Hop til indhold
Guest totalvil

ADVARSEL: FAKER I ÅRHUS OG PÅ SNAP

Recommended Posts

Guest totalvil

PAS PÅ HENDE HER. https://annoncelight.dk/showad/292381

HUN SNYDER OG BEDRAGER. LAVER USERIØSE AFTALER OG BLOKKER DIG NÅR DU HAR BETALT PÅ MOBILPAY FOR DET HUN TILBYDER PÅ SNAP OG IRL.

HENDES MOBILPAY NR: 31710XXX. JO FLERE DER ANMELDER HENDE JO STØRE CHANCE ER DER FOR POLITIET TAGER SIG AF DET.

Redigeret af totalvil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalvil

problemet med den slags, er politiet ikke gør noget ved det. så de har lidt frit spil. jeg har før hørt fra en del som er blevet snydt af forskellige piger både herinde annoncelight og snap. jeg har brugt forskellige metoder på at opspore dem. og mange af ofte en mand der udgiver sig som pige. men i de fleste tilfælde er det piger der har fundet en nem måde og score penge på. de bliver voldsomt overrasket når de får et personligt besøg eller man sender dem meget personlige oplysninger om dem. så bliver der betalt tilbage..!!

men det er noget der kræver en del tid og opspore dem. og hende her er jeg lige startede med. så er der nogen der ligger inde med oplysninger om hvor de evt har mødt hende irl. eller hvilke andre mobil nr hun har brugt. vil det være en stor hjælp. så finder jeg hende hurtigere og får det som regel altid stoppet.

 

Redigeret af totalvil

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalvil skrev, for 2 timer siden:

problemet med den slags, er politiet ikke gør noget ved det. så de har lidt frit spil. jeg har før hørt fra en del som er blevet snydt af forskellige piger både herinde annoncelight og snap. jeg har brugt forskellige metoder på at opspore dem. og mange af ofte en mand der udgiver sig som pige. men i de fleste tilfælde er det piger der har fundet en nem måde og score penge på. de bliver voldsomt overrasket når de får et personligt besøg eller man sender dem meget personlige oplysninger om dem. så bliver der betalt tilbage..!!

men det er noget der kræver en del tid og opspore dem. og hende her er jeg lige startede med. så er der nogen der ligger inde med oplysninger om hvor de evt har mødt hende irl. eller hvilke andre mobil nr hun har brugt. vil det være en stor hjælp. så finder jeg hende hurtigere og får det som regel altid stoppet.

 

Det vil jeg godt støtte - kan jeg være til hjælp siger du bare til. Det er i alles interesse at få det stoppet. Det ødelægger det for de ærlige piger og os kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 3 timer siden:

Det vil jeg godt støtte - kan jeg være til hjælp siger du bare til. Det er i alles interesse at få det stoppet. Det ødelægger det for de ærlige piger og os kunder

Jo det er noget politiet tager sig af. Der kører en sag hvor en mand har hacket flere kvinder og senere udgivet sig for at være dem.

Og på den måde lokket penge ud af mænd for video og møder som skulle betales via mobilpay

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, har jeg godt læst. Man behøver ikke gøre noget ulovligt eller gøre politiets arbejde ved bare diskret at lade de brodne kar vide at har man evt. har deres telefonnummer og har tænkt sig at indgive en anmeldelse. Husk penge tjent ved svindel også er skattepligtige

Redigeret af Le fiss'carl
!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende flere gange og har kun haft gode oplevelser med overholdelse af alle aftaler. Rund sambanumse, virkeligt flotte bryster og bliver naturligt meget våd. Et af de bedste tilbud i Aarhus.

\\likeaboss

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har flere gange forgæves forsøgt at mødes med hende. 
 

Burde nok havde opgivet efter første gang, men hendes virkelig flotte bryster, får mig til at tænke med det forkerte hovede

 

5 gange har jeg rendt forgæves til forskellige adresser i Aarhus C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...