Hop til indhold

Recommended Posts

Maleren har lige været forbi til en lækker omgang Pussy slide samt lidt afslapning massage. Igen stress med tiden. Lisa er en petit pige faste nærmest ungpige bryster super slank. Dejlig sex vil maleren mene. Det hele for 1000 kr. Der manglede ikke noget. Der var en god kemi fra stat til slut jeg fik nærmere 45 min så det må man sige er i orden. Så en varm anbefaling herfra. Stedet en hjørne indgang gl forretning. Blev lukket hurtigt ind.

PS. Det er hende på billederne.

Kan Se der allerede er flere anmeldelser af hende herinde.

Redigeret af Silverback48
Manglede ps

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silverback48 skrev, den 11.1.2022 at 12:01:

Maleren har lige været forbi til en lækker omgang Pussy slide samt lidt afslapning massage. Igen stress med tiden. Lisa er en petit pige faste nærmest ungpige bryster super slank. Dejlig sex vil maleren mene. Det hele for 1000 kr. Der manglede ikke noget. Der var en god kemi fra stat til slut jeg fik nærmere 45 min så det må man sige er i orden. Så en varm anbefaling herfra. Stedet en hjørne indgang gl forretning. Blev lukket hurtigt ind.

PS. Det er hende på billederne.

Kan Se der allerede er flere anmeldelser af hende herinde.

Fik du superfransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Salad
Jesse skrev, for 5 timer siden:

Fik du superfransk?

Hvor på menuen ser du at superfransk tilbydes?

 Er "happy max" evt kode for SF? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Salad skrev, den 4.2.2022 at 20:16:

Hvor på menuen ser du at superfransk tilbydes?

 Er "happy max" evt kode for SF? 

Sf var ikke på menuen. Men hendes massage er i top har ikke oplevet noget bedre længe.
hun er super ophidsende, med hendes massage sidst i agten. Hun ved virkelig hvordan en mand skal behandles.

 

 

 

Redigeret af Silverback48

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har undret mig lidt over priserne på de store pakker: hhv. 1300 og 1700 for slide + "fun"... Det er jo lidt anderledes end de standard 1000/1500. 

 

rettelse: mente ikke "overpris", men "undrer over priserne"

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 14 minutter siden:

Har undret mig lidt overpriserne på de store pakker: hhv. 1300 og 1700 for slide + "fun"... Det er jo lidt anderledes end de standard 1000/1500. 

Nu er det jo ikke hugget i sten hvad de skal tage. Hvis hun føler “det normale” er for lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 22 minutter siden:

Har undret mig lidt overpriserne på de store pakker: hhv. 1300 og 1700 for slide + "fun"... Det er jo lidt anderledes end de standard 1000/1500. 

 

Hun er alle pengene værd i mine øjne...

Redigeret af Silverback48

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg er også fan af Lisa. Ikke nok med at hun ser rigtigt godt ud (syns jeg) hun er ikke helt ung og jeg fornemmer hun ved hvad hun fortager sig, - en god systematisk massage og når hun sidder der på sjoveren ser det for ud som at hun nyder det. 

Ja - den har fået et hak op med 200,- kr. men deres udgifter til varme , vask og deslige er jo også steget ligesom os andres. 

Sidst jeg skrev med hende sagde hun at hun er tilbage på Frederiksberg i juni måned (sidst i mdr.) og jeg glæder mig for et besøg hus hende er som en anden skriver "alle pengene værd" - subjektivt set *S* 

// Amar Lover

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...