Hop til indhold
lotus

LILLE PETIT MED MINUS A-SKÅL

Recommended Posts

KAN I HJÆLPE?

Søger en lille petit thai med ultra små bryster.

OMRÅDE: Midtjylland, Østjylland, Sydjylland eller måske Vest Fyn.

Massage eller helst gerne med FP.

Kan i hjælpe bliver jeg glad.

Ser frem til flere udmeldinger.

På forhånd tak og god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
exostar skrev, for 36 minutter siden:

Hun er væk

Nej. Men som andre har nævnt, så fjerner Sandy hendes annonce når hun lukker om aften, og ligger den på når hun starter midt formiddag . Lidt fin kundeservices, du kan kun se annoncen når der er åben.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 13.1.2022 at 22:44:

Nej. Men som andre har nævnt, så fjerner Sandy hendes annonce når hun lukker om aften, og ligger den på når hun starter midt formiddag . Lidt fin kundeservices, du kan kun se annoncen når der er åben.

Det kan så diskuteres ... mange planlægger jo frem i tiden når de skal besøge en pige for at få det til at passe ind i et program. Selv sidder jeg da ofte om aftenen og kigger på hvem jeg har lyst til at besøge dagen efter. Fin kundeservice ville da bare være at skrive åbningstider i annoncen og så evt. at telefonen er lukket udenfor åbningstiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
møgsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Det kan så diskuteres ... mange planlægger jo frem i tiden når de skal besøge en pige for at få det til at passe ind i et program. Selv sidder jeg da ofte om aftenen og kigger på hvem jeg har lyst til at besøge dagen efter. Fin kundeservice ville da bare være at skrive åbningstider i annoncen og så evt. at telefonen er lukket udenfor åbningstiden.

Jeg kan sagtens følge din tankegang, men vil æde en gammel hat på at hvis hun gjorde det, så ville der være mange indlæg med ordlyden. Hvorfor svare hun mig ikke. Hun er meget svær at komme i kontakt med. Hun gider ikke svare. Sendte en besked Igår, og så svare hun først idag, hvor min kone så hendes SMS. Og mange lige som det.

Men ja fordele og ulemper ved begge, men nu ved DU at hun er en mulighed, og må bare kontakte hende når annoncen er oppe, også selv om det først er til et besøg om nogle dage, hvilket hun nok kan svare på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 11 minutter siden:

Det kan så diskuteres ... mange planlægger jo frem i tiden når de skal besøge en pige for at få det til at passe ind i et program. Selv sidder jeg da ofte om aftenen og kigger på hvem jeg har lyst til at besøge dagen efter. Fin kundeservice ville da bare være at skrive åbningstider i annoncen og så evt. at telefonen er lukket udenfor åbningstiden.

Du kan godt skrive til hende selv om annoncen ikke er på. Men det kræver naturligvis du har gemt hendes nummer. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Du kan godt skrive til hende selv om annoncen ikke er på. Men det kræver naturligvis du har gemt hendes nummer. 
 

Det kan man jo, men hvis man sidder og kigger om aftenen så vil man jo aldrig falde over annoncen hvis den ikke er oppe der ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lotus skrev, den 11.1.2022 at 19:00:

Søger en lille petit thai med ultra små bryster.

OMRÅDE: Midtjylland, Østjylland, Sydjylland eller måske Vest Fyn.

Massage eller helst gerne med FP.

Hej Lotus

Du kan finde Young Tangmo i Vejle og hun har små men søde bryster størrelse A. Hun tilbyder både massage og fp.

https://annoncelight.dk/showad/326979

Du kan læse min anmeldelse af hende her og se, om hun er noget for dig. Som en sidebemærkning, er hun kun i Danmark på gæstevisit i 9-10 dage, inden hun rejser retur til Italien.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...