Fletch69 0 Skrevet 11. Januar, 2022 Nogen der ved om @littlelady stadig er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 13. Januar, 2022 Tror det ikke - har forsøgt at skrive til hende uden held. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 263 Skrevet 14. Januar, 2022 Hej Er det den lille SM pige der blev gravid ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 14. Januar, 2022 Happy69luke skrev, for 14 timer siden: Hej Er det den lille SM pige der blev gravid ? Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 263 Skrevet 14. Januar, 2022 (edited) Fuck ja, Hun var en god legekammerart. Ville ønske jeg havde kontakt til hende Redigeret 14. Januar, 2022 af Happy69luke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 14. Januar, 2022 Tror desværre hun har lukket helt ned. Nåede kun at besøge hende en enkelt gang men hold nu op hvor var det en fed oplevelse Har skrevet til hende efterfølgende og vi havde kontakt for en del år siden men nu er der ingen respons længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Littlelady vol2 3 Skrevet 4. December, 2023 Eiii.. Sikke en dejlig tråd at falde over.. Jeg er smigret.. Jeg er startet lidt op igen. Men mest med gamle kendinge.. Ny mail dog.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg