PeeHairy 338 Skrevet 14. Januar, 2022 Denne tråd er generel debat.... Men hvilke emner er tilladt? Er det beskrevet kort og klart et sted, som jeg ikke har opdaget? Tak. Jeg kan se at det ikke behøver handle om sex og sex relaterede emner - men kan det siges klart hvilke tråde der bare slettes - uden at man får en ærlig forklaring - eller er det efter individuel vurdering? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13982 Skrevet 14. Januar, 2022 PeeHairy skrev, for 26 minutter siden: Er det beskrevet kort og klart et sted, som jeg ikke har opdaget? Tak. https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ Her står vist det meste - men hovedsagelig politik er ikke tilladt og det ellers dertil indrettede politisk forum er desværre nedlagt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 779 Skrevet 14. Januar, 2022 PeeHairy skrev, for 29 minutter siden: Denne tråd er generel debat.... Men hvilke emner er tilladt? Er det beskrevet kort og klart et sted, som jeg ikke har opdaget? Tak. Jeg kan se at det ikke behøver handle om sex og sex relaterede emner - men kan det siges klart hvilke tråde der bare slettes - uden at man får en ærlig forklaring - eller er det efter individuel vurdering? Tak Jeg tænker det er ret godt beskrevet her. Generel debat Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 779 Skrevet 14. Januar, 2022 Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden: Politisk forum er desværre nedlagt. OT. Tror jeg besøgte det én gang, det var nok, så ingen problem for mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. Januar, 2022 PeeHairy skrev, for 33 minutter siden: Jeg kan se at det ikke behøver handle om sex og sex relaterede emner Hvor ser du det henne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 779 Skrevet 14. Januar, 2022 PeeHairy skrev, for 35 minutter siden: Jeg kan se at det ikke behøver handle om sex og sex relaterede emner - men kan det siges klart hvilke tråde der bare slettes - uden at man får en ærlig forklaring - eller er det efter individuel vurdering? Tak Alt andet går herhen Hyggesnak Her snakker vi om alt det der ikke passer ind andre steder - kort sagt ordet er frit. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 14. Januar, 2022 Det der omhandler prostitution, men ikke er efterlysning eller anmeldelse. Jeg har dog selv glemt forskellen på generel debat og hyggesnak og lagt tråde forkert. Men aldrig fået det slettet eller flyttet. Tror ikke EG-staff holder øje, det er vist mere hvis mere hvis nogen bliver irriteret over det ligger forkert eller slet ikke burde være her og derfor rapporterer det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Januar, 2022 Kan da godt være jeg har misforstået de sidste af de tråde du har startede Pee.. Men jeg skal da lige oplyse dig om at Eroguide har et rigtig godt Rejseselskab, jeg har været sendt 3 måneder til Bali.....så du skal bare gøre dig umage, så kommer du afsted. Vupti....og afsted...så er du ude og nyde livet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 14. Januar, 2022 Lady Cherie skrev, for 33 minutter siden: Kan da godt være jeg har misforstået de sidste af de tråde du har startede Pee.. Men jeg skal da lige oplyse dig om at Eroguide har et rigtig godt Rejseselskab, jeg har været sendt 3 måneder til Bali.....så du skal bare gøre dig umage, så kommer du afsted. Vupti....og afsted...så er du ude og nyde livet Det er måske lidt nemmer lige nu, IKKE at komme til Bali, med alle de rejse restriktioner der er lige nu. Håber ikke at du tager på U-planlagt rejse igen Jeg håber selv at komme til Thailand til sommer, men har IKKE brug for et rejseselskab, kan godt selv stå for planlægningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 14. Januar, 2022 (edited) North skrev, for 10 timer siden: Alt andet går herhen Hyggesnak Her snakker vi om alt det der ikke passer ind andre steder - kort sagt ordet er frit. Det passer så ikke helt. For som jeg har forstået det, er politik også bandlyst her. Så trods formålsparagraffen ordet altså ikke frit. Redigeret 14. Januar, 2022 af Mesterjacob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg