Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

jeg har læst med her på forum i nogle måneder og besøgt forskellige GP’er. Jeg begiver nu ud i min første anmeldelse:

Jeg har her til eftermiddag været ude og besøge Bia.

https://nympho.dk/n6211/2386/new-girl-in-your-town/ (sorry kan ikke finde ud af at gøre linket klikbart)

Kommunikationen over sms gik fint, og jeg fik en aftale. Hun var kort og præcis i sine beskeder. Det er nemt at komme hen til hende, da der er offentlig transport og en togstation i gåafstand.

Da jeg kommer ind, kan jeg se at det er hende fra billederne. Vi hilser vi på hinanden og får afregnet. Hendes engelsk er ikke det bedste, men ved hjælp fra Google translate går det fint. Jeg bliver tilbudt et kort bad, hvilket jeg tager imod. 

Retur fra badet står hun allerede klar, og kun med små trusser på. Hun er meget sød og petite, med dejlige bryster og en lille numse. Vi står og nusser kort, inden vi begiver os over i sengen. Akten går rigtig godt, i forskellige stillinger, og med god indlevelse fra hende. I pausen mellem omgang et og to får jeg en rygmassage, som er ganske udmærket. 

Alt i alt en sød, smilende og serviceminded kvinde, der virker til at kunne lide det hun laver. Jeg kan sagtens anbefale hende og finde på at besøge hende igen.

I må alle have en god weekend :)

Redigeret af StoreD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
StoreD skrev, for 43 minutter siden:

Hej,

jeg har læst med her på forum i nogle måneder og besøgt forskellige GP’er. Jeg begiver nu ud i min første anmeldelse:

Jeg har her til eftermiddag været ude og besøge Bia.

https://nympho.dk/n6211/2386/new-girl-in-your-town/ (sorry kan ikke finde ud af at gøre linket klikbart)

Kommunikationen over sms gik fint, og jeg fik en aftale. Hun var kort og præcis i sine beskeder. Det er nemt at komme hen til hende, da der er offentlig transport og en togstation i gåafstand.

Da jeg kommer ind, kan jeg se at det er hende fra billederne. Vi hilser vi på hinanden og får afregnet. Hendes engelsk er ikke det bedste, men ved hjælp fra Google translate går det fint. Jeg bliver tilbudt et kort bad, hvilket jeg tager imod. 

Retur fra badet står hun allerede klar, og kun med små trusser på. Hun er meget sød og petite, med dejlige bryster og en lille numse. Vi står og nusser kort, inden vi begiver os over i sengen. Akten går rigtig godt, i forskellige stillinger, og med god indlevelse fra hende. I pausen mellem omgang et og to får jeg en rygmassage, som er ganske udmærket. 

Alt i alt en sød, smilende og serviceminded kvinde, der virker til at kunne lide det hun laver. Jeg kan sagtens anbefale hende og finde på at besøge hende igen.

I må alle have en god weekend :)

Kort og kontant. Det er ok. Du har din egen stil. Så tak for info.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager, glemte at der ikke kunne indsættes links fra nympho, hvilket var hvad jeg prøvede.

Tak for anmeldelsen.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...