Hop til indhold

Lek's Thai massage

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om Lek stadig giver massage, og hvor man evt. kan møde hende. Hun havde en klinik på Oddervej i Århus indtil for et par år siden.

Skrevet

Er der nogen der ved om Lek stadig giver massage, og hvor man evt. kan møde hende. Hun havde en klinik på Oddervej i Århus indtil for et par år siden.

Det forlyder at det er Lek der har starten Byens Spa og Massage i Tordenskjoldsgade. Har dog ikke selv verificeret det.

Skrevet
  • Author

Det forlyder at det er Lek der har starten Byens Spa og Massage i Tordenskjoldsgade. Har dog ikke selv verificeret det.

Er der nogen der kan bekræfte dette - har været der?

Skrevet

Er der nogen der kan bekræfte dette - har været der?

viewtopic.php?f=44&t=5143&hilit=Århus+fiskespa&start=90

Skrevet

Hej Århuselsker

Ja det er rigtigt at LEK er startet i Tordenskjoldsgade - på ODs liste kan du set et link til hendes Facebook-profil.

Jeg har været der og det kan anbefales.

Skrevet
  • Author

Ved du hvilke "ekstraydelser" der gives. På Oddervej gav hun HJ og BJ - det var i hvert fald alt hvad jeg prøvede.

Skrevet

Hej Århuselsker

Ja det er rigtigt at LEK er startet i Tordenskjoldsgade - på ODs liste kan du set et link til hendes Facebook-profil.

Jeg har været der og det kan anbefales.

Fiske spa? Hehe , kan man få andet end fisk?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.