Hop til indhold
Guest Clint*

Patty, Phuangmalai, Aarhus

Recommended Posts

Guest Clint*

https://annoncelight.dk/showad/329454

Besøgte for nylig denne fine klinik, og fik igen en god oplevelse.

Faciliteterne er i mine øjne rigtig behagelige, hyggeligt, rent og ordentligt og med gode brede brikse, med god støtte og plads til alt.

Pigen hedder Patty, og jeg har ikke kunnet finde anmeldelser af hende her i Forum. Anyway, for at sige det rent ud, så er hun i mine øjne rent guld. Lækre lækre slanke former, simpelthen gudesmuk og supercharmerende. Humor har hun også. Alder nok midt/sidst i 30erne.
Rigtig dejlig langsom super sensuel massage, som alligevel er rigtig massage. Diskret pirring undervejs, og “the rest is history”.

Stor anbefaling herfra.

PS: Hun er ikke vist på nogen af billederne i annoncen.

Redigeret af Clint*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det sjov som man har forskellige oplevelser med pigerne. Jeg er lige komme ud fra en massage ved Patty og skulle netop til at skriver en anmeldelse om at ".. jeg har haft større seksuelle oplevelser når jeg er blevet kropsvisiteret af en ISS vagt i lufthavnen...."  og at Patty ikke var i nærheden af at strejfe nogle af mine ædler dele - det var virkeligt en stor nedtur.

Patty er bestemt sød, slank og pæn (jeg vil ikke gå så langt som at kalde hende gudesmuk, men igen det er bare min opfattelse) men jeg vil heller ikke gå så langt som at sige at hun er god til at masserer, hverken på den hårde eller sensuelle måde, det var mere (baby) olie sjapperi, men der blev der så heller ikke sparet på tingene - tror stadigvæk jeg lugter som en ekspedient i Baby-Sam her 2 timer efter. 

Jeg kom egentligt efter en god massage, og hvis jeg var blevet tændt, så havde jeg bestemt også gået videre, men det kom som sagt aldrig. Jeg lå med bar røv og hun trak endda mine ben fra hinanden da hun sad bagved på briksen, men ikke antydningen af et strejf på kuglerne eller slamberten. Så da hun sagde "do you want more...." tænkte jeg at hvis resten er lige så dårligt som hendes pirring / massage, så springer jeg over.

Selv da jeg lå på ryggen med slamberten helt fritlagt (der var aldrig håndklæde over noget her) så var der kun massage rundt om herlighederne ALDRIG et lille bette strejf på noget som helst.

Så det er måske mig som havde for store forventninger, var uheldig (jeg er altid sød, venlig og komplimenterer pigerne for deres arbejde) med med Patty var der ikke et match for mig.

Men dejligt at DU havde en god oplevelse.... Jeg må jo bare lede videre. 

God weekend drenge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der. Jeg er enig med Clint i, at det er et dejligt sted med god stemning. Men samtidig er jeg også enig med Den glade dreng. For massagen har jeg fået bedre mange andre steder og der var ikke skygge af pirring undervejs. Det sidste undrer mig, for hun kunne helt sikkert have solgt mere, hvis hun havde lavet lidt opvarmning :D 

Men det kan være, at det er et spørgsmål om kemi. Jeg fik ikke fat i hendes navn, men det kunne måske være pigen på de sidste to billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Hende med det lange sorte hår på de 2 sidste billeder ligner meget mutter:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Clint*
Den glade dreng2 skrev, den 22.1.2022 at 14:09:

Hvor er det sjov som man har forskellige oplevelser med pigerne. Jeg er lige komme ud fra en massage ved Patty og skulle netop til at skriver en anmeldelse om at ".. jeg har haft større seksuelle oplevelser når jeg er blevet kropsvisiteret af en ISS vagt i lufthavnen...."  og at Patty ikke var i nærheden af at strejfe nogle af mine ædler dele - det var virkeligt en stor nedtur.

Patty er bestemt sød, slank og pæn (jeg vil ikke gå så langt som at kalde hende gudesmuk, men igen det er bare min opfattelse) men jeg vil heller ikke gå så langt som at sige at hun er god til at masserer, hverken på den hårde eller sensuelle måde, det var mere (baby) olie sjapperi, men der blev der så heller ikke sparet på tingene - tror stadigvæk jeg lugter som en ekspedient i Baby-Sam her 2 timer efter. 

Jeg kom egentligt efter en god massage, og hvis jeg var blevet tændt, så havde jeg bestemt også gået videre, men det kom som sagt aldrig. Jeg lå med bar røv og hun trak endda mine ben fra hinanden da hun sad bagved på briksen, men ikke antydningen af et strejf på kuglerne eller slamberten. Så da hun sagde "do you want more...." tænkte jeg at hvis resten er lige så dårligt som hendes pirring / massage, så springer jeg over.

Selv da jeg lå på ryggen med slamberten helt fritlagt (der var aldrig håndklæde over noget her) så var der kun massage rundt om herlighederne ALDRIG et lille bette strejf på noget som helst.

Så det er måske mig som havde for store forventninger, var uheldig (jeg er altid sød, venlig og komplimenterer pigerne for deres arbejde) med med Patty var der ikke et match for mig.

Men dejligt at DU havde en god oplevelse.... Jeg må jo bare lede videre. 

God weekend drenge

 

Hej glade dreng, det var da virkelig ØV. Og mystisk, at vi kan have så forskellige oplevelser. Pigens udseende kan man selvfølgelig sagtens have forskellige meninger om, men det du skriver om oliesjaskeri og at du ikke blev tilbudt noget extra overhovedet, får det faktisk til at lyde som om det muligvis ikke er den samme pige vi taler om ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Clint*
Prikken skrev, den 22.1.2022 at 15:14:

Jeg har også været der. Jeg er enig med Clint i, at det er et dejligt sted med god stemning. Men samtidig er jeg også enig med Den glade dreng. For massagen har jeg fået bedre mange andre steder og der var ikke skygge af pirring undervejs. Det sidste undrer mig, for hun kunne helt sikkert have solgt mere, hvis hun havde lavet lidt opvarmning :D 

Men det kan være, at det er et spørgsmål om kemi. Jeg fik ikke fat i hendes navn, men det kunne måske være pigen på de sidste to billeder.

Hej Prik, pigen på de sidste billeder (og nogle af de andre også) mener jeg er Mutter (som Babysam skriver). Hende har jeg snakket lidt med, hun nok først i 30erne, slank og pæn, på en lidt ordinær måde og ikke den sprudlende type. Hun giver ikke noget extra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Clint* skrev, 1 time siden:

får det faktisk til at lyde som om det muligvis ikke er den samme pige vi taler om ??

Ha ha og måske et helt andet sted :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Clint* skrev, for 6 timer siden:

Hej Prik, pigen på de sidste billeder (og nogle af de andre også) mener jeg er Mutter (som Babysam skriver). Hende har jeg snakket lidt med, hun nok først i 30erne, slank og pæn, på en lidt ordinær måde og ikke den sprudlende type. Hun giver ikke noget extra. 

Ok. I så fald var det ikke mutter, jeg blev betjent af, for hun tilbød faktisk ekstra. Men pga den manglende opvarmning, takkede jeg nej. Hun havde muligvis lidt mere på sidebenene end pigen på billedet og jeg gætter på, at hun var sidst i tyverne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været der flere gange ejeren er meget sød og taler godt dansk,   men jeg har fået massaga der af en lidt større dame ligner hende med den sort kjole,  og jeg vil sige at hun giver fantastisk godt  sensuel massaga som er meget pirende.  Og så kun 250 kr for 30 min.  giver også altider lidt ekstra, da jeg synes det er vigtig at støtte de gode steder,   Men måske hun er der ikke mere... hun var der ikke sidste gang jeg var forbi..... Jeg håber hun kommer igen eller der kommer en lignende  pige.   Stedet er  et hyggelig pænt sted.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...