Guest Nytilsex Skrevet 12. Januar, 2022 Nogen der har vært forbi hende ? https://annoncelight.dk/showad/326654 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 12. Januar, 2022 Det ser spændende ud, tror jeg har en ide til hvem hun er, det undre mig dog det er uden kondom for det mener jeg ikke hun gør. nævner ikke navnet på den jeg tror det er herinde da jeg kun er 90 % sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 12. Januar, 2022 Grenå skrev, for 2 timer siden: Det ser spændende ud, tror jeg har en ide til hvem hun er, det undre mig dog det er uden kondom for det mener jeg ikke hun gør. nævner ikke navnet på den jeg tror det er herinde da jeg kun er 90 % sikker. Ja der er da noget der minder om "en", både billeder og noget i teksten, uden der er direkte sammenligning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 12. Januar, 2022 Havde en aftale med dem og skrev, da jeg kørte hjemmefra og blev spurgt, om jeg kunne tage en flaske vin med. Det svarede jeg nej til, da jeg ikke havde mulighed for det. 5 minutter efter fik jeg en SMS om, at vores aftale var aflyst pga sygdom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 14. Januar, 2022 MisterX skrev, den 12.1.2022 at 19:34: Havde en aftale med dem og skrev, da jeg kørte hjemmefra og blev spurgt, om jeg kunne tage en flaske vin med. Det svarede jeg nej til, da jeg ikke havde mulighed for det. 5 minutter efter fik jeg en SMS om, at vores aftale var aflyst pga sygdom. Dårlig stil at spørge om det så sent og så aflyse ned en tynd begrundelse. Men helt ærlig - en anden gang, så hold dog ind på en tank og køb en flaske vin med, hvis de ellers spurgte pænt. Det er nemlig god stil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg