TommyHansen 2973 Skrevet 12. Januar, 2022 Faldt over denne artikel fra JyllandsPosten, som oven i købet ikke er gemt bag en betalingsmur. Tallene for Viborg virker på mig vildt overdrevne, både med hensyn til mænd og kvinder. Men fred nu være med det. Hvis du vil læse artiklen er muligheden der, ligesom du er velkommen til at kommentere den. Viborg har 500 sugardaddies og 194 sugargirls: »Mange tror, sugardating er et storbyfænomen. Men det foregår alle steder« (jyllands-posten.dk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Januar, 2022 TommyHansen skrev, for 8 minutter siden: Tallene for Viborg virker på mig vildt overdrevne Mon ikke mange har flere profiler og derfor tæller dobbelt eller trippelt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bellum 22 Skrevet 12. Januar, 2022 Det er muligt hun har søgt på alle profiler i Viborg området. Tallene holder i hvert fald ikke for aktive profiler - langt langt fra. Derudover er jeg overbevist om at mange især unge kvinder bare lige snuser til siden uden reel interesse i at date. Måske som en del af en universitets opgave. Herefter dumper profilen ned i glemsel. Men tæller måske i forfatterens statistik. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 12. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Mon ikke mange har flere profiler og derfor tæller dobbelt eller trippelt? Jeg tvivler på, at ret mange mænd har mere end en profil, eftersom det koster 356 kroner om måneden at have en profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 12. Januar, 2022 Bellum skrev, for 7 minutter siden: Det er muligt hun har søgt på alle profiler i Viborg området. Tallene holder i hvert fald ikke for aktive profiler - langt langt fra. Derudover er jeg overbevist om at mange især unge kvinder bare lige snuser til siden uden reel interesse i at date. Måske som en del af en universitets opgave. Herefter dumper profilen ned i glemsel. Men tæller måske i forfatterens statistik. Jeg tror du har helt ret. Mange pige-profiler har ikke været aktiveret i flere måneder eller helt op til halve eller hele år. Fra mit eget lokalområde var der højst fem-seks aktive piger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Januar, 2022 TommyHansen skrev, for 14 minutter siden: Jeg tvivler på, at ret mange mænd har mere end en profil, eftersom det koster 356 kroner om måneden at have en profil. Hvis man har råd til at bruge 10-50k pr måned på sugarsjov, har man nok også 1000 kr til nogle profiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 12. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Hvis man har råd til at bruge 10-50k pr måned på sugarsjov, har man nok også 1000 kr til nogle profiler 50.000 er i hvert fald nok også i den vilde ende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Januar, 2022 TommyHansen skrev, for 2 minutter siden: 50.000 er i hvert fald nok også i den vilde ende. Tja i nogle tilfælde, i andre ikke. En ualmindelig dejlig thai jeg besøgte ofte blev da tilbudt en sugar aftale med en kunde. Det var noget med et ret pænt beløb hver måned., en bil og en lejlighed. Hertil diverse ferier og rejser. Det sagde hun da ja til, og så var hun desværre ude af branchen. Et par andre jeg har besøgt har fået lignende ordninger, dog lidt mindre generøse, men i al fald over 25k/md. Der er altså mange mænd der har rigtigt mange penge, og ikke skal stå til regnskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13987 Skrevet 12. Januar, 2022 TommyHansen skrev, for 43 minutter siden: Tallene for Viborg virker på mig vildt overdrevne, både med hensyn til mænd og kvinder. Nu kan man selv vælge hvilket lokalområde man vil tilhøre - og det kan jo være en fordel at vælge Viborg fremfor f.eks. Bjerringbro, Ålestrup eller Karup - både for at skjule sin identitet - men også for at tiltrække flere kunder/sugarbabes - så det vil give en overrepræsentation af nogle geografiske områder, fremfor andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bellum 22 Skrevet 12. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden: Hvis man har råd til at bruge 10-50k pr måned på sugarsjov, har man nok også 1000 kr til nogle profiler HAHAHAHA hvis man har en halv mill til en babe om året, så spilder man da ikke tiden på det generelt middelmådige niveau på sugardaters men vælger at bruge penge et sted hvor niveauet for udseende er noget højere samt at man sikkert tiltrækker sig opmærksomhed fra piger der ikke selv ser sig som sugar babes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Januar, 2022 Bellum skrev, for 2 minutter siden: det generelt middelmådige niveau på sugardaters Det kunne jo være de fandt guld, når de ikke sidder og fedter med kronerne. Men du har da ret deri at udstråler man penge, og dermed magt, så har man ret gode chancer på Klampenborg og lignende steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg