Hop til indhold

Recommended Posts

Syntes lige jeg skyldte jer en anmeldelse af Ani. 

https://annoncelight.dk/showad/329424

Lækker pige der giver den fuld gas i soveværelset. Jeg skrev til en dag med kort varsel, om hun havde tid til at mødes 1 time efter. Der kom hurtigt svar og kvitteret med 3 billeder, som bevis på hun er ægte. 

Hun bor i en almindelig lejlighed på Østerbro. Hun åbnede efter 5 sekunder, da jeg skrev at jeg stod foran hoveddøren, så ingen frygt for at stå til skue der. 

Hilste med kindkys og fik afregnet 1500 kr. For 45 min leg. Efter hurtigt bad, lå hun klar på sengen og legede med en vibrator. Jeg dykkede hurtigt og gik ombord i hendes meget flotte fisse(se billede på hendes profil:razz:

Det blev til lang tid med slikke og 69 uden kondom og hun giver den fuld gas når man knepper, med fræk snak og vibrator. Til sidst spurgte hun om jeg ville komme hende i munden. Det blev halv mund, halv ansigt, men ingen brok der. Hun skyndte sig dog ud og gjorde sig selv ren i 10 sekunder og kom ind og hygge snakkede lidt og gav mig fine komplimenter for mine sengefærdigheder.

Det blev desværre ikke til de store kys. Jeg prøvede lidt, men kunne mærke det ikke blev med tunge i denne omgang, som jeg ellers elsker. 

Alt i alt en sød og smuk pige, som jeg ikke kan forstå jeg ikke er faldet over før. Hun taler dansk og er rigtig sød at tale med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Sweex2 skrev, for 2 timer siden:

Syntes lige jeg skyldte jer en anmeldelse af Ani. 

https://annoncelight.dk/showad/329424

Lækker pige der giver den fuld gas i soveværelset. Jeg skrev til en dag med kort varsel, om hun havde tid til at mødes 1 time efter. Der kom hurtigt svar og kvitteret med 3 billeder, som bevis på hun er ægte. 

Hun bor i en almindelig lejlighed på Østerbro. Hun åbnede efter 5 sekunder, da jeg skrev at jeg stod foran hoveddøren, så ingen frygt for at stå til skue der. 

Hilste med kindkys og fik afregnet 1500 kr. For 45 min leg. Efter hurtigt bad, lå hun klar på sengen og legede med en vibrator. Jeg dykkede hurtigt og gik ombord i hendes meget flotte fisse(se billede på hendes profil:razz:

Det blev til lang tid med slikke og 69 uden kondom og hun giver den fuld gas når man knepper, med fræk snak og vibrator. Til sidst spurgte hun om jeg ville komme hende i munden. Det blev halv mund, halv ansigt, men ingen brok der. Hun skyndte sig dog ud og gjorde sig selv ren i 10 sekunder og kom ind og hygge snakkede lidt og gav mig fine komplimenter for mine sengefærdigheder.

Det blev desværre ikke til de store kys. Jeg prøvede lidt, men kunne mærke det ikke blev med tunge i denne omgang, som jeg ellers elsker. 

Alt i alt en sød og smuk pige, som jeg ikke kan forstå jeg ikke er faldet over før. Hun taler dansk og er rigtig sød at tale med. 

Pirrende, sød og dejlig ifølge fotos og nu også din anmeldelse. Tak for det. Meget fristende.

Mange hilsener

Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 31 minutter siden:

Annoncen lader heller ikke tvivl om tungekys ikke er en service

Du har sku ret. Det havde jeg faktisk overset. Så skal jeg nok ikke sætte næsen op efter det:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Hun er sød og dejlig.  Fantastisk pige.

Set hende to gange.  

 

Redigeret af Langtunge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Jeg har været der men ikke gennemført. Hold da op en sur starut hun var da jeg var der. 
Og på igen måde nær så lækker som på billederne. Som i langt fra. 
hun får ikke min anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...