Hop til indhold
babezaremyreligion

❤ikke Hot ikke sexy og ikke naughty girl in ESBJERG/ HOLSTED ❤ - en skuffende oplevelse

Recommended Posts

Jeg tog en for holdet og prøvede hende her:

https://annoncelight.dk/showad/302338

Den korte er, pigen er virkelig sød og venlig, men hun er mildest talt ikke køn at kigge på, og det er dårlig sex.
------------
Hun er en meget sød pige, meget venlig og nem at snakke med. Hun har en del mere på sidebenene og er i hvert fald ikke 24 som der står i annoncen, nuvel, det kunne stadig blive godt, så jeg fortsatte, bestilte 30 minutter med anal sex og vi gik ellers i gang. Blowjob var hun ok til, men i guder hvor blev der virkelig rykket i den som var det en græsslåmaskine, så jeg fortalte hende hun bare skulle slappe af og nyde det, der er tid nok. Hun lyttede og gjorde det langsomt, men hun har dog ikke lært at lade være med at bruge tænder, det ødelagde en ellers god rytme.

Videre til sex, vi starter ud med hende på toppen, men hun får ikke pikken helt ind, hvilket er enormt underligt, jeg ved ikke om hun var bange for at gå i bund fordi det måske ville gøre ondt (jeg er ikke helt lille) men jeg ville i bund, så vi skiftede stilling, men hun satte sine ben så jeg ikke kunne komme helt ind og kun et stykke af vejen, virkelig irriterende, jeg prøvede et par forskellige stillinger, missionær, piledriver, doggy, ske, men altid det samme, hun gjorde et eller andet så jeg ikke rigtig kunne komme til, ved doggy lænte hun sig for eksempel virkelig meget til højre så det kun lige var hovedet der var inde. Hvis det ikke var nok, så den smule tændt jeg var i forhold til pigens udseende og engagement i akten, var svært at få tilbage, så jeg havde svært ved at få den op at stå igen fordi det simpelthen var så nedern. Hvis det ikke var nok tror jeg hun har botox i ballerne for at gøre dem større, for det var virkelig svært at komme til, så efter et stykke tid uden meget held suttede hun lidt uden kondom, det fortryder jeg fordi det var som om jeg fik høvlet pikken, hun startede igen ud med at gøre det hurtigt i stedet for bare at slappe af med det som spillede hun whack-a-mole med kun en muldvarp, til sidst kom jeg ud over hendes røv.

Hun sagde bagefter det var rart at se mig smile, for jeg smilede ikke da jeg kom ind.

Sød pige, kan sagtens drikke en kop kaffe med hende, men kneppe hende det vil jeg sgu ikke.

Ryk jer selv i bananen eller få den lokale alter dreng til det i stedet, det er sgu langt bedre end det her.

Redigeret af babezaremyreligion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Nogen gange burde jeg bare binde hænderne på ryggen og holde mig fra tasterne. Men havde trykket følg på dette indlæg igår, i håb om at se hvad andre både mænd og evt gp’ere ville svare. (Desværre tavse) såee…

Mine tanker, hvis hun virkelig synes den var for stor er det primært hendes ansvar, at stoppe akten og tilbyde dig pengene retur. Og noget tyder på den var for stor til både mund og fisse. 

Men da du selv havde tanken, at det kunne være årsagen. Kunne du også ha været en gentleman og have spurgt om det var derfor og spurgt og I skulle droppe det og bedt om dine penge retur. 

Jeg hæfter mig ved “men jeg ville i bund”. Var du ligeglad med om det ville gøre ondt på hende. For hvis det også er det du fysisk har signalerede, kan jeg godt forstå hun bare modarbejdede, i stedet for at sige stop.


Måske er hun under en pimp og ikke haft muligheden for at give pengene retur, men giver ikke dig ret til at gennemføre noget der gør ondt, hun kender ikke størrelsen på dit udstyr inden hun siger ja, hvorimod hun havde oplyst hun var petit og stram.

Jeg ville egentlig ha afsluttet med et håb om andre anmeldelser, så der kom et varieret billede af hendes service. Kan dog se annoncen idag er taget ned. Så måske var hun dårlig, men poster mit skriv alligevel. 
Og håber i stedet på det giver stof til eftertanke hos de der læser det. 
Ja vi GP’er har et stort ansvar for enten at levere eller give pengene retur. Men I har også et medansvar for at aflæse kropssprog og huske på nogen ikke selv kan sige fra. 

Beklager mit lidt sure opstød  kh Sweet


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
SweetMilf6630 skrev, for 15 minutter siden:

Nogen gange burde jeg bare binde hænderne på ryggen og holde mig fra tasterne. Men havde trykket følg på dette indlæg igår, i håb om at se hvad andre både mænd og evt gp’ere ville svare. (Desværre tavse) såee…

Mine tanker, hvis hun virkelig synes den var for stor er det primært hendes ansvar, at stoppe akten og tilbyde dig pengene retur. Og noget tyder på den var for stor til både mund og fisse. 

Men da du selv havde tanken, at det kunne være årsagen. Kunne du også ha været en gentleman og have spurgt om det var derfor og spurgt og I skulle droppe det og bedt om dine penge retur. 

Jeg hæfter mig ved “men jeg ville i bund”. Var du ligeglad med om det ville gøre ondt på hende. For hvis det også er det du fysisk har signalerede, kan jeg godt forstå hun bare modarbejdede, i stedet for at sige stop.


Måske er hun under en pimp og ikke haft muligheden for at give pengene retur, men giver ikke dig ret til at gennemføre noget der gør ondt, hun kender ikke størrelsen på dit udstyr inden hun siger ja, hvorimod hun havde oplyst hun var petit og stram.

Jeg ville egentlig ha afsluttet med et håb om andre anmeldelser, så der kom et varieret billede af hendes service. Kan dog se annoncen idag er taget ned. Så måske var hun dårlig, men poster mit skriv alligevel. 
Og håber i stedet på det giver stof til eftertanke hos de der læser det. 
Ja vi GP’er har et stort ansvar for enten at levere eller give pengene retur. Men I har også et medansvar for at aflæse kropssprog og huske på nogen ikke selv kan sige fra. 

Beklager mit lidt sure opstød  kh Sweet


 

Spot on .fuldstændig enig . Og det er ikke sure opstød , bare sund fornuft . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 11.1.2022 at 19:13:

Nogen gange burde jeg bare binde hænderne på ryggen og holde mig fra tasterne. Men havde trykket følg på dette indlæg igår, i håb om at se hvad andre både mænd og evt gp’ere ville svare. (Desværre tavse) såee…

Mine tanker, hvis hun virkelig synes den var for stor er det primært hendes ansvar, at stoppe akten og tilbyde dig pengene retur. Og noget tyder på den var for stor til både mund og fisse. 

Men da du selv havde tanken, at det kunne være årsagen. Kunne du også ha været en gentleman og have spurgt om det var derfor og spurgt og I skulle droppe det og bedt om dine penge retur. 

Jeg hæfter mig ved “men jeg ville i bund”. Var du ligeglad med om det ville gøre ondt på hende. For hvis det også er det du fysisk har signalerede, kan jeg godt forstå hun bare modarbejdede, i stedet for at sige stop.


Måske er hun under en pimp og ikke haft muligheden for at give pengene retur, men giver ikke dig ret til at gennemføre noget der gør ondt, hun kender ikke størrelsen på dit udstyr inden hun siger ja, hvorimod hun havde oplyst hun var petit og stram.

Jeg ville egentlig ha afsluttet med et håb om andre anmeldelser, så der kom et varieret billede af hendes service. Kan dog se annoncen idag er taget ned. Så måske var hun dårlig, men poster mit skriv alligevel. 
Og håber i stedet på det giver stof til eftertanke hos de der læser det. 
Ja vi GP’er har et stort ansvar for enten at levere eller give pengene retur. Men I har også et medansvar for at aflæse kropssprog og huske på nogen ikke selv kan sige fra. 

Beklager mit lidt sure opstød  kh Sweet


Eller også er det bare dårlig service. Til orientering spurgte jeg hende om alt var ok, men jeg synes ikke selv det var relevant for anmeldelsen, jeg har også besøgt piger herinde som andre har haft en dårlig oplevelse med, men som jeg havde en virkelig god oplevelse med, jeg både smiler, er charmerende og komplimenterer pigen. De jeg besøger igen husker mig altid og giver ofte rabat bagefter.

Dårlig stil at lave antagelser på den der måde. God påske.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
babezaremyreligion skrev, for 10 timer siden:

Dårlig stil at lave antagelser på den der måde. God påske.

Beklager det manglende spørgsmålstegn. Men sætningen var formuleret som et spørgsmål. 

SweetMilf6630 skrev, den 11/1/2022 at 19:13:

Var du ligeglad med om det ville gøre ondt på hende. For hvis det også er det du fysisk har signalerede

Var... og Hvis... er spørge ord. Ikke konstateringer eller antagelser. Gav dig netop mulighed for at skrive, nej sådan var det ikke. 

Plus jeg mest af alt skriver, pigens ansvar... 

Så beklager du bliver stødt over mit skriv. Men din formulering. Kan i den grad misforståes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 13 timer siden:

Beklager det manglende spørgsmålstegn. Men sætningen var formuleret som et spørgsmål. 

Var... og Hvis... er spørge ord. Ikke konstateringer eller antagelser. Gav dig netop mulighed for at skrive, nej sådan var det ikke. 

Plus jeg mest af alt skriver, pigens ansvar... 

Så beklager du bliver stødt over mit skriv. Men din formulering. Kan i den grad misforståes. 

Det er helt ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Sweetmilf - det er vores ansvar at leverer varen eller stoppe. Men en mand med en kæmpe pik som bare VIL have den i bund …. 
Ved man at man er meget stort udrustet burde man sige det inden pengene skifter hænder .. det er ikke alle pikke det ses på i slap tilstand - dog de fleste og kan man se det inden akten er gået igang - ja så må man kaste kortene på bordet og sige den kommer ikke i bund hos mig og jeg styrer hvor langt - skal vi forsætte ? Ellers penge retur og så er gæsten desværre kørt forgæves. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...