Hop til indhold
cock4woman_only

Mariasex22 - Aalborg erfaringer?

Recommended Posts

LOVER BY CHOICE skrev, for 19 timer siden:

Super dejligt ansigt :wub:

Well min nysgerrighed fik overtaget… og efter lidt skriveri via whatsapp blev aftale med GFE/SuperFrench/squirting og et par ting mere - ingen extra en pris 30min og anden 60min.

og lad mig gøre det kort - havde hun været min “mother-in-law” irl. Ville mit ægteskab ikke have holdt med sådan en svigermor… hun er måske kinky mindset… men det var en vildt dejlig rejse med en glædepige der viser hun er tilstede!

hun er vist kort på visit i aller men hun få min varmeste anbefaling nu efter 60min sammen med hende…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 5 timer siden:

Well min nysgerrighed fik overtaget… og efter lidt skriveri via whatsapp blev aftale med GFE/SuperFrench/squirting og et par ting mere - ingen extra en pris 30min og anden 60min.

og lad mig gøre det kort - havde hun været min “mother-in-law” irl. Ville mit ægteskab ikke have holdt med sådan en svigermor… hun er måske kinky mindset… men det var en vildt dejlig rejse med en glædepige der viser hun er tilstede!

hun er vist kort på visit i aller men hun få min varmeste anbefaling nu efter 60min sammen med hende…. 

Fedt du tog en for holdet! :) 

Kan du ikke fortælle lidt mere om hendes squirting evner, og sætte lidt ord på hendes kommunikationsevner på engelsk? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tholars skrev, for 6 timer siden:

Fedt du tog en for holdet! :) 

Kan du ikke fortælle lidt mere om hendes squirting evner, og sætte lidt ord på hendes kommunikationsevner på engelsk? :)

Kommunikation på engelsk ingen problem

og ja hendes squirting evner… hmmm, det kræver et par håndklæder undervejs…og der skal ikke ret meget “håndgas” til inden først gang du tænker… damn tror bare jeg havde lavet små cirkelbevægelse rundt clitoris og lod en finger glide op i hende hvor resultat var hun samlede benene og nærmest beholdt fingeren oppe og kroppen stod i en bue… og jeg havde en våd håndflade bagefter. Derfra var det små pauser undervejs hvor hun “hoppede” afbanditten og nyt vandfald opstod!

lad mig sige det sådan - aldrig har en bad bagefter hos en glædekvinde været mere nødvendig og der under brus var hun nu hellere ikke kedelig! 
tror hun siger adjø mandag aften, så tænk ikke alt for meget… det er KomBarDo hvis en moden kinky GP er ønsket…. God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver mig på samme hold , dog nappede jeg kun 30 min , men alle mine ønsker blev opfyldt , og jeg kan sagtens genkende den med håndklædet :-) ..  Hun tager hele ladningen i munden , uden nogen for brok . Total fræk milf , som jeg sagtens kunne besøge igen , selvom jeg er til piger i 25-28 års klassen . Dog hende her er sku fræk , kommunikation super godt på engelsk , og hun var allerede godt i gang med at være fræk over What app.: 

Det eneste minus var nogen har holdt fødselsdag foran med kanel over det hele , det kunne jeg ikke tåle , men det er ikke hendes skyld :.

anbefaling herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...