Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen, der for nylig har besøgt trans Vicky/Victoria, som p.t. er i Randers? Hun ser lækker ud :P

Link: https://annoncelight.dk/showad/335150

Der er en gammel anmeldelse her, men forfatteren er ikke sikker på, at det var Vicky! Der er også 3 gamle anmeldelser på https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5626&lan=da, men alle anmeldelser er fra 2018.

Jeg bliver taknemlig, hvis nogen har en nyere oplevelse med hende og har lyst til at dele den med os andre. Det er jo ikke så ofte vi jyder får mulighed at besøge en feminin trans med mørk hud :).

Redigeret af Shemale lover
Indsat link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været på besøg hos trans Vicky som er i Randers i øjeblikket og alt gik som forventet. Hun er en venlig pige i telefonen, hun taler perfekt engelsk, selvom hun ikke taler dansk, men hendes service er spektakulær. Jeg lavede en reservation i 30 minutter aktiv og passiv Jeg sutter min pik uden kondom. Jeg sutter hende også, jeg knepper mig selv, og jeg endte med at kneppe hendes stramme røv. Han tilbød mig en massage til sidst, som han ikke anså for nødvendig. Hun var klædt i høje hæle og sexet lingeri. Jeg vil helt sikkert gentage, når jeg ser hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans love skrev, 1 time siden:

Jeg har lige været på besøg hos trans Vicky som er i Randers i øjeblikket og alt gik som forventet. Hun er en venlig pige i telefonen, hun taler perfekt engelsk, selvom hun ikke taler dansk, men hendes service er spektakulær. Jeg lavede en reservation i 30 minutter aktiv og passiv Jeg sutter min pik uden kondom. Jeg sutter hende også, jeg knepper mig selv, og jeg endte med at kneppe hendes stramme røv. Han tilbød mig en massage til sidst, som han ikke anså for nødvendig. Hun var klædt i høje hæle og sexet lingeri. Jeg vil helt sikkert gentage, når jeg ser hende igen.

Jamen det lyder da som om, du har haft en helt fantastisk oplevelse, men hvad lavede Vicky egentlig, mens du kneppede dig selv, sad hun og så fjernsyn, eller kneppede hun også sig selv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...