Hop til indhold
Servciesboy

Blondine frækkert i Støvring

Recommended Posts

Hej med jer

 

jeg var for et par dage siden omkring trunten på botellet i Støvring, jeg har været der før - et par år siden eller der omkring.

 

Jeg skrev en SMS med mine ønsker og der kom svar indenfor 10 min, og en tid blev aftalt, jeg havde bestilt 30 min ,med superfransk og 69 og pirring, og ved ankomst skiftede pengene hænder, hun bandt pikker op, og nussede den fint, så fik jeg lidt facesitting - havde bestilt det, det var ikke specielt godt, normalt får man fissen presset godt ned i hovedet, - her måtte jeg nærmest strække hals for, at nå fissen, der gik kun nogle få minutter, så blev pikken løsnet, og der kom kondom på. 

Der var bestilt superfransk, men det gjorde frækkert ikke , nå så lidt sut og snart satte trunten sig ovenpå mig, det var rart nok og kunne ælte hendes bryster lidt - de ligner forresten ikke dem på foto, men pyt de var dejlig bløde, lidt efter skiftede hun stillig, så jeg havde udsigt til røv og ryg, ikke noget og skrive mere om

Så af med kondomet og lidt håndtrold, jeg elsker sådan en spiller, hvor pigen nuller pungen med den ene hånd, men det kneb lidt for hende og forstå, men det lykkes dog og komme, selvom hun slet ikke levede op til mine forventninger, jeg havde trods alt giver 1200kr/30min og jeg var ude igen efter 10 min.

Så jeg synes bestemt ikke det var en god oplevelse , jeg drøftede det bagefter med hende, og viste hende hvad vi havde aftalt, hun sagde det var en lang SMS, som hun ikke havde læst, men havde alligevel bekræftiget både pris og ydelser, som hun ikke leverede, - jeg kunne bare have ringet i stedet for SMS - øh

Så sammenfatningen fra mig er, ikke en advarsel, men i kan få betydeligt mere og dejligt sex billigere ved andre piger, jeg vil gerne have lidt hudkontakt , det var der ikke noget af, hvis hun er prototypen på en husmor, forstår jeg godt godt og tak for det - der fines GP er 

go weekend til jer alle

https://annoncelight.dk/showad/311488

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, har oplevet nogenlunde det samme. Vi lavede en fælles aftale over telefonen, hvortil dele af aftalen ikke blev overholdt. Kan kun genkende det du skriver 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ofte i Hadsten, og jeg havde egentlig besluttet, at hun skulle have besøg, men det kan jeg vist godt droppe.

Tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...