Hop til indhold

Recommended Posts

Arne Jensen skrev, den 16.1.2022 at 09:13:

Fra profilen "OM MIG

Jeg er IKKE ude efter sex"

MEN gerne jeres penge :lol::lol::lol:

Det lyder da i det mindste, til at kunne være ærligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvorfor du udstiller hende. Der er faktisk ret mange daddies/babes, der har helt platoniske forhold. Jeg har selv selv et  helt igennem platonisk forhold til en super flot ung kvinde på 20. Vi ses 2-3 gange om måneden til en god middag i byen, en teatertur eller andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
real Sugardaddy skrev, den 18.1.2022 at 07:32:

Ved ikke hvorfor du udstiller hende. Der er faktisk ret mange daddies/babes, der har helt platoniske forhold. Jeg har selv selv et  helt igennem platonisk forhold til en super flot ung kvinde på 20. Vi ses 2-3 gange om måneden til en god middag i byen, en teatertur eller andet.

Hvem skriver du til

Del dette indlæg


Link til indlæg
real Sugardaddy skrev, den 18.1.2022 at 07:32:

Ved ikke hvorfor du udstiller hende. Der er faktisk ret mange daddies/babes, der har helt platoniske forhold. Jeg har selv selv et  helt igennem platonisk forhold til en super flot ung kvinde på 20. Vi ses 2-3 gange om måneden til en god middag i byen, en teatertur eller andet.

Og det ved du fordi du kender en hel masse 'daddies', som gør som du? :lol:

Jeg synes ikke at dine indlæg virker troværdige, heller ikke i de andre tråde :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
real Sugardaddy skrev, den 18.1.2022 at 07:32:

Jeg har selv selv et  helt igennem platonisk forhold til en super flot ung kvinde på 20. Vi ses 2-3 gange om måneden til en god middag i byen, en teatertur eller andet.

Samme her, men jeg er så også hendes ægte daddy :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...