Hop til indhold

Recommended Posts

Som titlen antyder søger jeg smukke thaipiger der kan overtales til at kneppe uden - inden folk bliver hysteriske, så er jeg på PreP og bliver jævnligt testet.

Jeg leder primært efter yngre (under 40) piger med god krop/lækre. Det er for længe siden, at jeg sidst var i Pattaya, så bliver nødt til at komme lidt rundt på Sjællands thaisteder i stedet :)!!

Jeg har selvfølgelig også er par navne, som kan udveksles.

Skriv privat besked, ikke her offentligt!

På forhånd tak!

Redigeret af ThaiAddict

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden

Ja, hvad skal man sige til dette opslag?? Søg,søg og jeg vil nok foreslå, at du sletter dit opslag på dette forum.. Ja da opslag det handler om sex uden, er NO GO, men det afgør du selv, kan kun sige,at du vil nok få mange negative svar..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
69manden skrev, 1 time siden:

Ja, hvad skal man sige til dette opslag?? Søg,søg og jeg vil nok foreslå, at du sletter dit opslag på dette forum.. Ja da opslag det handler om sex uden, er NO GO, men det afgør du selv, kan kun sige,at du vil nok få mange negative svar..

Måske skulle du stoppe din moraliserende udtalelser og sluge dine egne fordomme. 

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...