Hop til indhold

Recommended Posts

Det var onsdag og omkring frokost og jeg var sulten på efter mad og efter behagelig hygge med en sød pige. Jeg overvejede hvad jeg skulle have at spise og "spise".

Jeg viste at Lucy var på ferie - sandsynligvis i Japan. Men jeg tog chancen og ringede til Gormsgade

http://massage.side6.dk/japanskesakula

Og spurgte om Rosa var ledig - ud fra beskrivelsen (Photo var nok ikke rigtige) løb hun spændende. Det var hun.

Jeg kom op på jernhesten og af sted til Gormsgade på Nørrebro.

Af "hesten" og huskede at låse den - vi er jo på Nørrebro :lol:

Hen til døren og ringe på. Døren går op og der står en lille sød japansk pige. Kønt ansigt og god krop (hun er kun iført undertøj). Det var Dina.

Jeg spurgte efter Rosa som jeg jo havde booket en tid med. Man er vel høflig, det kunne jo være hun blev ked af det hvis jeg ikke kom :D

Så kom Rosa ind i værelset og ..........jeg fortrød ikke. Hun højere end Dina og med en god slank krop og kønt japansk ansigt.

Afregning - 900 kr. for 1/2 og jeg specificerede at jeg ville afslutte i hendes mund - ingen problem. På hjemmesiden står der hun "love to eat sperm". Jeg bad ikke om det men ville se om hun gjorde det frivilligt ;)

Så i bad - man skal jo være clean til en gang hygge - specielt banditten.

Mens jeg stod under bruseren kiggede hun smilende ind bag forhænget og hendes hånd skulle lige tjekke banditten - come in sagde jeg og vups så stod der en nøgen lækker pige sammen med mig (Rosa altså 8-) ) og hun hjælp til med at vaske banditten og resten af kroppen. Mega nice.

Jeg tørrede mig og gik til værelset mens hun gjorde sig færdig under badet - med at vaske sig altså :lol:

Så kom vi i gang.

Hun startede med forsigtig med at kysse lidt - ikke meget tungekys ...... i starten. Men jeg nyder at kysse som optakt til resten af seancen og nogle gange løsner det pigen op (Flere piger, både ex-kærester og "andre" piger har sagt at jeg er en god kysser og de slapper mere af og tingene bliver ikke så mekaniske).

Og Rosa åbnede også op og tungen kom "frem" Rigigt GFE - Love it.

Op i sengen og så skulle banditten behandles og det blev han - blidt og behageligt. Og mellemkødet og "toeren" fik også en omgang (her er Lucy dog bedre).

På med gummi og en god ridetur. Nyder synes af en ung pige der rider en stille og rolig uden hastværk. Og med wiew til en slank krop og b-skåls barm.

Så ny stilling med hende på ryggen og så skulle jeg arbejde lidt for "føden" og dermed styre resten af slagets gang. Hun er ok fleksibel og god øjenkontakt under hele seancen. Nyder det og/god skuespiler.

Så var tiden kommet til affyring. Trak mig ud og af med gummi og så ind i munden. Super.

Og så kom det.........ahhhhhh.

Hun slugte ikke - men var meget diskret mht. at spytte det ud. Hvad der var godt var at hun ikke havde travlt med at få banditten ud af munden ej heller med at spytte ud (men ud kom det :lol: )

Det ødelage ikke min oplevelse - det var stadig en rigtig god oplevelse. Pæn pige, godt humør god sex.

Selv om jeg fortsat synes at Lucy er bedre (måske fordi vi "kender" hinanden bedre) er Rosa et besøg værd.

Min frokost - den rigtige altså - indtog jeg på Cafe Castro på Nørrebrogade. En Club sandwich med en Zero. Hvem fanden finder på at putte æg i en Club Sandwich!!!!!!!!! Nedtur.

God dag til alle-

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder lækkert.

Dejligt at du tungekysser en pige som lige har fået sperm i munden af en tidligere kunde.. Sådan er der så meget.. yummi... :roll:

Nu er vand, sæbe og tandpasta jo opfundet.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Plaskeren

Ja det er opfundet og en sjov lille ting jeg glemte - så mens jeg stod i badet - efter seancen - kom Rosa forbi og "sprøjtede lidt mundskyld i min mund - effektivt skal jeg sige (Colgate - slet skjult reklame 8-) ).

Det er min opfattelse at pigerne der, har stor hygiejne standard. Så ingen smag eller duft af andre mænd :D selv om vi alle ved at der har været andre her og der og alle vejne :lol:

Thats the name of the game.

Gælder vel for alle piger man hygger inkl. almindelige piger (jomfruen dog undtaget - eller næsten da de jo har en "toer" og en mund).

Fred være med det - super oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...