Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige været så heldig og besøge Cherry i Vejle ,,, jeg var inde og få en time med hende som var super god oplevese ,,, hun gav mig fuldt valuta for penge ,,, jeg vil kun varmt anbefale hende ,,, Rart man kan få en pige i nu som ved  hvad en mand vil have ,,, når man er ude og hygge sig ,,, :-)

 

Men igen i kan jo lure på hende her ..https://annoncelight.dk/showad/275143 

Redigeret af Livsnyder45

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Velkommen til hr. livsnyder - oprettede du profilen her kun for det formål at skrive denne korte anmeldelse? Eller står det sløjt til i branchen for tiden ;)

Hvor henne i sådan ca. i Vejle møder man hende?

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej lurik... jeg jar luret her inde i del år man aldrig brugt og lave en anmeldelse her inde ,, men syndes det var på tiden jeg begyndte og del lidt af min oplevelser ,,, 

syndes det er sjældent folk kommer en en ( rar oplevelse anmeldse her )  

 

jeg ved ikke om det står sløjt til i faget .:)

 

Men hun er og finde på vardevej :) 

Redigeret af Livsnyder45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen @Livsnyder45. Jeg har selv "luret" lidt på Cherry. Jeg undrer mig lidt over, hvorfor hun mon har overtaget en AL profil og bibeholdt samme tekstindhold, som Julia (thai GP) tidligere har haft/anvendt. Julia er dog rejst retur til Thailand, så der ligger ikke noget negativt ment i overtagelsen men mere en observation, men det er måske ganske normalt?

Men godt at høre at det har været en god oplevelse med Cherry. Jeg havde også overvejet at besøge hende på et tidspunkt, så jeg smider også en anmeldelse efterføgende, når jeg har været omkring :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har selv "luret" lidt på Cherry. Jeg undrer mig lidt over, hvorfor hun mon har overtaget en AL profil og bibeholdt samme tekstindhold, som Julia (thai GP) tidligere har haft/anvendt. 

Tja, mon ikke det er fordi alfonsen har lavet et antal profiler til sine piger, og så overtager de profilen efter hinanden. Somme tider lægger de sørme ny fotos på.  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder45 skrev, for 1 time siden:

Jeg har lige været så heldig og besøge Cherry i Vejle ,,, jeg var inde og få en time med hende som var super god oplevese ,,, hun gav mig fuldt valuta for penge ,,, jeg vil kun varmt anbefale hende ,,, Rart man kan få en pige i nu som ved  hvad en mand vil have ,,, når man er ude og hygge sig ,,, :-)

 

Men igen i kan jo lure på hende her ..https://annoncelight.dk/showad/275143 

Tak for din anmeldelse. Cherry er en dejlig lille thaipige, giver hun fuld pakke? Hvor høj er hun? Er det en klinik eller mere privat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Tja, mon ikke det er fordi alfonsen har lavet et antal profiler til sine piger, og så overtager de profilen efter hinanden. Somme tider lægger de sørme ny fotos på.  
 

Tjahhh, lige i dette tilfælde er der ingen bagmænd bag. Jeg har kommunikeret både med Julia (som ikke er der længere) og med hendes kollega på stedet ang. aftaler.

 

Benjamin skrev, for 5 minutter siden:

Tak for din anmeldelse. Cherry er en dejlig lille thaipige, giver hun fuld pakke? Hvor høj er hun? Er det en klinik eller mere privat?

Der er tale om en klinik. Resten af dine spørgsmål vil jeg overlade til Livsnyder45 at svare på. Alternativt svarer jeg igen, når jeg har været omkring  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 4 minutter siden:

Tjahhh, lige i dette tilfælde er der ingen bagmænd bag

Det er da godt at høre. Så har hun jo blot overtaget venindens annonce ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende i går. Lavede aftale via hjemmesiden og hun var klar da jeg kom. Hun er petit med lavede bryster. Dejlig lille popo.. Nok 55 kilo og 1.60. De 27 år er nok plus 7-8 men gør absolut ikke noget. Giver massage nøgen så man kan følge lidt med i spejlet.

Hun giver en god b2b og meget pirring i slutning af massagen. Sexen var super fin, hun smager dejligt og god stram. Afleverede på brysterne, men det er jo også første gang vi mødes :-).

standard Vejle priser og super fine lokaler. På en klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder45 skrev, for 10 timer siden:

Jeg har lige været så heldig og besøge Cherry i Vejle ,,, jeg var inde og få en time med hende som var super god oplevese ,,, hun gav mig fuldt valuta for penge ,,, jeg vil kun varmt anbefale hende ,,, Rart man kan få en pige i nu som ved  hvad en mand vil have ,,, når man er ude og hygge sig ,,, :-)

 

Men igen i kan jo lure på hende her ..https://annoncelight.dk/showad/275143 

Godmorgen allesammen. Jeg har meget svært ved at forstå om min profil er ti år gammel eller om den er 8 timer gammel. Og det er jeg gerne vil fortælle mig det her det er at jeg har haft en god oplevelse, hvorfor er der nogen der sætte spørgemålsteegn Ved hvad jeg skriver og anmelder. Jeg troede at nationen på ekstrabladet var blevet nedlagt på grund af der var for mange haders der inde. I min optik er det jo kun godt jeg vil bidrage med en god oplevelse. Gør jeg noget forkert ved at skrive en god anmeldelse omkring en god oplevelse? 

Men som jeg også tidligere beskrev her har jeg luret herinde i mange år men har aldrig lavet en anmeldelse af en oplevelse!

Men er der nogen der kan forklare mig , At vi skal bidrage med noget negativt på mig som Person får lavet oplæg? 

jeg håber i tager det her som konstruktiv kritik fordi jeg synes det er for mange som har en mening om ting som ikke vedkommer dem. Jeg lukker her med det her ned og håber det skaber lidt omtanke angående hvordan man kommentere på ting. 

Med venlig hilsner livsnyder45 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en der ved om det er den samme pige cherry som var i vejle år tilbage ? 
Hendes service blev detsværre ringe med tiden 

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder45 skrev, for 14 timer siden:

Hej lurik... jeg jar luret her inde i del år man aldrig brugt og lave en anmeldelse her inde ,, men syndes det var på tiden jeg begyndte og del lidt af min oplevelser ,,, 

syndes det er sjældent folk kommer en en ( rar oplevelse anmeldse her )  

 

jeg ved ikke om det står sløjt til i faget .:)

 

Men hun er og finde på vardevej :) 

Du har fortalt at der er kommet en ny thaipige i byen....Ja, det havde folk nok selv fundet ud af ret hurtigt, men tak  ;-).

Du har til gengæld IKKE delt din oplevelse. Ja, du har været der og det var en god oplevelse, men det er noget helt andet.

Teksten ligner til forveksling alle de andre som vil forsøge at reklamere for en pige.....kort, fantasiløst og så lige hvor stedet ligger. Beklager, men det er for utroværdigt. Det ses tydeligt på folks reaktion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, for 18 timer siden:

Har besøgt hende i går. Lavede aftale via hjemmesiden og hun var klar da jeg kom. Hun er petit med lavede bryster. Dejlig lille popo.. Nok 55 kilo og 1.60. De 27 år er nok plus 7-8 men gør absolut ikke noget. Giver massage nøgen så man kan følge lidt med i spejlet.

Hun giver en god b2b og meget pirring i slutning af massagen. Sexen var super fin, hun smager dejligt og god stram. Afleverede på brysterne, men det er jo også første gang vi mødes :-).

standard Vejle priser og super fine lokaler. På en klinik.

Super fin anmeldelse. Det giver i hvert fald mig lyst til fortsat at ville besøge Cherry, så tak for det  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Del7100 skrev, den 11.1.2022 at 22:52:

..

standard Vejle priser og super fine lokaler. På en klinik.

Jeg hører ofte udtrykket "Standard Vejle priser" ...

Kan man finde den liste et sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 11 timer siden:

Super fin anmeldelse. Det giver i hvert fald mig lyst til fortsat at ville besøge Cherry, så tak for det  :) 

ja men så glæder vi os til at læse din anmeldelse 

og se om den bidrager med flere beskrivende detaljer, 

forhåbentlig også skrevet på et lidt bedre dansk og ikke med alt for google translate dansk !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 12.1.2022 at 07:48:

Er der en der ved om det er den samme pige cherry som var i vejle år tilbage ? 
Hendes service blev detsværre ringe med tiden 

8000

Den Cherry som du tænker på @8000 er stadig aktiv, men hun huserer i Odense, og har gjort det i flere måneder. kender ikke hendes aktuelle serviceniveau.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 21 timer siden:

Jeg hører ofte udtrykket "Standard Vejle priser" ...

Kan man finde den liste et sted?

He He. Nej ikke mig bekendt.

min opfattelse af Vejle priser er 800 for 30 min. 1.000 for 40-45 min og kr 1.200 for 1 time. Dertil kommer så særlige ydelser som MF eller 2 times come. 
Det er min opfattelse og det som jeg plejer at give. Andre som har anden opfattelse ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder45 skrev, den 12.1.2022 at 06:31:

Godmorgen allesammen. Jeg har meget svært ved at forstå om min profil er ti år gammel eller om den er 8 timer gammel. Og det er jeg gerne vil fortælle mig det her det er at jeg har haft en god oplevelse, hvorfor er der nogen der sætte spørgemålsteegn Ved hvad jeg skriver og anmelder. Jeg troede at nationen på ekstrabladet var blevet nedlagt på grund af der var for mange haders der inde. I min optik er det jo kun godt jeg vil bidrage med en god oplevelse. Gør jeg noget forkert ved at skrive en god anmeldelse omkring en god oplevelse? 

Men som jeg også tidligere beskrev her har jeg luret herinde i mange år men har aldrig lavet en anmeldelse af en oplevelse!

Men er der nogen der kan forklare mig , At vi skal bidrage med noget negativt på mig som Person får lavet oplæg? 

jeg håber i tager det her som konstruktiv kritik fordi jeg synes det er for mange som har en mening om ting som ikke vedkommer dem. Jeg lukker her med det her ned og håber det skaber lidt omtanke angående hvordan man kommentere på ting. 

Med venlig hilsner livsnyder45 

det er ikke så svært og forstå :-) gå ind på din profile OPRETTET tirsdag klokken 19:47 om du er ordblind eller som en anden skriver, så bruges der google translate, det kan man kun gætte på, men hvis man har fulgt lidt med på eroguide, og rent faktisk går lidt op i tingen, så er man ikke 1 sec i tvivl om at du er en pimp, og til jer mænd :-) der er 1000 cherry og 1000 nikkta og 1000 marie navne, men kun den ene rigtig i tænker på, bortset fra det her er 100% en falsk anmeldelse, så skal man da ikke udelukke at den her nye cherry er en dejlige pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, for 14 timer siden:

min opfattelse af Vejle priser er 800 for 30 min. 1.000 for 40-45 min og kr 1.200 for 1 time.
Andre som har anden opfattelse ?

 

Nej, de priser stemmer meget godt overens med de priser, jeg har betalt i snit i Vejle og omegn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...