone meget mindre lyst. Dertil kommer muligheden for at opleve nye frække varianter af sex med søde villige piger. Og spændingen selvfølgelig.En anden fordel er at man ikke skal rende rundt i byen og bruge en masse tid og penge på at score en, man måske ikke klikker med. Derfor synes jeg, at vi skal gøre os umage, når vi kontakter pigerne og er sammen med dem. Respekt og høflighed. Det fortjener de. Og tænk, det kunne lige frem være, at de også fik lyst til os i den tid, vi er sammen.

Den mulighed foreligger...

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Tak for et super relevant og vigtigt indlæg!

Vi SKAL blive bedre til at skrive ordentligt til hinanden generelt på de online platforme, det er en debat som er taget op mange gange og flere steder, men ja lad os forholde os til det konkrete emne som er hvordan mange mænd herinde omtaler GP'er og generelt kvinderne når der blevet skrevet indlæg i den generelle debat. 

Jeg er selv GP og når jeg generelt læser herinde krummer jeg tæer over hvordan nogle mænd omtaler, beskriver og anmelder kvinderne. Øv, hvor er det ofte usselt, primitivt og og desværre også direkte nedværdigende. Det er en kultur, jeg virkelig mener man bør kigge nærmere på, for det er ikke i orden. Alle sexarbejdere skal behandles og omtales med respekt. Desuden oplever jeg også at hvis jeg kommenter på indlæg eller andres kommentar så bliver man meget hurtigt sat på plads og irettesat. Men det er desværre ikke kun mig der føler dette - som jeg også har nævnt tidligere så diskuterer jeg ofte dette emne privat med mine mine kollegaer (som alle kender til og annoncer på EG) og de udtaler at de ikke orker, lyster eller har mod på at blande sig i debatten herinde, fordi de simpelthen føler sig angrebet og det betyder netop at man vælger at holde sig væk. Det betyder så at debatten, som ofte omhandlen kvinder, ofte bliver meget ensidig med kun mænds holdninger og meninger. Jeg har sågar læst kommentarer såsom ''GP'er skal ikke blande sig!'' og ''Ingen spurgte dig om din mening''... Undskyld mig, men hvad er det for noget mandschauvinistisk bullshit at udtale? No wonder, at man vælger at trække sig når man læser disse kommentar. 

Jeg mener vi kan gøre det meget bedre! Vi er trods alt i år 2022! Vi er nået så meget længere når det omhandler ligestilling og ikke mindst ligeværd. Lad os tænke før vi skriver, så lover jeg at mange GP'er og kvinder generelle vil overveje at komme tilbage i debatten. Der er brug for alle vinkler og nuancer når vi skal debaterer <3

  • Synes godt om 4
  • Tak 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
100% Gavtyv skrev, for 3 timer siden:

@AmagerStang, det ændrer dog ikke på, at Mr. Sensual tager nogle rigtig gode og vigtige emner op. Det kunne for den sags skyld have været en hvilken som helst anden som ts. Det er dialogen, som vi andre byder ind med, som sætter kursen og retningen og ikke mindst indholdet. Du er jo også velkommen til at oprette ts indlæg og jeg skal da med glæde forholde mig til dine emner også  :) 

Hvad er substansen i denne tråd, ud over ts evig behov for at være i fokus og score billige like ?

Selvom min profil er relativ ny, så har jeg været her på EG siden 2012/2013 fra begyndelsen on/0ff og vil bare sige at tonen herinde er meget bedre en længe, for bare 1-2 år siden var det meget modbydeligt .

I øvrigt er tonen generelt ikke så køn på de sociale medier og hvorfor skulle det være anderledes herinde ? Folk har forskellige meninger, holdninger og kommer fra forskellige baggrunde osv og sidder bag et tastatur uden konsekvens .

Til sidst, har jeg ikke behov for at blive en vinder i dine el TS øjne, det jeg prøver hver dag er at være den bedste udgave af mig selv, men ingen er perfekt ligesom Mr. sensual .

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Bananas og @AmagerStang, I føler Jer ramt, og bliver provokeret over indlægget Og jo mere i skriver jo mere viser I bare at I er nogen af den der ikke støtter den gode tone. 

Jeg ser ikke at TS hæver sig over os andre, eller for den sags skyld manipulere andre. 
Hvad skulle formålet være med at “manipulere” folk, til at huske den gode tone. 
Det skader ingen at blive mindet om det. Vi bør alle stræbe mod den bedste version af os selv (stadig uperfekt) men så gode som vi kan være. 
Jeg ser det udelukkende som en høflig påmindelse. Og det har da aldrig skadet nogen lige at blive husket på det. Netop fordi alle kan have en dårlig dag og sige noget, vi måske endda fortryder. 
 

I er ude i. Vi må godt, for alle andre (eller flertallet) gør det. “Det er også sådan på FB og bla bla…). Det gør det da ikke ok! 
Det er bedre end for år tilbage, super det er da dejligt. Men kan det stadig blive bedre. Ja, det kan det. 
 

Lige nu er igang med netop det TS påpeger, nemlig ar tryne og argumentere at tråden er latterlig og slet ikke burde være skrevet. Hvem har gjort jer til dommer over det. 
 

Næsten alle emner er tilladt, så længe man taler ordentligt. I synes den er, er urelevant eller direkte provokerende. I havde 2 muligheder ignorer og gå videre til næste tråd eller det i gør. Nedgøre emnet, og påvise TS pointe. 
 

Er det værre at være GP, banalt set nej. Bliver vi angrebet eller modsagt mere en andre nej, det føler jeg personligt ikke. Men elementet at alt vi skriver kan få kunder til at holde sig væk. Gør det sværere for mange, at ha modet til at skrive.

Og personligt synes jeg de skal ligge den på hylden. Men er jo ikke op til mig. Jeg gider ikke spille skuespil og kun sige hvad folk ønsker at høre. Men alder, personlighed, årsag til at være  gp og hvor mange kunder den enkelte har råd til at miste/aldrig få, har stor betydning for hvordan man reagerer. 
 

Jeg synes emnet/indlægget er fint, og for min skyld kunne bringes på bane dagligt  Ændrer det noget  Måske, bare en mere der tænker før de taler er en forbedring. Hvis ingen gør noget, bliver det ikke bedre. Og kan hurigt falde tilbage og blive værre igen  

@Mr. Sensual du virker ikke, som ikke er har brug for støtte. Du tør fint gå forrest og stå fast. Og bliv ved med det. Men bakker dig gerne op 

Og nej jeg aner ikke, hvem han er irl  Derfor ej heller om han har besøgt mig. Han har ikke scoret nogen billige point her. Men synes debatterne er gode  


 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 5 timer siden:

Undrer mig tit over dit behov for at fremstå som en verdensmand samt dit behov for at være i fokus konstant, tror virkeligheden er en helt anden, utroligt så mange hopper på den

Du undrer og tror da godt nok mange ting. Er det snart tocifrede tråde, du nærmest har jagtet vedkommende? Vel egentlig uden at udvise andet end jetz, anklager, svinen til, insinueren alt på baggrund af noget, du tror….det jo vanvittigt. 

 

AmagerStang skrev, for 4 timer siden:

det provokere mig

Hvorfor fisan holder du dig ikke langt væk så? Kan du ikke holde din k…. og væk fra tråde oprettet af ham, så brug dog ‘knappen’. Det begynder at tendere hadsk hetz. Lidt som de sølle mænd, der tydeligt jagter enkelte GP’ere og smider smileys efter dem (som vi har set før). 
 

100% Gavtyv skrev, for 4 timer siden:

Du er jo også velkommen til at oprette ts indlæg

Spændende at checke og se, om du kan det Amager. Eller du nu er både så provokeret OG dorsk, at du ligefrem jagter vedkommende ikke blot i enkelte tråde men massivt og mange gange i trådene, tydeligt med en fuldstændig rigid og forhåndsindtagede holdning baseret på din f…….’tro’ (du VED ingenting, husk det) men fremstår som en sølle, jantelovs-tosse med problemer. Du er faktisk pinlig. 
 

sweetstone skrev, for 4 timer siden:

Nogle har behov for anerkendelse/bekræftelse

Hvad mon du og dit slæng med tossen og Amager har behov for? Er I ensomme stakler, der intet indhold har i livet, siden I konstant, kontant jagter en vis herre og flere GP’ere med periode insinueren om at de har behov for opmærksomhed/anerkendelse: hvad f….i h….h……h…… har I så brug for? I fremstår vitterligt som Cromagnon-mænd med åbenlyse problemer, når I trues. At I ikke engang selv kan se, hvad I foretager Jer som et kuld logrende hunde uden GPS, der vælter rundt efter hinanden og de personer, der åbenbart provokerer Jer. SÅ BLIV SGU DA VÆK FRA DERES TRÅDE! Lav Jeres egen f……tråd om bollefabrik og hvad I nu ellers lyster. En samling stakler og krydrede, der er så snot….(beep), at I ikke selv kan oprette tråde og dyrke hinanden i stedet. Pinligt! Tragikomisk. 

 

AmagerStang skrev, for 1 time siden:

alt det du siger og skriver herinde er blot for at opnå noget til egen fordel, dem som reagerer positivt på dine skriv har bare ikke gennemskuet dig endnu

Hvor er det egentlig modbydeligt arrogant og dømmende. Igen baseret på egen subjektiv holdning, følelse og synsning. Tak for at inddrage alle vi, kollektivt, som uintelligente ift gennemskuelsen, når nogle af os blot finder anderledes og nuancerede tråde væsentligt mere interessant end dit og landbystossens jagt og jetz gentagende det samme totalt ligegyldige ævl og anklage mod andre uden at vise synderlig lyst eller evne til at bringe blot det mindste interessante til disse tråde eller trådens svarere. Så bliv dog bare væk. Lad os se om du, DU formår og har evnen til at lave en interessant tråd. Skal vi sige 7 dage? Må være rigeligt tid. Du har tydeligvis meget på hjerte (dog det samme i hver eneste tråd). Vi venter spændt…. 
 


Hvad er substansen i denne tråd, ud over ts evig behov for at være i fokus og score billige like ?


Det er da underligt, at du KONSTANT har behov for at rende rundt som en hvalp efter ts og gentage dig selv (du har nu skrevet nøjagtig det samme 7-10-20-30 gange: okkkkkkeeeyyy, vi har fattet det bette ven, du er provokeret og TROR noget, var det så ikke en ide bare at holde dig væk?). Hvis du enten ikke ønsker (fair) at deltage og bidrage til TEMAET i tråden men kun insinuere, angribe, anklage enkeltpersoner eller du måske ikke evner (også fair: ingen er forpligtet udover sine evner), så giver det 0,00000 mening at du er i ts tråde. INGEN MENING!  

Substansen hverken kan eller skal du f….gøre til en objektiv sandhed tak. At du ikke mener eller kan fatte, hvad nuancerne også er/kan være i en tråd om tone, pli, retorik etc, siger jo igen mest om dig. Du er simpelthen pinlig. Minder faktisk en smule om mobning og hetz. 
 

Dit første svar er egentlig fint. Men allerede i andet svar, er det tydeligt, at du manipulatorisk lokker og har en agenda for at påbegynde tilsviningen og anklagen igen endda med at blive personlig og hive konen ind. Dit ærinde bevises efterfølgende - igen - som kun provokeret og med trang til at rende efter ham, du har besluttet, kun er ude efter at lefle og få likes. Undskyld, men hvor gammel er du egentlig? 
 

Du skriver du er enig, er det noget du efterlever selv ? At du behandler mennesker også din nærmeste som du selv ønsker blive behandlet ? 

Undrer mig tit over dit behov for at fremstå som en verdensmand samt dit behov for at være i fokus konstant, tror virkeligheden er en helt anden, utroligt så mange hopper på den .

*****

At du bedrager din kone er hvad det er, det vil jeg ikke være dommer over, men derefter fremstå så perfekt herinde som en anden verdensmand og kvindebedover er lidt hyklerisk i min verden, ja undskyld, det provokere mig en lille smule Mr sensuel .

Stort set alle kvinder herinde lover du at besøge, sågar købe julegave til en ....Bla,bla ... Du har det hele i din mund som velskrevne indlæg .

Husk Tomme tønder buldre mest .
 

*****

Hvad er substansen i denne tråd, ud over ts evig behov for at være i fokus og score billige like ?

Selvom min profil er relativ ny, så har jeg været her på EG siden 2012/2013 fra begyndelsen on/0ff og vil bare sige at tonen herinde er meget bedre en længe, for bare 1-2 år siden var det meget modbydeligt .

I øvrigt er tonen generelt ikke så køn på de sociale medier og hvorfor skulle det være anderledes herinde ? Folk har forskellige meninger, holdninger og kommer fra forskellige baggrunde osv og sidder bag et tastatur uden konsekvens .

Til sidst, har jeg ikke behov for at blive en vinder i dine el TS øjne, det jeg prøver hver dag er at være den bedste udgave af mig selv, men ingen er perfekt ligesom Mr. sensual .


 

  • Synes godt om 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 15 minutter siden:

@Bananas og @AmagerStang, I føler Jer ramt, og bliver provokeret over indlægget Og jo mere i skriver jo mere viser I bare at I er nogen af den der ikke støtter den gode tone. 

Jeg ser ikke at TS hæver sig over os andre, .........


 

Jeg synes det er dårlig idé at blande os sammen. Jeg har ikke skrevet noget af det som AmagerStang har skrevet og vice versa. Vi er ikke i samme klub.

Du spurgte mig hvorfor jeg blev provokeret, og jeg svarede dig. At du ikke kan lide mit svar, betyder ikke at jeg ikke støtter en god tone.

Jeg siger ikke at Sensual manipulerer, men jeg bliver lidt forvirret over ham. Og jeg synes - som Aros - at det var ham, Victoria og Annika som ødelagte den tråd som nu har ført til denne. På den anden side var det ham som startede tråden og det tilkommer måske TS at også ødelægge den? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg ser ikke at TS hæver sig over os andre, eller for den sags skyld manipulere andre. 
Hvad skulle formålet være med at “manipulere” folk, til at huske den gode tone.

Det er så horribelt dumt insinueret, at man faktisk er mållløs. Lefler fordi man håber på hvad….rabat hos GP’er, der måske skurrer fælt for Amagerstang, der forleden i anden tråd erkendte ikke at have råd til mere end et vist beløb. Skriver tråde for at få likes? Men selv om en eller begge ting skulle være rigtige, gør det så noget? Eller tror Amager rent faktisk (han skriver jo at vi andre er for dumme til at gennemskue) at alle snydes af manipulatoriske ts? Altså man ved faktisk ikke om man skal grine eller græde? Hvis vi andre opførte sig som Amager og slænget, ville vi også rende rundt efter deres tråde (hvis der er nogen) og anklage, insinuere, hetze og svine fem til for at have mindreværdskomplekser, ikke have noget interessant at sige eller evnen til at starte en tråd, hvorfor de tit hijacker andres så tydeligt med eet eneste formål. Fordi man TROR ting, behøver de ikke være sande. Fordi man føler sig provokeret, behøver man ikke straks angribe, anklage og svine ts til (netop dér fejler man selv eklatant gentagne gange og modbeviser sin egen uintelligente gisning om at tråden kun handler om ‘god tone’: det handler også om pli og måske nuancen IKKE AT REAGERE PÅ TING, man tror, uden at man ved det eller måske at holde sig væk fra personer, tråde eller emner, man så åbenlyst ingen interesse har i at bidrage til). Det kan nogle gange næsten ikke komme ned på lavere og dummere niveau. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 26 minutter siden:

Lige nu er igang med netop det TS påpeger, nemlig ar tryne og argumentere at tråden er latterlig og slet ikke burde være skrevet. Hvem har gjort jer til dommer over det. 

Spot on! Tilsat en indebrændt provokation/had til ts som en (tror man) manipulerende, utro, slesk, leflende flottenhejmer. 
 

 I havde 2 muligheder ignorer og gå videre til næste tråd eller det i gør. Nedgøre emnet, og påvise TS pointe


Spot on 2!

Redigeret af Bruneøjne76
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 5 minutter siden:

Du undrer og tror da godt nok mange ting. Er det snart tocifrede tråde, du nærmest har jagtet vedkommende? Vel egentlig uden at udvise andet end jetz, anklager, svinen til, insinueren alt på baggrund af noget, du tror….det jo vanvittigt. 

etc etc


 

Det er lidt besynderligt i en tråd om at tale pænt og holde en god tone - at forsvare det hele med ikke at tale pænt og skide på den gode tone. :unsure:

Mr Sensual har en efterstræbelseværdig evne at forholde sig rolig til det meste som smides hans vej. Det beundrer jeg ham for, hvad jeg også har sagt. 

Tror du ikke han klarer sig fint uden en aggressiv forsvarsadvokat?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 18 minutter siden:

@Bananas og @AmagerStang, I føler Jer ramt, og bliver provokeret over indlægget Og jo mere i skriver jo mere viser I bare at I er nogen af den der ikke støtter den gode tone. 

Jeg ser ikke at TS hæver sig over os andre, eller for den sags skyld manipulere andre. 
Hvad skulle formålet være med at “manipulere” folk, til at huske den gode tone. 
Det skader ingen at blive mindet om det. Vi bør alle stræbe mod den bedste version af os selv (stadig uperfekt) men så gode som vi kan være. 
Jeg ser det udelukkende som en høflig påmindelse. Og det har da aldrig skadet nogen lige at blive husket på det. Netop fordi alle kan have en dårlig dag og sige noget, vi måske endda fortryder. 
 

I er ude i. Vi må godt, for alle andre (eller flertallet) gør det. “Det er også sådan på FB og bla bla…). Det gør det da ikke ok! 
Det er bedre end for år tilbage, super det er da dejligt. Men kan det stadig blive bedre. Ja, det kan det. 
 

Lige nu er igang med netop det TS påpeger, nemlig ar tryne og argumentere at tråden er latterlig og slet ikke burde være skrevet. Hvem har gjort jer til dommer over det. 
 

Næsten alle emner er tilladt, så længe man taler ordentligt. I synes den er, er urelevant eller direkte provokerende. I havde 2 muligheder ignorer og gå videre til næste tråd eller det i gør. Nedgøre emnet, og påvise TS pointe. 
 

Er det værre at være GP, banalt set nej. Bliver vi angrebet eller modsagt mere en andre nej, det føler jeg personligt ikke. Men elementet at alt vi skriver kan få kunder til at holde sig væk. Gør det sværere for mange, at ha modet til at skrive.

Og personligt synes jeg de skal ligge den på hylden. Men er jo ikke op til mig. Jeg gider ikke spille skuespil og kun sige hvad folk ønsker at høre. Men alder, personlighed, årsag til at være  gp og hvor mange kunder den enkelte har råd til at miste/aldrig få, har stor betydning for hvordan man reagerer. 
 

Jeg synes emnet/indlægget er fint, og for min skyld kunne bringes på bane dagligt  Ændrer det noget  Måske, bare en mere der tænker før de taler er en forbedring. Hvis ingen gør noget, bliver det ikke bedre. Og kan hurigt falde tilbage og blive værre igen  

@Mr. Sensual du virker ikke, som ikke er har brug for støtte. Du tør fint gå forrest og stå fast. Og bliv ved med det. Men bakker dig gerne op 

Og nej jeg aner ikke, hvem han er irl  Derfor ej heller om han har besøgt mig. Han har ikke scoret nogen billige point her. Men synes debatterne er gode  


 

Et stor tak herfra.

Tør jeg skrive mere...med fare for at blive beskyldt for at lefle for dig?

Ja, jeg gør. Frygt skal ikke styre, hvad jeg her vil udtrykke.

Dine ord varmer mig, SweetMilf. Dit mod, din sans for proportioner, og det at du deler noget af din livserfaring med os, gør mig glad og lidt rørt. Jeg har ikke besøgt dig før, men nu har du helt sikkert fået en ny potentiel kunde. Sådan er det i min verden, når pigen har et varmt hjerte og en god og bramfri replik.

I modsætning til hvad nogle herinde påstår, så betragter jeg ikke mig selv som perfekt. Kan godt huske mine fejl i livet og står ved dem. En af de alvorligste fejl, sagt med et glimt i øjet, er at jeg bor i den anden ende af landet i forhold til dig. Men også det er der råd for.

Kram med mere fra Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

at forsvare det hele

Jeg forsvarer intet. Men så konstant, bastant hetz med personlighed hører ingen steder hjemme. Du spørger direkte og jeg svarer derfor: jo, jeg TROR og er overbevist om han fint kan klare sig selv uden ‘forsvarsadvokat’. Endnu en latterliggørende talen ned til som de hetzende, der også mener nogle GP’er larmer og blander dig for meget. TONEN er vel andet end ord men også insinueren, anklager, jagten og hetz, fordi man åbenbart er provokeret i følelsen og troen af at ts opretter tråde, mange af os finder berigende uagtet uenighed og misforståelser men som visse typer udelukkende søger at hijacker med hetz. Altså indholdet, måden, den åbenlyse u-nysgerrighed mm og ikke kun en skyklappekiggende tone = at tale ordentligt’ som nogle påstår, at kemi = een ting. Var de oprigtigt nysgerrige, kunne de bla: udfordre egen tro ved at spørge ts: søger du anerkendelse eller hvorfor opretter du så mange tråde? Men fordomsfuldhed (at dømme en forlods) er jo tydeligt. Det er næppe en god tone, hvis man da også forstår at TONEN kan betyde stemning og hvordan synes du, en person skal opfatte sætninger ala: du er manipulerende og før det kun for at få….god tone? God stemning? Udtryk for at ville deltage, lære, bidrage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Mr. Sensual skrev, for 12 minutter siden:

Et stor tak herfra.

Tør jeg skrive mere...med fare for at blive beskyldt for at lefle for dig?

Ja, jeg gør. Frygt skal ikke styre, hvad jeg her vil udtrykke.

Dine ord varmer mig, SweetMilf. Dit mod, din sans for proportioner, og det at du deler noget af din livserfaring med os, gør mig glad og lidt rørt. Jeg har ikke besøgt dig før, men nu har du helt sikkert fået en ny potentiel kunde. Sådan er det i min verden, når pigen har et varmt hjerte og en god og bramfri replik.

I modsætning til hvad nogle herinde påstår, så betragter jeg ikke mig selv som perfekt. Kan godt huske mine fejl i livet og står ved dem. En af de alvorligste fejl, sagt med et glimt i øjet, er at jeg bor i den anden ende af landet i forhold til dig. Men også det er der råd for.

Kram med mere fra Mr. Sensual

 

Du skal være velkommen og selv tak for de pæne ord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Mr. Sensual skrev, for 17 timer siden:

Tak for din hilsen og denne gode kommentar.

Tag det nu ikke for tungt med p-bøden. Jeg har selv lige fået en, men det skal ikke ødelægge vores glæde ved livet. Betal, glem det omgående, men husk at stille p-skiven næste gang.

Her i hovedstadsområdet er p-vagterne helt vilde. Er et af hjulene nogle få centimeter ud over striben, kommer bøden. Nå, men de har jo ikke vores spændende liv...

 

 

Beklager det lidt sene svar. Jeg er kommet hjem fra den mest fantastiske date Igår og har fået det 3 stik så jeg er lidt omtåget . 

jeg siger endnu engang tak for dig og dine altid dejlige indlæg. du gør eroguide en fryd at være på. 

Angående p-bøden det er min fejl og min fejl alene, jeg kunne bare tænke mig om og sætte p-skiven. Den p-vagt gjorde jo blot sit arbejde, ligesom jeg gør mit arbejde. Var det nogle trælse penge at komme af med ? Ja absolut og jeg ser dem aldrig igen. Men lad det være en dyr lærestreg. Det blev ihvertfald en dyr træning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg forsvarer intet. Men så konstant, bastant hetz med personlighed hører ingen steder hjemme. Du spørger direkte og jeg svarer derfor: jo, jeg TROR og er overbevist om han fint kan klare sig selv uden ‘forsvarsadvokat’. Endnu en latterliggørende talen ned til som de hetzende, der også mener nogle GP’er larmer og blander dig for meget. TONEN er vel andet end ord men også insinueren, anklager, jagten og hetz, fordi man åbenbart er provokeret i følelsen og troen af at ts opretter tråde, mange af os finder berigende uagtet uenighed og misforståelser men som visse typer udelukkende søger at hijacker med hetz. Altså indholdet, måden, den åbenlyse u-nysgerrighed mm og ikke kun en skyklappekiggende tone = at tale ordentligt’ som nogle påstår, at kemi = een ting. Var de oprigtigt nysgerrige, kunne de bla: udfordre egen tro ved at spørge ts: søger du anerkendelse eller hvorfor opretter du så mange tråde? Men fordomsfuldhed (at dømme en forlods) er jo tydeligt. Det er næppe en god tone, hvis man da også forstår at TONEN kan betyde stemning og hvordan synes du, en person skal opfatte sætninger ala: du er manipulerende og før det kun for at få….god tone? God stemning? Udtryk for at ville deltage, lære, bidrage? 

Ok, så misforstod jeg dig. Jeg troede du ville advokere for en god tone.

Jeg har aldrig anklaget Sensual for at manipulere, eller eftersøge likes. Tværtimod har jeg set ham som en som ikke har noget imod modspil. Men skal ærligt sige at jeg blev meget skuffet når den anden tråd endte på det vis den gjorde - og jeg tror (ja tror) at denne tråd er en ulykkelig forlængelse af den tråd. Ja, jeg blev skuffet på TS, men på den anden side var det jo for at jeg havde høje tanker om ham, og forventede noget andet. Det ligger hos mig og ikke hos ham. Jeg skal nok komme videre.

Nej hetz hører ingen steder hjemme, det har du ret i. Og måske skal du tage den udsagn til dig lidt mere? Dine indlæg er fulde af forskellige adjektiver som når man lægger dem sammen meget ligner noget som kunne kaldes hetz.

 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Stop venligst dine person angreb og skælds ord om mig BruneØjne .

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 8 timer siden:

Den grimme tone som ofte ses i - især anmeldelser - herinde, hvor der ses stærke devauelerende udtalelser, udspringer vel af et meget kvindeforagtende grundsyn. Og den måde der fuldstændig ucensureret skrives om kvinder på er faktisk en af årsagerne til at jeg har en forholdsvis anonym profil.

Måske ikke kvindeforagtende generelt, men mere holdningen til GP'er ... 
Det er det jeg har oplevet i de tråde jeg før har nævnt, om GFE
Det er galt så snart man snakker om ting der ikke lige handler om sex.
Om at besøge pigerne på en anden måde eller med andre formål - ud over eller sammen med sex ... 
Man får g-o-d.t nok læst og påskrevet grundigt om hvad GP'er er for nogen ... 
Det overdøver fuldstændig den diskussion man egentlig er i gang med ... det er svært at 'debattere uden om' de indlæg ...
Derfor synes jeg, @Mr. Sensual's oplæg er relevant.

Jeg har også lagt mærke til, at de piger, der lavede indlæg om GFE for et par år tilbage, er blevet meget tavse .. selv om de stadig er i branchen ... 

Redigeret af sneræven
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mr. Sensual
Jeg synes dit oplæg er godt, og jeg er enig i det meste.

Men jeg er noget mystificeret over den her:

Mr. Sensual skrev, for 22 timer siden:

Hver kunde har sine bevæggrunde. Det har som regel intet med manglende scoreevner at gøre, som nogle har antydet.

Hvorfor er det vigtigt at pointere ... ?
Jeg spørger fordi den jævnligt popper op, når der snakkes om hvorfor mænd besøger glædespiger ... 
Jeg vil med det samme sige at jeg véd godt det er en afsporing, og jeg tænker heller ikke vi skal diskutere det i denne tråd ...
Det er mere sagt som en undren, og for at drille lidt ... 

Jeg er een af dem der besøger piger fordi jeg ikke kan score .. 
Og jeg véd der er en del flere også her på EG .. 
Det er ganske uproblematisk i forhold til pigerne, men som sagt så undrer jeg mig over hvorfor nogle mænd tilsyneladende ser dét som en problematisk begrundelse .. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Jeg troede du ville advokere for en god tone.

Hvordan gør man det? Sige stop hetzen? Holde sig væk? Takke dig for at gøre burgeren til ros i hamburgeren, du igen slutter med en…opfordring? Det er fint. Advokaten var vel håndenpåhjertet unødvendigt og ikke god tone? Eller hvad ER egentlig god tone for dig, spørger jeg nysgerrigt og respekt, da jeg tolker (tolker!) dit efterfølgende svar som flinkt baseret bla på ‘udredende svar’ og denne: 

Ja, jeg blev skuffet på TS, men på den anden side var det jo for at jeg havde høje tanker om ham, og forventede noget andet

Du blev skuffet over ts eller tråden, der jo endte i ligegyldig sniksnak, 80% fortællende, hvad de ikke vil/kan få billigere (den sædvanlige plade) og meget lidt om emnet? 

Hvad er god tone. For dig?
 

For selv om der nok er en kollektiv forståelse af ord som ‘god tone’ (og kemi), så kan det sørme svinge. Og ‘tale pænt’ kan da også betyde mange ting. 
 

Du svarer efterfølgende opklarende = god tone
 

Sensual skriver venlig hilsen = god tone (nogle vil med garanti mistolke det jvf de mange angreb på ham som leflende manipulator) 

Fyren der hoppede ind og udbrød noget med diaré = god tone

Anklage, insinuere, bringe konen ind i andre tråde = god tone


Kalde GP’ere larmende eller de blander sig = god tone


 

Har aldrig skrevet du anklager; der farer du vild i citatsammenblanding. Men du viser dog dit jeg bag dine lange, diffuse, ret uforståelige svar og i denne tråd helt gakkede bidrag. 

Fordi jeg fik kvalme, og jeg har lært at når noget lugter muggen og jordslået så skal der stærke midler til. Men det var de færreste som forstod, og det kan jeg ikke bebrejde nogen for. Aros gjorde det lidt bedre - indrømmes.

Tale pænt? Hvad er det? Jeg ved ikke hvis jeg normalt taler pænt til folk eller hvis jeg ønsker at folk taler pænt til mig? Jeg ønsker substans, jeg ønsker humor, jeg ønsker intelligens - hvis den er til stede, hvad man jo ikke kan begære. 

Ja, jeg bliver provekeret når folk stabler simple selvfølgeligheder ovenpå hinanden, og ophøjer det til noget slags til intet forpligtende moral. Det viser jo i al beskedenhed reaktionen på mit latterlige indlæg


og når Sensual flere gange leflede for Victoria 
 

Og som juvelen i kronen, den her tråd.
"Bliv en vinder"....? Hvad er det jeg skal vinde? GP'ens gunst? Det klarer jeg fint uden den her tråd. En masse likes? Dem klarer jeg mig også fint uden.



MEN HVORFOR HOPPER DU SÅ IND MED DIARE (det var da dig, ikke?) og kvalme snak OG direkte ‘han lefler’ og ‘han ødelagde den anden tråd’ anklager. 
 

Er det god tone? 
 

Jeg begriber simpelthen ikke, hvorfor du og andre er i tråden, hvis du/I slet ikke ønsker en debat for st forstå enten ‘god tone’ i alle dens nuancer (du og I kan og skal ikke gøre det begreb til en universel sandhed bestemt af Jer; bidrag med egen definiton eller lad være at deltage, hvis du/I ikke engang ønsker det, som meget jo tyder på: ‘jeg får kvalme’). 
 

I er i gang med præcis det samme. Skulle vi andre smide ‘jeg får kvalme’ mod dig: hvordan ville du tolke sådan en tone. Lefle, I er for dumme til at gennemskue manipulatoren (ikke dig), advokat for…, søge likes, sige ligegyldige ting (dig). 
 

Hvis det er ligegyldigt, hvorfor er du her så? Fordi du forventer mere af ts. Ok. Hvilke valg har du så? Holde dig væk, deltage konstruktivt uden insinuere/latterliggøre/anklage eller det, du/I netop gør. 

 

Det er en tråd helt uden substans, helt uden udfordrende samtaler, helt uden idéer om hvad som går galt når det går galt og hvordan man kommer det til livs


Nej. DU (!) synes, det er en tråd uden substans. Endda helt uden. Dit eget bidrag til at skabe ‘ideer om hvad som går galt, når det går galt og hvordan man kommer det til livs’ (citat dig) er…..hvad? Jeg er rimelig enig i, st substans her som i den anden tråd er en mangelvare. Har du spurgt dig selv hvorfor, nu du siger, du savner det? 

 

Sidste ‘råd’ taget til efterretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
sneræven skrev, for 9 minutter siden:

@Mr. Sensual
Jeg synes dit oplæg er godt, og jeg er enig i det meste.

Men jeg er noget mystificeret over den her:

Hvorfor er det vigtigt at pointere ... ?
Jeg spørger fordi den jævnligt popper op, når der snakkes om hvorfor mænd besøger glædespiger ... 
Jeg vil med det samme sige at jeg véd godt det er en afsporing, og jeg tænker heller ikke vi skal diskutere det i denne tråd ...
Det er mere sagt som en undren, og for at drille lidt ... 

Jeg er een af dem der besøger piger fordi jeg ikke kan score .. 
Og jeg véd der er en del flere også her på EG .. 
Det er ganske uproblematisk i forhold til pigerne, men som sagt så undrer jeg mig over hvorfor nogle mænd tilsyneladende ser dét som en problematisk begrundelse .. 
 

Tak for din respons.

Enig, den sætning kunne jeg godt have skåret væk. Den har ikke stor relevans for emnet. Den røg blot igennem mit hoved, mens jeg skrev, fordi jeg kom i tanke om en anden tråd, hvor det havde været oppe at vende. Men den burde have været luget væk.

Jeg er faktisk heller den store score-karl selv, måske fordi jeg er så direkte og konkret, men stadig venlig. Jeg er ikke så god til small talk og friske, hurtige vittigheder. Min humor er mere tør og sort. Kommer heller aldrig på larmende steder. Sidstnævnte tiltrækker i øvrigt som regel en type kvinder, som ikke interesserer mig og det er i øvrigt gensidigt. Sådan har jeg i alt fald oplevet det.

Fint dril du kom med der og hatten af herfra.

Mange hilsener Mr. Sensual

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig egentlig lidt over den - ja vel nærmest - aversion - flere har overfor mister sensual. Jeg bider ihvertfald mærke i en meget aggressiv tone der der er overfor hans indlæg. 

Hvad er det der gør, at man tilsyneladende kan blive SÅ proveret af at der opfordres til en ordentlig tone? Jeg kan forstå at flere åbenbart føler sig dybt og personlig ramt. Men hvorfor? Har mr sensual da nævnt nogle navne i sit oplæg? 

Er det virkelig så utænkeligt at der findes en sexkøber der bare ER et rart menneske der gerne ser at man taler pænt til og om hinanden? 

Er det virkelig helligbrøde? 

Der må være noget jeg har overset vedr. hans skriv og jeg har ellers læst de fleste ( skulle jeg mene) og måske er det noget mandenoget jeg ikke forstår mig på, men jeg finder det interessant at man kan blive så provokeret af en ukendt person der ønsker lidt mere respekt i omgangsformen.  

Jeg tillægger ikke mr sensual alle de grimme superlativer som bliver sagt om ham. At han skulle være leflende og manipulerende. Jeg ser det ikke. Kender i ham? Jeg kender ham ikke men vælger at tro på at han mener det han skriver og at han ingen skjult agenda har som der bliver insinueret. Hvorfor kan man ikke opfordre til at være et sympatisk menneske uden at have en manipulerende tanke bag. Kunne det tænkes at mr sensual rent faktisk ER sympatisk?  

Jeg forstår ganske enkelt ikke den ophidselse. 

Måske skulle man spørge sig selv hvad det er der gør at man bliver så vred og offensiv over at blive opfordret til at tale /skrive ordentligt. 

 

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken
  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Den lille frøken skrev, for 3 minutter siden:

Jeg undrer mig egentlig lidt over den - ja vel nærmest - aversion - flere har overfor mister sensual. Jeg bider ihvertfald mærke i en meget aggressiv tone hver der er overfor hans indlæg. 

Hvad er det der gør, at man tilsyneladende kan blive SÅ proveret af at der opfordres til en ordentlig tone? Jeg kan forstå at flere åbenbart føler sig dybt og personlig ramt. Men hvorfor? Har mr sensual da nævnt nogle navne i sit oplæg? 

Er det virkelig så utænkeligt at der findes en sexkøber der bare ER et rart menneske der gerne ser at man taler pænt til og om hinanden? 

Er det virkelig helligbrøde? 

Der må være noget jeg har overset vedr. hans skriv og jeg har ellers læst de fleste ( skulke jeg mene) og måske er det noget mandenoget jeg ikke forstår mig på, men jeg finder det interessant at msn kan blive så provokeret af en ukendt person der ønsker lidt mere respekt i omgangsformen.  

Jeg tillægger ikke mr sendual alle de grimme superlativer som bliver sagt om ham. At han skulle være leflende og manipulerende. Jeg ser det ikke. Kender i ham? Jeg kender ham ikke men vælger at tro på at han mener det han skriver og at han ingen skjult agenda har som der bliver insinueret. Hvorfor kan man ikke opfordre til at være et symoatisk menneske uden at have en manipulerende tanke bag. Kunne det tænkes at mr sensual rent faktisk ER sympatisk?  

Jeg forstår ganske enkelt ikke den ophidselse. 

 

 

 

 

Tak til dig, den lille frøken, for et godt og nuanceret indlæg.

Jeg kan forsikre dig og alle herinde for, at jeg virkelig er den, du fornemmer. Der er ingen manipulerende tanker bag min meget enkle opfordring til at tale pænt og vise respekt. Hvad skulle denne påståede manipulation/masterplan i øvrigt føre til, hvis den fandtes?  Jeg kan ikke se det. Mit eneste mål er arbejde roligt for præcis det, som jeg skriver. Man kunne kalde det god bordskik med et lidt gammeldags udtryk. 

Og sådan er jeg i øvrigt også ude i livet, på arbejde og i fritiden. Er der noget jeg ikke spilder tid på, så er det at forstille mig eller lefle for at opnå et eller andet. Hvis jeg ikke kan få noget ved at være den jeg er, så skal jeg ikke have det. Og efterstræber det heller ikke.

Varm hilsen fra Mr. Sensual

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja hvad er god tone? Det er vel som med kemi - vi opfatter det forskelligt. Håndenpåhjertet syntes jeg ikke "advokaten" var dårlig tone, ordet bruges om dem som forsvarer andre - lige hvad du gjorde. Og uanset hvordan du selv tænker at dine skriv lander, så opfatter jeg dem som en kende aggressive. Hvad er så aggressiv, kan vi jo spørge os nu og så bliver det ved og ved. Men fred med det, du skriver som du skriver og jeg skriver som jeg skriver. Uanset hvordan folk opfatter det så ved vi vel selve hvilken ånd det er skrevet i. Håber jeg.

 

Bruneøjne76 skrev, 1 time siden:


Du blev skuffet over ts eller tråden, der jo endte i ligegyldig sniksnak, 80% fortællende, hvad de ikke vil/kan få billigere (den sædvanlige plade) og meget lidt om emnet? 

Hvad er god tone. For dig?
 

Ok, har du regnet indlæggene og konkluderet at 80 % var ligegyldigt sniksnak? Jeg opfattede det ikke sådan, og igen; hvem afgører hvad som er ligegyldigt? Det som er ligegyldigt for dig er det måske ikke for mig? Det jeg blev skuffet over var hverken de interessante indlæggene eller sniksnaken - det var at nogen pludseligt dømmer ud tråden som mudderkastning, en som desuden ikke deltog i tråden og en synspunkt som siden blev tongivende for hvad hele tråden påstods være og en som siden blev (lefle er måske et dårligt udtryk - jeg er ikke en ørn til dansk) ....hvad skal man sige.... strøget med hårene. Jeg svarede hende selv - i hvad jeg synes var en god tone - men mit svar var åbenbarlig uintressant.

Ja, hvad er ligegyldigt egentlig? Hele EG hvis man skal være ærlig, men her findes jo korn i ny og næ for en sulten fugl.

God tone for mig? Det er først og fremmest at prøve at ikke blive personlig og smide rundt med adjektiver om andre navngivne personer. Jeg falder i - helt sikkert. Men jeg prøver.

Hvad er god tone for dig?

Bruneøjne76 skrev, 1 time siden:


Har aldrig skrevet du anklager; der farer du vild i citatsammenblanding. Men du viser dog dit jeg bag dine lange, diffuse, ret uforståelige svar og i denne tråd helt gakkede bidrag. 
 

Fordi jeg fik kvalme, og jeg har lært at når noget lugter muggen og jordslået så skal der stærke midler til. Men det var de færreste som forstod, og det kan jeg ikke bebrejde nogen for. Aros gjorde det lidt bedre - indrømmes.

Tale pænt? Hvad er det? Jeg ved ikke hvis jeg normalt taler pænt til folk eller hvis jeg ønsker at folk taler pænt til mig? Jeg ønsker substans, jeg ønsker humor, jeg ønsker intelligens - hvis den er til stede, hvad man jo ikke kan begære. 

Ja, jeg bliver provekeret når folk stabler simple selvfølgeligheder ovenpå hinanden, og ophøjer det til noget slags til intet forpligtende moral. Det viser jo i al beskedenhed reaktionen på mit latterlige indlæg


og når Sensual flere gange leflede for Victoria 
 

Og som juvelen i kronen, den her tråd.
"Bliv en vinder"....? Hvad er det jeg skal vinde? GP'ens gunst? Det klarer jeg fint uden den her tråd. En masse likes? Dem klarer jeg mig også fint uden.
 

 

Jeg viser altså mit jeg med mine helt gakkede bidrag?;) Mange tak du. Adjektiverne i din arsenal er rigtigt mange.

Ja indrømmes, der fandtes en lille anklagelse mod Sensual for lefleri. Min fejl. Men i øvrigt er det jeg skrev ikke rettet imod nogen enkelt bruger. Det svarer vel lidt til når du siger at den anden tråd bestod av 80% ligegyldigt sniksnak? 

 

Bruneøjne76 skrev, 1 time siden:

MEN HVORFOR HOPPER DU SÅ IND MED DIARE (det var da dig, ikke?

Det var en joke af slagsens. Jeg tænkte at hvis jeg rigtigt overdriver, så ville folk forstå hvad jeg mente. Men det gjorde ikke folk. Sådan er det indimellem. Min humor er måske ikke som andres og det kan man jo heller ikke begære.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 33 minutter siden:

Der er ingen manipulerende tanker bag min meget enkle opfordring til at tale pænt og vise respekt.

Sikkert ikke ... 
Men du laver godt teater ... :D:D
Ganske fredsommelig ment ...
Man kan sagtens lave god teater og samtidig mene det budskab man sender ud ... 

Jeg kommer til at tænke på præ-facebook tiden ... 
Det var dengang der fandtes en del små sociale medier hvor man kunne oprette anonyme profiler ....
Man lavede en profil, og så skabte man en karakter og debatterede løs ...
Det tankevækkende var at man kunne være dundrende uenoge og alligevel behandle hinanden ordentlig og med en god potion humor ...
Det var tider ... 
Oiiiiii ...  hvor jeg savner Mingler ...  

Jeg siger slet ikke at du har lavet en figur og får et budskab ud samtidig med at du kører lidt strøm på en masse af os ... 
Især de der ikke har så meget humor - og dem er der en del af .. 
Slet ikke, det ku' jeg ikke drømme om at sige ... 

Jeg siger bare, at det var det vi gjorde Gamle Dage ..... 

Gid fanden havde Facebook ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer til at tænke på, at du laver et som udgangspunkt meget positivt oplæg om ordentlig tone ... 
Og får alle til at fare i totterne på hinanden og i struben på dig ... 

Det er faktisk ret genialt gjort ...
For det understreger mere tydeligt end nogen lang analyse pointen med dit oplæg ... 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...