Hop til indhold
Just-use-me

Lina. Burde hedde python....

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/331307 Havde aftalt 45 minutter med denne kvinde.

Havde godt luret på hendes billeder og tænkte at hun nok sådan nogenlunde kunne opfylde mine kinky lyster.

Skrev til hende, om hun kunne være frisk på en omgang oral service, med hende i dominerende humør. Det ville hun mægtig gerne. Og vi aftalte vist nok, at når pengene lå i hendes hånd, så lå min skæbne hos hende !!

Pengene skiftede hænder og hun blotter med det samme sine frodige og ret lækre stænger. Så vidste jeg godt hun havde udtænkt noget listigt.

Fik besked på at kysse hendes inderlår mens hun lå på ryggen. Nåede kun at kærtegne i 5 sekunder, inden hun smækkede benene sammen om hovedet på mig.... Så var jeg dømt til at slikke hende. Der blev skiftet stillinger undervejs og hele tiden med hendes lår der nærmest føltes som en skruetvinge. 

Mod slutningen var hun vist rimelig ophidset. Der kom Ihvertfald godt med våde lyde da hun satte sig ned over banditten og gav mig en hård og nådesløs ridetur, mens hun maste brysterne mod mit efterhånden drivvåde ansigt.

Skiftede til missionær hvor hun hurtigt fornemmede at jeg snart var i mål. Det fik jeg ikke lov til. Hun ville faktisk gerne have det hele med.

Så hun fik lidt mere. Men da hun klemte benene sammen omkring mig og stønnede vildt, kunne jeg ikke holde den længere.

Vi gik et godt stykke over de 45 minutter og Lina pegede på spejlene som var dugget helt til.

En virkelig lækker oplevelse.  

Hun havde på forhånd fået lov at klemme akt det hun lystede.  Og det kan jeg stadig mærke i nakken her 2 dage efter.

Også kysser hun vådt og lækkert.... og krævende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super lækker anmeldelse. Bestemt også en pige jeg gerne vil have en date med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har osse været hos lina 

Rigtigt sød pige og stor krop der er rimeligt velholdt selvom den er stor

Blow var Rigtigt godt sexen var osse ok 

Dog er jeg ikke til at hun ligger og skriger ja tak hele tiden 

Og så har fundet ud af jeg ikke er til bbw det  er simpelthen for stort til mig ellers skulle hun besøges igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...