Hop til indhold

Recommended Posts

Kun at jeg skrev med hende tidligere på dagen. Hun træffes i et kolonihavehus uden mulighed for bad, men hun ville stille en skål med varmt vand i udestuen. Derudover ville hun gerne have en beskrivelse af mig. Det er fair nok, men jeg undlader besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJOH skrev, for 9 timer siden:

men hun ville stille en skål med varmt vand i udestuen

Husker min barndom hvor vi hos mine bedsteforældre stillede en skål med mælk til kattene... Dog ikke i udestuen.... ;) Men det er så en helt anden historie.

Simpelt hen yummi at hun tilbyder sex uden gummi når der ikke er mulighed for bad. Hvilket vel så også betyder at hun heller ikke har mulighed for at bade mellem hver kunde. Og så kræver hun selv at hendes kunder er renlige... Tsk tsk tsk...

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Simpelt hen yummi at hun tilbyder sex uden gummi når der ikke er mulighed for bad. Hvilket vel så også betyder at hun heller ikke har mulighed for at bade mellem hver kunde. Og så kræver hun selv at hendes kunder er renlige... Tsk tsk tsk...

Man kan altså klare RITIGT meget med en vaskeklud og en skål vand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...