Hop til indhold
PeeHairy

Generel debat - men hvilke emner er ikke tilladt?

Recommended Posts

Denne tråd er generel debat....

Men hvilke emner er tilladt?

Er det beskrevet kort og klart et sted, som jeg ikke har opdaget? Tak.

Jeg kan se at det ikke behøver handle om sex og sex relaterede emner - men kan det siges klart hvilke tråde der bare slettes - uden at man får en ærlig forklaring - eller er det efter individuel vurdering?

Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 29 minutter siden:

Denne tråd er generel debat....

Men hvilke emner er tilladt?

Er det beskrevet kort og klart et sted, som jeg ikke har opdaget? Tak.

Jeg kan se at det ikke behøver handle om sex og sex relaterede emner - men kan det siges klart hvilke tråde der bare slettes - uden at man får en ærlig forklaring - eller er det efter individuel vurdering?

Tak

Jeg tænker det er ret godt beskrevet her.

Generel debat

Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Politisk forum er desværre nedlagt.

OT.

Tror jeg besøgte det én gang, det var nok, så ingen problem for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
PeeHairy skrev, for 33 minutter siden:

Jeg kan se at det ikke behøver handle om sex og sex relaterede emner

Hvor ser du det henne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 35 minutter siden:

Tak

Alt andet går herhen

Hyggesnak

Her snakker vi om alt det der ikke passer ind andre steder - kort sagt ordet er frit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Det der omhandler prostitution, men ikke er efterlysning eller anmeldelse. 

Jeg har dog selv glemt forskellen på generel debat og hyggesnak og lagt tråde forkert. Men aldrig fået det slettet eller flyttet. 
Tror ikke EG-staff holder øje, det er vist mere hvis mere hvis nogen bliver irriteret over det ligger forkert eller slet ikke burde være her og derfor rapporterer det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan da godt være jeg har misforstået de sidste af de tråde du har startede Pee..

Men jeg skal da lige oplyse dig om at Eroguide har et rigtig godt Rejseselskab, jeg har været sendt 3 måneder til Bali.....så du skal bare gøre dig umage, så kommer du afsted.

Vupti....og afsted...så er du ude og nyde livet:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Lady Cherie skrev, for 33 minutter siden:

Kan da godt være jeg har misforstået de sidste af de tråde du har startede Pee..

Men jeg skal da lige oplyse dig om at Eroguide har et rigtig godt Rejseselskab, jeg har været sendt 3 måneder til Bali.....så du skal bare gøre dig umage, så kommer du afsted.

Vupti....og afsted...så er du ude og nyde livet:D:D:D

Det er måske lidt nemmer lige nu,  IKKE at komme til Bali, med alle de rejse restriktioner der er lige nu.:D

Håber ikke at du tager på U-planlagt rejse igen :P

Jeg håber selv at komme til Thailand til sommer, men har IKKE brug for et rejseselskab, kan godt selv stå for planlægningen. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 10 timer siden:

Alt andet går herhen

Hyggesnak

Her snakker vi om alt det der ikke passer ind andre steder - kort sagt ordet er frit.

Det passer så ikke helt. For som jeg har forstået det, er politik også bandlyst her. Så trods formålsparagraffen ordet altså ikke frit.

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...