Hop til indhold
Par Kbh søger par

Hvorfor så mange fakes....

Recommended Posts

Vi er et par på 52 og 60 år fra København, vi søger et "almindeligt" par til erotisk leg, men vi er blevet mødt med så mange fake henvendelser. Typisk en mand som giver udtryk for interesse, men vil kun have sendt billeder og dirty talk. Det ender jo med ingenting, men hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det I oplever, er den samme dynamik som holder dette forum "levende": det faktum, at en stor mængde mænd tænder mere på at skrive ord end at have sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Uden at jeg ved det, men jeg tror det er personens "fetish" at kontakten, og spændingen i kommunikationen, at få en "spiller" mens man får friske billeder, og måske ovnikøbet en fræk chat i telefonen/mail/sms om hvad der kunne ske i en seance.
Det er givet at det ender i ingenting for jer, men den interesserede får sig jo en spiller, eller billeder og en historie til en spiller lidt senere.

Måske i skal tilrette jeres markedføring, så i ikke giver gratis ydelser til fake henvendelser. Har i kunder nok, så lær at "spotte" de fake, og bare ignorer dem, eller tilbyd dem telefonsex til billig penge.
Jeg kender ikke løsningen, da der altid vil være nuancer i de henvendelser i får, så der er ingen regel for hvordan i sorterer de i jeres øjne "useriøse" fra. 

Tilføjelse: hvis i ikke sender billeder, heller ikke til de par i søger, så skriv i jeres annonce at der IKKE sendes billeder, så er der sorteret lidt fra, desværre nok også af det i søger

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

next skrev, 1 time siden:

Uden at jeg ved det, men jeg tror det er personens "fetish" at kontakten, og spændingen i kommunikationen, at få en "spiller" mens man får friske billeder, og måske ovnikøbet en fræk chat i telefonen/mail/sms om hvad der kunne ske i en seance.
Det er givet at det ender i ingenting for jer, men den interesserede får sig jo en spiller, eller billeder og en historie til en spiller lidt senere.

Måske i skal tilrette jeres markedføring, så i ikke giver gratis ydelser til fake henvendelser. Har i kunder nok, så lær at "spotte" de fake, og bare ignorer dem, eller tilbyd dem telefonsex til billig penge.
Jeg kender ikke løsningen, da der altid vil være nuancer i de henvendelser i får, så der er ingen regel for hvordan i sorterer de i jeres øjne "useriøse" fra. 

Tilføjelse: hvis i ikke sender billeder, heller ikke til de par i søger, så skriv i jeres annonce at der IKKE sendes billeder, så er der sorteret lidt fra, desværre nok også af det i søger

Faktisk hører jeg også fra pigerne, at de bruger mere end 90% af deres kommunikations-tid på Fetish-fake-kunder, som aldrig har tænkt sig at møde op, men blot “tænder på” kommunikations-“legen”.
Det kan nogen gange mærkes på den behandling vi andre får i form af forbeholdne, ja nogen gange ubehagelige svar og nogen gange dobbeltbookninger :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bed om et foto af kvinden med dagens avis og det ene øje på klem. Det sorterer de fleste tidsrøvere fra. 
Jeg har tidligere søgt par og fået mange henvendelser fra mænd der ikke kunne honorere ovenstående, de er så blevet blokeret. . 

Redigeret af JJOH

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 18 timer siden:

 

Faktisk hører jeg også fra pigerne, at de bruger mere end 90% af deres kommunikations-tid på Fetish-fake-kunder, som aldrig har tænkt sig at møde op, men blot “tænder på” kommunikations-“legen”.
Det kan nogen gange mærkes på den behandling vi andre får i form af forbeholdne, ja nogen gange ubehagelige svar og nogen gange dobbeltbookninger :wacko:

Jeg må indrømme at jeg er en af dem der spilder pigernes tid, men det er ikke med vilje! Ja, jeg synes det er fedt at skrive lidt sammen med dem, aftale pris og få adresse osv.

Men desværre er jeg en vatpik med dårligt selvværd, jeg har faktisk tænkt mig at møde op, men så svigter modet. Jeg har stået foran en dør og så skredet igen. Men altid skriver jeg til dem at jeg ikke kommer. Nogen bliver sure og blokere mig, andre er forstående og byder mig velkommen en anden dag

Lars

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
nøddehaven skrev, for 20 timer siden:

Tror det I oplever, er den samme dynamik som holder dette forum "levende": det faktum, at en stor mængde mænd tænder mere på at skrive ord end at have sex.

Interessant synspunkt.

Vil tro at procentfordelingen af tidsforbruget for mit vedkommende er 70-30 alt efter dagsform og sexbudget. Så noget bliver det da til - af begge dele.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Par Kbh søger par skrev, for 23 timer siden:

Vi er et par på 52 og 60 år fra København, vi søger et "almindeligt" par til erotisk leg, men vi er blevet mødt med så mange fake henvendelser. Typisk en mand som giver udtryk for interesse, men vil kun have sendt billeder og dirty talk. Det ender jo med ingenting, men hvorfor?

Hvor søger i?

Scor er nok bedste bud, der er mange grupper der, hvor i finde andre med samme interesse som jer.

Det koster et medlemsskab, men i vil opleve en del mere seriøsitet .

Superchat har i sikkert været på :) Det er nok det mest useriøse sted i hele dk.

Har selv søgt et par på et tidspunkt. Fik god kontakt med en annonce . Talte med manden i tlf flere gange og sagde jeg også ville tale med q. 

Hun var enten:

På job, besøgte sin mor, besøgte sin far. Var blevet syg og så hæs hun ikke kunne tale. Var for genert til at tale, plus flere ............

Til sidst lykkedes det---------------- en mandestemme der med en dårligt forsøg, forsøgte at lave en kvindestemme :(

Lovede ham et par flade , hvis jeg mødte ham og afsluttede kontakten 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...