Hop til indhold

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Der er tidligere skrevet om hende, søg i efterlysninger. Den korte version, don't do it.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sugarshooter skrev, den 12.1.2022 at 20:40:

Der er tidligere skrevet om hende, søg i efterlysninger. Den korte version, don't do it.

hvor er der skrevet om hende ? (og jeg ville personligt foretrække den lange version, istedet for insinuationer, om at pigen er dårlig, uden noget til at understøtte det)

Jeg har godt nok ikke besøgt hende, men jeg har skrevet med hende, og kan kun sige at hun er skide sød at skrive med, og den misforståelse der havde været, blev klaret uden nogen problemer (jeg havde besøgt veninden, og hun troede jeg havde betalt for meget, så jeg fik en besked om at jeg "havde tilgode, og om jeg ville have dem kontant eller på mobilpay")

Så min oplevelse er HELT modsat af det du skriver!

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Jeg har skrevet og talt med hende, hun virker sød og som om hun er frisk på det hele. Men da jeg dukkede op havde hun muskelmand med der vimsede rundt, og var 110% sikkert påvirket af noget jeg ikke har forstand på men hun kunne ikke tale jævnt og slingrede når hun gik. Pludselig kunne meget lidt af det aftalte lade sig gøre da vi lige skulle gå aftalen igennem, det blev til en udvandring fra min side. Så din konklusion har du lov til, jeg kan kun give dig ret i at hun er rigtig sød at skrive med og tale med i telefonen, men jeg kunne ikke genkende det da jeg mødte hende IRL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sugarshooter skrev, for 10 timer siden:

Jeg har skrevet og talt med hende, hun virker sød og som om hun er frisk på det hele. Men da jeg dukkede op havde hun muskelmand med der vimsede rundt, og var 110% sikkert påvirket af noget jeg ikke har forstand på men hun kunne ikke tale jævnt og slingrede når hun gik. Pludselig kunne meget lidt af det aftalte lade sig gøre da vi lige skulle gå aftalen igennem, det blev til en udvandring fra min side. Så din konklusion har du lov til, jeg kan kun give dig ret i at hun er rigtig sød at skrive med og tale med i telefonen, men jeg kunne ikke genkende det da jeg mødte hende IRL.

dammmmmmmmm, så der gik simpelthen en mand rund i huset ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Nej jeg skulle møde hende "på kontoret" så vi mødtes udenfor og kom aldrig ind. Det var alt for suspekt til min smag, der var folk på arbejde i bygningen og en lakaj der vimsede rundt + en pige der ikke virkede til at ved sine fulde fem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...