Hop til indhold

Recommended Posts

Tog kontakt tirsdag modtog billeder, der så lovende ud og mødested. Vi aftalte 1 times hygge til 2200 kr. kl 10 onsdag den kommende dag . Alt i en sober og hyggelig tone.

Stod ved aftalte adresse dagen efter og igen respons på sms og opkald. 

Så måtte tage derfra slukøret med uforrettet sag ☹

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, tak fordi du deler, selvom det ikke blev til noget .. jeg har også skrevet med hende og fået lidt billeder tilsendt.. 

Jeg har dog ikke forsøgt at lave en aftale endnu.. men er interesseret i at høre om nogen har `?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv prøvet det samme. Havde aftale, dukkede op på aftalte adresse. Hun var der ikke og svarede heller ikke på henvendelse. Lader sig til at hun er total useriøs....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlige forførende Sophia 

Jeg må indrømme at sige at efter at have læst anmeldelserne var jeg i tvivl om det egentlig var en god ide at besøge Sophia. 

 

Men HOLD DOG OP! Hvor var jeg glad for at tage chancen! Det er ikke en underdrivelse, kvinden er gude smuk, jeg var målløs der hun åbnede døren, iført en lækker kåbe hvor man kunne se noget af det sexet lingeri hun har på indenunder. Iført høje stiletter der fremhæver hendes ben og gjorde dem endnu længere end hvad de er i forvejen. Hun imødekommer en med det største smil og et dejligt kram. 

 

Hendes udseende kan beskrives som en blanding af en arabisk prinsesse og en sexet amazone kriger. Hendes øjne er frække og forførende og nogen dejlige læber som min p** var yderst begejstret over. Læberne er også yderste velfungerende når hun kysser en, det er næsten hele oplevelsen værd bare hendes kys, som er tilpas våde, romantiske og gjorde at jeg blev med det samme stiv efter første kys. 

 

Jeg var lidt nervøs og fumlet med tøjet, men hun gav mig en hjælpende hånd og beroligede mig med hendes berøringer og forståelse over min nervøsitet. Har haft nogen oplevelser hvor pigerne er ivrig efter at får det overstået, men Sophia gav mig en modsat oplevelse hvor der blev taget rigtig fin hånd om en og det ikke handlet om at få det overstået, men at vi begge skulle have en dejlig oplevelse sammen.   

 

Selve sexen var dejlig blid til at starte med, men vi fandt hurtig en rytme hvor farten blev sat op og hun gav mig en ordentlig ride tur.

Jeg kunne næsten ikke holde mig, var nød til at holde pauser imellem ellers ville jeg komme for hurtig, men til sidst måtte over give mig og hold dog op en dejlig tiltrængt orgasme jeg fik ud af det. 

 

Hvis jeg kunne give hende 7 stjerner ud af 5 ville jeg gøre det.

En dejlig kvinde, med lige så dejlige former. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...