Hop til indhold
Guest Nytilsex

Lækker milf i I AFTEN Hadsten

Recommended Posts

Det ser spændende ud, tror jeg har en ide til hvem hun er, det undre mig dog det er uden kondom for det mener jeg ikke hun gør. 
nævner ikke navnet på den jeg tror det er herinde da jeg kun er 90 % sikker. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 2 timer siden:

Det ser spændende ud, tror jeg har en ide til hvem hun er, det undre mig dog det er uden kondom for det mener jeg ikke hun gør. 
nævner ikke navnet på den jeg tror det er herinde da jeg kun er 90 % sikker. 
 

Ja der er da noget der minder om "en", både billeder og noget i teksten, uden der er direkte sammenligning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med dem og skrev, da jeg kørte hjemmefra og blev spurgt, om jeg kunne tage en flaske vin med. Det svarede jeg nej til, da jeg ikke havde mulighed for det. 5 minutter efter fik jeg en SMS om, at vores aftale var aflyst pga sygdom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, den 12.1.2022 at 19:34:

Havde en aftale med dem og skrev, da jeg kørte hjemmefra og blev spurgt, om jeg kunne tage en flaske vin med. Det svarede jeg nej til, da jeg ikke havde mulighed for det. 5 minutter efter fik jeg en SMS om, at vores aftale var aflyst pga sygdom.

Dårlig stil at spørge om det så sent og så aflyse ned en tynd begrundelse. Men helt ærlig - en anden gang, så  hold dog ind på en tank og køb en flaske vin med, hvis de ellers spurgte pænt. Det er nemlig god stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...