Hop til indhold

Advarsel !!! Ida9988

Featured Replies

Skrevet
bluebird skrev, for 50 minutter siden:

Vil sælge billeder og video vil ha penge først også bliver man slettet på snap efter

https://sugardaters.com/da/profile/VQz.erMrzy

undskyld mig, men hun ligner også en rumænsk hustler .

Skrevet

Hvorfor også overføre ??

Det er da klart at “de” bliver ved,så længe der er fjolser som overføre 

Skrevet
Arne Jensen skrev, den 16.1.2022 at 09:13:

Fra profilen "OM MIG

Jeg er IKKE ude efter sex"

MEN gerne jeres penge :lol::lol::lol:

Det lyder da i det mindste, til at kunne være ærligt :)

Skrevet

Ved ikke hvorfor du udstiller hende. Der er faktisk ret mange daddies/babes, der har helt platoniske forhold. Jeg har selv selv et  helt igennem platonisk forhold til en super flot ung kvinde på 20. Vi ses 2-3 gange om måneden til en god middag i byen, en teatertur eller andet.

Skrevet
  • Author
real Sugardaddy skrev, den 18.1.2022 at 07:32:

Ved ikke hvorfor du udstiller hende. Der er faktisk ret mange daddies/babes, der har helt platoniske forhold. Jeg har selv selv et  helt igennem platonisk forhold til en super flot ung kvinde på 20. Vi ses 2-3 gange om måneden til en god middag i byen, en teatertur eller andet.

Hvem skriver du til

Skrevet

Og det ved du fordi du kender en hel masse 'daddies', som gør som du? :lol:

Jeg synes ikke at dine indlæg virker troværdige, heller ikke i de andre tråde :evil:

Skrevet

Jeg har selv selv et  helt igennem platonisk forhold til en super flot ung kvinde på 20. Vi ses 2-3 gange om måneden til en god middag i byen, en teatertur eller andet.

Samme her, men jeg er så også hendes ægte daddy :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.