Hop til indhold
Penetrator

Trans Michelle Artman / Bramming?

Recommended Posts

Guest numsekenderen
Penetrator skrev, for 10 timer siden:

Er der nogle som har besøgt michelle artman som lige nu er i bramming og som kan give en anmeldelse?

https://annoncelight.dk/showad/323881

jeg tog en tur på hende sidste år og det var ikke noget særligt... hun er meget tung og firkantet i kroppen - ellers sød og venlig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, den 12.1.2022 at 08:15:

jeg tog en tur på hende sidste år og det var ikke noget særligt... hun er meget tung og firkantet i kroppen - ellers sød og venlig :-)

Det firkantede look kan jeg ane på billederne. var hun ellers feminin og hvad med aktiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen

så feminin hun nu kan være... ikke den største tissemand man kan måske være aktiv - jeg prøvede ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 3 timer siden:

så feminin hun nu kan være... ikke den største tissemand man kan måske være aktiv - jeg prøvede ikke.

Tak for info. jeg overvejer at give hende et besøg. hvordan var hendes engelske? er hun fra østeuropa eller ved du det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har både gået for at være Finsk og Russisk tidligere. Personligt blev jeg overrasket over hendes størrelse og efter min mening, ikke feminine udstråling, så jeg gik igen med en sviner med på vejen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Penetrator skrev, for 5 timer siden:

Tak for info. jeg overvejer at give hende et besøg. hvordan var hendes engelske? er hun fra østeuropa eller ved du det?

ved det ikke - kunne fint forstå det engelske hun skulle forstå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, for 26 minutter siden:

Hun har både gået for at være Finsk og Russisk tidligere. Personligt blev jeg overrasket over hendes størrelse og efter min mening, ikke feminine udstråling, så jeg gik igen med en sviner med på vejen. :)

Snyder billederne?  Man kan jo nemt se at hun ikke er skinny, men er hun overvægtig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, 1 time siden:

Hun har både gået for at være Finsk og Russisk tidligere. Personligt blev jeg overrasket over hendes størrelse og efter min mening, ikke feminine udstråling, så jeg gik igen med en sviner med på vejen. :)

Hvor lang tid er det siden? på hendes nyeste billedet synes hun at se mere fiminin ud eller ihvertfald knap så firkantet ud som på andre billeder. hun skjuler ikke hendes størrelse så det kan ikke komme bag på nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg en tur på michelle artman. hun er tydeligvis større end på billederne og stort set ingen bryster. men hun er rigtig sød og villig til at opfylde både aktive og passive behov. hun gav mig en ordentlig omgang med hendes stive pik og jeg gik også dyppet snablen i hende. placeringen i rebelsig var lige ved motorvejen så meget bekvemt men stedet var slidt og ækelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penetrator skrev, for 30 minutter siden:

Så tog jeg en tur på michelle artman. hun er tydeligvis større end på billederne og stort set ingen bryster. men hun er rigtig sød og villig til at opfylde både aktive og passive behov. hun gav mig en ordentlig omgang med hendes stive pik og jeg gik også dyppet snablen i hende. placeringen i rebelsig var lige ved motorvejen så meget bekvemt men stedet var slidt og ækelt.

Hvor besøgte du hende ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...