Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle have stolet på min intution, hun insisterede på at ville mødes på parkeringspladsen mellem vejle kommune/politi (ironien er stor), og have pengene der inden vi skulle gå op i hendes lejlighed, men vi gik lidt og snakkede på vej derfra, så sætter hun afsted i hurtig løb rundt om boligblokkene, mens hun råber tak for pengene, inden hun forsvinder ind af en sidegade.

Kan ikke linke til hendes profil, da jeg blev blokeret lige efter, men hun stod til at være fra Jelling / var id valideret, men hjælper jo intet når sugardaters ikke rigtigt gidder hjælpe.

Hun er meldt til politiet, men de gør nok ikke de store, eller gidder kontakte sugardaters for info.

Hun ret lav, men super fit, så hun søger sikkert dem hun tror hun kan rende fra.

Hendes snap er silkebaby22 (Silke Hansen (fake navn anyway)., hun var vidst også på tur i sjælland en periode.

Så kan kun anbefale ikke at give penge før man hvertfald er inde ved sugarbaben først, og slet intet før, med mindre det er kemi møde/spisning.

Lidt trælst, har ellers haft en del gode aftaler derinde, men på et tidspunkt skulle man jo rende ind i en svindler.

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror hun måske er relateret til Incrediible, der også er anmeldt dårligt herinde, blev hvertfald blokeret lige efter Sexygril22 gjorde det, hvor sidste svar fra incrediible var hun gerne ville mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv hvor surt. Selvom der var et par røde advarselslamper, tror man jo stadig det bedste om folk i situationen. Jeg håber, at hun en dag støder ind i en person, som faktisk er i stand til at løbe hende op. Forhåbentlig får hun ikke snydt alt for mange personer inden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalvil

jeg er igang med hende. og er ved og lave aftale med hende. jeg har hørt det her om hende før af andre fra snap. jeg glæder  mig altid over og fange en faker. hvis der er flere som er blevet snydt af hende så skriv gerne. så jeg har en fornemmelse af hvor meget hun skylder. de bliver rigtig medgørlige når man tager deres mobil ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at sige hendes billeder matchede ikke 100%, men hvis hun insistere på penge inden i er kommet hjem til hende, så er det med næsten sikkerhed den samme, der er absolut ingen valid grund til at give pengene før man er der hvor der skal hygges, de fleste seriøse SB vil heller ikke bede om dem inden man går igang, bare de ved man har pengene. (Eller de er klar på at smide tøjet inden de får pengene, så de ikke pludselig bare render væk med dem).

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alien skrev, den 26.1.2022 at 12:03:

Er det hende, der kalder sig elskede007 på sugardaters nu?!

Ved ikke om det er hende men det lykkedes desværre for hende at lave samme nummer med mig i går aftes i Åbenrå selvom der på hendes profil står at hun er fra Fredericia. Troede ikke at det skulle ske for mig men det var jo nok pikken der styrede efter at have set og talt med hende. Hun fik pengene på p pladsen og vi begyndte at gå og snakkede om alt muligt og da vi kom til et lys kryds og der holdt nogle biler der kunne se os satte hun i løb registrerede det for sent og havde jeg fået fat i hende der havde hun jo nok råbet op om voldtægt kan jeg forstille mig. Så pas på derude hun har nøje planlagt hvilken vej hun går fand hende faktisk igen men hun opdagede mig for tidligt så hun løb ind i en lille smøg mellem to huse og der skal man vide at man kan komme væk på den anden side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det lyder meget som den samme hvertfald, hun er pisse ligeglad og laver tricket selv ved siden af en politi station (efter dagstimerne selvfølgelig).

Men ja svært i situationen, hun har en lækker krop, siden hun tydeligvis løbetræner en del og leger interesseret mens man snakker indtil hun stikker af, men det var lære penge her, pengene skifter aldrig hånd ude på gaden, om der så stod den mest lækre kvinde foran en.

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...