Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/335547Besøgte denne nydelige pige i dag. Hendes alder passer....siger hun, men hun ligner én på 25. Hun vil ikke vise sig ansigt, men hun er faktisk rigtig smuk. Hun ligner Britney Spears som 25 årig. Rigtig serviceminded, og smiler meget. Hun snakker hellere tysk end engelsk, men er nemt forståeligt på begge sprog. Hun havde ikke haft vildt mange kunder, så derfor denne anbefaling. Det fortjener hun. Hun rejser til Hammel på søndag, så skynd jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/335547Besøgte denne nydelige pige i dag. Hendes alder passer....siger hun, men hun ligner én på 25. Hun vil ikke vise sig ansigt

Havde hun så en sæk over hovedet under hele besøget, eller hvordan lykkedes det hende at skjule hovedet så du ikke kunne se det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Havde hun så en sæk over hovedet under hele besøget, eller hvordan lykkedes det hende at skjule hovedet så du ikke kunne se det

Ha ha ..nej det havde hun ikke. Men nu skal jeg nok lege Jørgen Clevin og skære det ud i pap. Jeg skriver efterfølgende, at hun ligner Britney Spears. Det var jo nok ikke muligt at se, hvis hun havde en sæk over hovedet. Så det er jo nok på hendes profil hun ikke vil vise ansigt. Håber jeg har gjort det forståeligt. Vi skal jo sørge for at selv mindre bemidlede forstår hvad der menes

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 9 timer siden:Vi skal jo sørge for at selv mindre bemidlede forstår hvad der menes

Hvad ved du om min økonomi ;-)

mindrebemidlet adjektiv
BØJNING -, ..bemidlede
UDTALE  speaker.gif tip
Skjul Betydning

Betydninger

 
som ikke har ret mange penge SPROGBRUGforskønnende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 41 minutter siden:

Hvad ved du om min økonomi ;-)

mindrebemidlet adjektiv
BØJNING -, ..bemidlede
UDTALE  speaker.gif tip
Skjul Betydning

Betydninger

 
som ikke har ret mange penge SPROGBRUGforskønnende

 

Det er nok ment. 

At man ikke har ret mange "mønter" af flytte rundt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 1 time siden:

Det er nok ment. 

At man ikke har ret mange "mønter" af flytte rundt på.

Du har fuldstændig ret Hfyr. 

Og lad så tråden handle om Alice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig Messi. Der var noget Brintey over hendes ansigt. Havde dog ikke så meget fokus på ansigtet. En dejlig pæn pige og meget behagelig at tale med, til trods for mit begrænsede ferie tyske. Tak for heads up Messi. Jeg var ellers scrollet forbi.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, 1 time siden:

Er det i baghuset, eller ringer man på i hovedhuset?

Det må pigen hellere selv fortælle.

Er der et baghus?B);)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...