Hop til indhold
Wranglerman

ErfarenFinDomina? Fake eller?

Recommended Posts

Wranglerman skrev, for 9 minutter siden:

Hej alle

nogen der har erfaring med denne kvinde

https://sugardaters.com/da/profile/0yoVj9pwo3

hun beder om 2500 kr i afgift før Dominans session. 
er hun autentisk. 

sikkert er dumt spørgsmål. Haha

Wranglerman

Må grine med dig :) brug nu det store hoved. Vi mænd er sku desværre for nemme ad narre.:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 22 minutter siden:

Må grine med dig :) brug nu det store hoved. Vi mænd er sku desværre for nemme ad narre.:(

True dat

men hun virker seriøs. Logisk giver det mening at holde et harem end at skulle finde nye dumme mænd at snyde hele tiden. Odder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wranglerman skrev, for 1 minut siden:

True dat

men hun virker seriøs. Logisk giver det mening at holde et harem end at skulle finde nye dumme mænd at snyde hele tiden. Odder? 

Men 2500 uden at kende personen, det for dumt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, 1 time siden:

er der sex i et findom forhold, skulle spørge fra en ven..

"While financial domination is a sexual fetish, it doesn't actually involve having sex. "There is absolutely no sex and usually no touching of any kind involved," explains Mistress Harley. "This is a submissive person giving me money because it gives me pleasure to receive it and them a pleasure to give it."

Konklusion: Hun er kun fake, hvis hun ikke tager imod pengene, eller hvis hun yder noget (fx sex) til gengæld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 20 timer siden:

"While financial domination is a sexual fetish, it doesn't actually involve having sex. "There is absolutely no sex and usually no touching of any kind involved," explains Mistress Harley. "This is a submissive person giving me money because it gives me pleasure to receive it and them a pleasure to give it."

Konklusion: Hun er kun fake, hvis hun ikke tager imod pengene, eller hvis hun yder noget (fx sex) til gengæld.

enig....vi får se....jeg hopper ned i kaninhullet....adios companeros...hahah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørg for at have nogle grænser på forhånd - altså  om hvor meget må hun “tømme dig” (din konto). En god findom er en mestermanipulator og kan få en til at slå hjernen helt fra og overgive sig helt til nydelsen ved at sende hende penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
real Sugardaddy skrev, den 18.1.2022 at 07:49:

Sørg for at have nogle grænser på forhånd - altså  om hvor meget må hun “tømme dig” (din konto). En god findom er en mestermanipulator og kan få en til at slå hjernen helt fra og overgive sig helt til nydelsen ved at sende hende penge. 

ja det ved jeg....men lige nu ser jeg det mere som et studie i katten og musen....desuden...efter 350 mails frem og tilbage fortjener hun de penge hun har fået....hun har lagt knofedt i det, scam eller ej....og historien bliver god. Meget god. Det i sig selv er pengene værd..... Måske blokerer hun mig en dag...hvem ved....men det kræver trods alt noget at holde en Wranglerman fanget....hun kan sit shit ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, de gode findoms kan virkelig noget. Der er findoms, der virkelig tænder på den leg - for hvem pengeoverførslen er det ultimative symbol på hendes magt over dig.

Har kontakt med en virkeligt smuk dansk findom på 20. Hun kan, alene med det skrevne ord, give mig de vildeste tingles og få mig til at slå hjernen helt fra og følge hendes mindste vink. Efter bare 3 “snakke” på snappen, har hun tømt mig for 5 kilo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu ca. en uge inde i mit forløb med FinDomina, og jeg kan kun sige en ting - wauw. Hun er nok det mest sofistikerede jeg har mødt. Desuden har hun empati. Normale når jeg har mødt den slags FemDom/FinDom så er lette at løbe om hjørner med, fordi de bliver grådige. Men hun er helt sin egen. Hun går ikke op i pengene som sådan, men bruger dem som et redskab. 

Det er svært at forklare, men der er et ægte menneske bag, alt er gennemtænt. Alt er tilpas. Hun giver mig opgaver, men sørger for at tilpasse dem mine omstændigheder.

Hun er grundig. Og meget specifik. Og så bruger hun meget stor på tid på mig. Om hun har 1 eller 100 slaver er sådan set underordnet, fordi den behandling jeg får er spitzklasse. Jeg kan kun anbefale hende, trods min initielle tvivl. Men hun er ikke billig, men det er kvalitet aldrig. 

Hvad får jeg ud af det? Mere end jeg kan sætte i ord. Det er omsorg/ydmygelse/empati/fornedrelse og eventyr i en varm pakke. FinDomina er da shit hvis man er til FinDom. Der er mange der forsøger at sælge det produkt. Men hun er kød og blod og ikke et produkt. Men det kræver en vigtigt ingredience. Total overgivelse. 

Jeg har endnu meget at lære og aflære - det bliver en spændende rejse. 

Nu har jeg købt penisring og analplug som hun kan styre via en app. Verden er ny og åben. God søndag

Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg

efter 10 dage kan jeg kun sige at hun er mageløs.---disclaimer...hun fandt denne tråd...så jeg er ikke længere et objektivt sandhedsvidne....

men for hvad det er...forvent en meget seriøs hårdarbejdende streng grænsende til sadistisk FinDom af en slags man ikke normalt finder i dk....hun levere varen og intet undslipper hendes øje...jeg er meget tilfreds...har allerede tabt 2 kg...griner....det i sig selv er jo pengene værd.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

desværre har jeg lige afsluttet samarbejdet...der var for mange ting der ikke stemte overens i det hun skrev, hendes historier hang ikke sammen og da jeg forholdt hende dem, kom hun med behændige politiker svar.

Måske er hun ægte, men meget tyder på det modsatte. Så hvis du har det fint med at få en masse digital opmærksomhed, og intet fysisk, og har dybe lommer, så er hun top dollar.

For en pige på 23 (måske), er hun kreativ og ivrig,

Men regn med at lægge 20-25k før du kommer i nærheden af et fysisk møde (hvis hun ikke er fake). 

Jeg ville ikke kaste flere gode penge efter dårlige. Men jeg har på en måde fået valuta for pengene, også selvom det gik lige lovligt stærkt til sidst. Plukke plukke plukke....

Der er en ægte person i den anden ende, men pas på. Hun er glat som en ål og har en lang snabel. '

Så har man prøvet det med!

Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...