Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Riley - en sød og sensuel massagepige

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Fra parkeringspladsen igennem Dalgas Have og op ad Bernhard Bangs Allé på Frederiksberg. Her finder man en sød, smuk og lattermild massagepige, Riley fra Ungarn. Hun annoncerer på Nympho.dk og det var der, jeg fandt hende.

Det er få dage siden, og jeg kan mærke Riley endnu. Nød hendes både professionelle, dybe og sensuelle massage, hvor hun bruger både hænder, albuer og sin krop, inklusive bryster, numse og pussy til at gøre mig glad. Ingen sex, men denne fantastiske massage efterfulgt af et lækkert hj og den forudsigelige eksplosion. Kompliment.

1100 for en time. Tak og på gensyn, Riley.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Mr. Sensual skrev, for 47 minutter siden:

Fra parkeringspladsen igennem Dalgas Have og op ad Bernhard Bangs Allé på Frederiksberg. Her finder man en sød, smuk og lattermild massagepige, Riley fra Ungarn. Hun annoncerer på Nympho.dk og det var der, jeg fandt hende.

Det er få dage siden, og jeg kan mærke Riley endnu. Nød hendes både professionelle, dybe og sensuelle massage, hvor hun bruger både hænder, albuer og sin krop, inklusive bryster, numse og pussy til at gøre mig glad. Ingen sex, men denne fantastiske massage efterfulgt af et lækkert hj og den forudsigelige eksplosion. Kompliment.

1100 for en time. Tak og på gensyn, Riley.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

 

OBS) Man må gerne røre undervejs i nøgenmassagen, men ikke sex, ikke pussy. Bare for god ordens skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Observer1980

Tak for anmeldelse. Kan godt genkende oplevelsen fra mit sidste besøg sidste sommer. Hun er god til massage men synes ikke at hun er særlig berøringsvenlig. Hun havde en mærkelig regel om ikke at røre brystvorterne, men brysterne  måtte man gerne røre ved...lidt en udfordring synes jeg :-) men ellers en fin og afslappende oplevelse. Hun er en smuk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Observer1980 skrev, for 8 timer siden:

Tak for anmeldelse. Kan godt genkende oplevelsen fra mit sidste besøg sidste sommer. Hun er god til massage men synes ikke at hun er særlig berøringsvenlig. Hun havde en mærkelig regel om ikke at røre brystvorterne, men brysterne  måtte man gerne røre ved...lidt en udfordring synes jeg :-) men ellers en fin og afslappende oplevelse. Hun er en smuk pige.

Blød og sensuel berøring kan Riley godt lide, men ikke noget med at nappe og vride. Jeg elsker det bløde og sensuelle og havde en vidunderlig øjenkontakt med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...