Hop til indhold

Recommended Posts

Den gode mand skrev, for 3 timer siden:

Hvor kan man finde gadepiger i Odense?

 

De tider med gadepiger er vist for længst forbi. Gadepigerne var oftest piger der trak for et få penge til narko.

 

 

For år tilbage kunne man finde danske husmødre, der tog en tur på flisen for at tjene til terminen.

De tider er forbi. Nu er der kun nogle få uappetitlige ludere fra Rumænien og Afrika tilbage.

Gå på klinik!

 

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 24.1.2022 at 19:32:

Jeg så faktisk et par på vejen ind mod Skibhus når man kører fra Bauhaus! Men det var os i sommers

Mener du Risingsvej? Har godt nok aldrig set nogen andre steder end Østergade/Enggade/Ridehusgade området. Og det er ved at være nogen tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeinoH skrev, den 27.1.2022 at 01:32:

Mener du Risingsvej? Har godt nok aldrig set nogen andre steder end Østergade/Enggade/Ridehusgade området. Og det er ved at være nogen tid siden.

skulle lige ha fat i google maps, det var Petersmindevej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 6 timer siden:

skulle lige ha fat i google maps, det var Petersmindevej. 

Nyt sted ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 28.1.2022 at 21:38:

Nyt sted ?

 

kun set det en gang og kørte ikke forbi igen. Så det ved et tilfælde. Men var ikke i tvivl om hvad jeg så. Totalt ludertøj og stod i vejkanten og smilede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 5 timer siden:

Var i Odense i dag og gik runde ved Østergade/Enggade  i håbet om en hurtig sutter. Men der var ret dødt 

Hvis der kommer nogen piger der igen, tror jeg ikke de kommer før det bliver lunere i vejret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på vej igennem Østergade, kl 13 00 i dag. I andet ærende, og blev ringet op, af en kammerat. Kørte ned af Enggade for at vende, og der sad en i skuret, i svinget. Hun var hurtigt ude for at gøre opmærksom på hendes forretning, med både suttemund og andre tegn på hendes hensigter :huh:

Havde dog ikke tid til at benytte mig af tilbudet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
Fynbo skrev, for 23 timer siden:

Var på vej igennem Østergade, kl 13 00 i dag. I andet ærende, og blev ringet op, af en kammerat. Kørte ned af Enggade for at vende, og der sad en i skuret, i svinget. Hun var hurtigt ude for at gøre opmærksom på hendes forretning, med både suttemund og andre tegn på hendes hensigter :huh:

Havde dog ikke tid til at benytte mig af tilbudet :D

Kan du evt.beskrive pigen :) Kørte også igennem Østergade forleden og der stod en lidt buttet rødhåret kvinde og vinkede med arme og ben. Hun står der jævnlig og er ikke dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...