Hop til indhold

Recommended Posts

Har i dag været ved Bella (https://annoncelight.dk/showad/255008) og var så begejstret at jeg måtte oprette en profil herinde og give hende en anmeldelse.

Jeg købte en times massage + body-to-body og sex for 1200 kr. Kender ikke så meget til thaiklinikkerne i Århus, så har ikke så meget at sammenligne med, men besøget her var i hvert fald pengene værd.

Først fik jeg en virkelig god massage. Hun startede med at sidde ovenpå mig og bruge benene og knæene med hendes kropsvægt til at massere. Det gav nogle behagelige knæk i ryggen og man kunne mærke at hun kom i dybden i musklerne. Derefter masserede hun med olie og hænder. Hun havde et fast greb og lagde noget styrke i, uden at det dog var ubehageligt eller gjorde ondt. Har prøvet at blive masseret hos en professionel fysioterapeut og Bellas massage var mindst lige så god.

Efter hun havde masseret ryggen og benene tog hun tøjet af og gned sin krop mod min. Hendes bryster er virkelig flotte, rimelig store, sidder godt og fast og er naturlige. Jeg blev vendt om på maven og hun fortsatte med at gnide sine bryster mod min pik, mens hun kyssede mig over hele kroppen og stimulerede mine brystvorter. Nu kom der godt gang i 'lillemanden' forneden og hun tog mig i munden. Et fantastisk blowjob. Så satte hun sig på skrævs over mig og lavede pussyslide mens vi kyssede. Troede et øjeblik at hun havde tænkt sig at stikke den op i hende uden gummi, men dog ikke.

Efter jeg havde givet hende lidt oral havde vi dejlig kæresteagtig sex, og det virkede virkelig som om hun også nød det, hvilket jeg synes er ret vigtigt. Jeg kom derfor ret hurtigt. Efter vi havde ligget lidt sammen, kiggede hun på uret og så at der stadig var noget tid tilbage. Så spurgte hun om hun skulle massere min nakke. Jeg lå med hovedet i hendes skød og hun masserede min nakke, hovedbund og ansigt. Også det var en fornøjelse.

Jeg var blevet lidt tørstig og hun hentede en iskold flaske vand til mig. Tilbød også cola og chokolade. Til sidst sluttede jeg af med en skyller (der er dog kun et meget primitivt bad på adressen, men whatever).

Så alt i alt gik jeg derfra med en dejlig fornemmelse i kroppen, som har varet ved hele dagen. Var også nødt til at tage en morfar på sofaen da jeg kom hjem, fordi jeg var blevet så afslappet og godt høj på endorfiner.

Ang. hendes profil, så vil jeg skyde på at hun er ældre end 32 som hun skriver. Måske nærmere i slutningen af 30'erne eller start 40. Men hendes krop og bryster fejler ikke noget (jeg tror billederne er ægte nok) og hun har en dejlig mis med let fyldige kønslæber, som jeg personligt godt kan li'. Ang. hendes udseende, så er hun ikke overdrevet lækker, men bestemt heller ikke grim. Et sted der midt imellem. Men massagen og oplevelsen gør det i hvert fald til besøget værd.

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Edd skrev, for 1 time siden:

Jeg blev vendt om på maven og hun fortsatte med at gnide sine bryster mod min pik, mens hun kyssede mig over hele kroppen

Solid anmeldelse; dog ville jeg gerne have været flue-på-væggen; dig på MAVEN, så mu hun godt nok være kreativ og smidig;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bella er helt klart også en af de bedste jeg har besøgt. Jeg kan bekræfte både den fantastiske oplevelse, flotte krop, skanky badeværelse (men + for at tilbyde brusebad) og at hun vist også var 32 allerede første gang jeg besøgte hende for nogle år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlonbrando skrev, for 5 timer siden:

Bella er helt klart også en af de bedste jeg har besøgt. Jeg kan bekræfte både den fantastiske oplevelse, flotte krop, skanky badeværelse (men + for at tilbyde brusebad) og at hun vist også var 32 allerede første gang jeg besøgte hende for nogle år siden.

hun er start til midt 40'erne men holder sig da godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frank.thomas skrev, for 18 minutter siden:

Hvordan er Bella til massage og pirring hvis man max er interesseret i et HJ?
Og ser hendes krop ud som på billederne?

Hende kender jeg også :lol:
Hun pirrer ikke i samme grad som Nana. Billeder er helt retvisende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tage skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan er det med parkering i nærheden. 

Fin du skal bare parkere i sidegaden på den anden side af vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var tilfældigvis i Aarhus og ville finde lidt sjov. Da jeg ikke lige kunne træffe nogle modne dansk som jeg ellers foretrækker, så faldt valget på Bella pga denne tråd

må bestem sige hun fuld ud lever op til trådstarters beretning, og hun ryger direkte ind på min thai top 3

hvis det skal siges noget negativt, så var det hun ikke ville have fingere op

så hop bare på hende, fuld valuta for pengene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan så lige supplere med, at jeg har besøgt hende flere gange. Altid uovertruffen god massage og skøn sex! Hun får den vildeste orgasme, hvis man ved, hvordan man skal bringe hende frem til dét punkt. Hun er nu flyttet fra Aarhus til Vejle igen. Fuld valuta for pengene her :) https://annoncelight.dk/showad/255008

 

Redigeret af lovingthaimassage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 31.1.2022 at 18:31:

Hende kender jeg også :lol:
Hun pirrer ikke i samme grad som Nana. Billeder er helt retvisende. 

Nana hvem ? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...