Hop til indhold
Aarhuselsker

Levering af sæd

Recommended Posts

https://nyheder.tv2.dk/krimi/2022-01-12-mand-tiltalt-for-at-levere-saed-til-kvinder-uden-tilladelse

Her er så en der er kommet i klemme fordi han har givet sit, og andres, overskud til sultne kvinder.
Egentlig er det lidt sjovt at det ikke er strafbart at suse rundt og levere sin sæd i kvinder, men når man leverer den i glas, så kvinden slipper for at høre på ens stønneri, så er ulovligt? 
Verden, og især jura er underlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Jeg tror det er hele situationen omkring det, der gør det ulovligt. Nu er det kun påpeget han mindst 5 gange har leveret sit eget sæd. Måske svag antydning af der kunne være leveret andres. Men ikke konkret at han har leveret andres sæd. Hvilket nok er mere ulovligt, selvom det vel kun kan ske med samtykke. 
Og så er det garanteret en ganske stor betydning, at han har (er??) tilmeldt som sæddonor. Så de har rettigheder over hans sæd. 
Ja komplet tosset verden. 
Men der er jo også større risiko for, kontaminering af sæden i et glas. 
Det mest skøre som jeg ser det er jo alle parter vel har været enige om de ville hhv gi og modtage. Men staten skal blande sig i alt. Det de kan.  
Kvinderne har vel også gjort noget strafbart ved at modtage det så… Men det kommer jo muligvis i en retssag for sig selv. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 6 minutter siden:

Ja komplet tosset verden. 

Før der kom egentlig fertilitetsbehandling i Danmark var der en mand, Bo Warming, som gjorde nøjagtigt det samme. Det var dog altid hans egen sæd. Det foregik på den måde at Bo lavede en aftale med en kvinde om at mødes på en banegård. Når Bo ankom med toget mødtes de, Bo gik på herretoilettet og onanerede i en lille glas og kvinden skulle så skynde sig at få det hældt ind :) 
Der var en del forsøg på at få ham stoppet, men det lykkedes aldrig myndighederne at få ham dømt, så vidt jeg husker

Jeg synes det er ret juridisk teknikalt. Om de aftaler at manden, eller en af hans venner kommer og afleverer ved naturmetoden, eller sæden har en mellemstation i et glas, kan jeg ikke se den store forskel på. 
Årsagen til at det i det hele taget er sket er jo at der er uendelig ventetid på en behandling, og at behandling i det private system let løber op i mange hundrede tusinde.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

i Danmark var der en mand, Bo Warming

Ok det vidste jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...