Hop til indhold
Coolio

Pigerne på Valbylanggade

Recommended Posts

Så har jeg også været der. Nappede Jenifer idet hun er en Virkelig Flot Pige! Noget pænere end på hendes fotos. Det plejer være omvendt.

Ung og fast krop, små bryster og næsten ikke et ord engelsk. Forsøgte mig med tysk men hellere ikke. Spurgte hende hun er 22 år gl.

Sexen var mekanisk, rideturen som en robot der sad ovenpå uden øjenkontakt, missionæren tja intet særligt og doggyen vel egentligt det bedste idet jeg selv styrede. Hun pev lidt da jeg gav hende den bagfra, men da jeg spurgte om det var fordi hun havde ondt sagde hun nej, hun snakker bare lidt med sig selv... Lidt charmerende på hendes egen udenlandske måde...

Blowjob uden kondom - usædvanligt, har jeg faktisk ikke prøvet før. Synes det der var mest irriterende var æggeuret der konstant tikkede ved siden af sengen!

Til pengene ok idet hun virkelig er en flot pige. Igen? Måske formentlig bare et blowjob for at få lettet trykket og se på hendes kønne væsen. Fik mødt de andre 5 piger og synes at Jenifer er den flotteste idet hun er køn og ser meget naturlig ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man bare møde op derude eller skal man ringe først?

God ide at ringe først - jeg er i alle tilfælde blevet præsenteret for alle pigerne, selvom jeg på forhånd havde lavet aftale. En gang har jeg valgt en anden end den "bestilte"... Og ja, en lidt underlig men skøn fornemmelse når der står 6 piger (i mit tilfælde) foran dig... :P

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg også været der. Nappede Jenifer idet hun er en Virkelig Flot Pige! Noget pænere end på hendes fotos. Det plejer være omvendt.

Ung og fast krop, små bryster og næsten ikke et ord engelsk. Forsøgte mig med tysk men hellere ikke. Spurgte hende hun er 22 år gl.

Sexen var mekanisk, rideturen som en robot der sad ovenpå uden øjenkontakt, missionæren tja intet særligt og doggyen vel egentligt det bedste idet jeg selv styrede. Hun pev lidt da jeg gav hende den bagfra, men da jeg spurgte om det var fordi hun havde ondt sagde hun nej, hun snakker bare lidt med sig selv... Lidt charmerende på hendes egen udenlandske måde...

Blowjob uden kondom - usædvanligt, har jeg faktisk ikke prøvet før. Synes det der var mest irriterende var æggeuret der konstant tikkede ved siden af sengen!

Til pengene ok idet hun virkelig er en flot pige. Igen? Måske formentlig bare et blowjob for at få lettet trykket og se på hendes kønne væsen. Fik mødt de andre 5 piger og synes at Jenifer er den flotteste idet hun er køn og ser meget naturlig ud.

Har også været dernede, det er nummer 184 hvis der er nogen der undrer. Mærkeligt sted, stue etage, ned ad en gang og så åbnes en hovedddør til noget der ligner en entre til en sauna. Mørkt flisegulv og glasdør med stilletter og sko på rad og række.

Var nede og besøge Kira, som ikke snakker et ord engelsk (hun er fra ungarn og snakker tysk). Kira ikke specielt servicemindet, men virkelig en flot lille pige. Usædvanligt kønt ansigt, pæn hud, dufter godt og sutter uden gummi. Ikke meget tungekys, men sidder nu med ondt i halsen så det var måske fordi hun havde det samme ?

ægge-uret er et kæmpeturn-off!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...