Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte her sidst på eftermiddagen denne kvinde https://annoncelight.dk/showad/313670 

Ankom kl 17.00 til et nybyggeri i Risskov. Blev mødt af kvinden på billederne. Bestilte 45 min massage med afsluttende hj.

Klædte mig af og lagde mig på den store seng. Hun kom ind og jeg bemærkede ud af øjenkrogen at hun smed alt tøjet. Det lovede jo godt. 
Normalt når jeg får thai-massage kommes der olie på nakken og derefter massage der. Så olie på ryggen og massage der. Olie på ben og massage der. Men ikke hos Sofia. Her fik jeg olie fra nakke til til tå. Jeg tænke ååhh nej det er vist bare en gang oliesjask, men jeg blev klogere. Nærmest liggende på siden masserede hun nu med hænderne nakke og det øverste af ryggen, samtidig med at hendes ene ben masserede mit ene lår og lægmuskel. Virkelig lækkert og ganske hård massage, som jeg kan lide det. Så over på den anden side af mig for at masserer det andet ben. Hun kom rundt på hele min krop, masserende med hendes hænder, arme og ben. Sidst kom en perfekt B2B massage. Hendes bryster kørte hun fra mine balder og op omkring mine øre. Gnuppede sin mave og sit gkatbarberede skød op og ned af min ryg. Hun vendte ryggen til mig og masserede mine skuldre mit sit skød og sine balder… frækt frækt. Jeg fik også en rigtig god hovedbundsmassage (med hænderne) hvilket jeg aldrig har prøvet før. Lækkert. 
Jeg blev vendt rundt og olie på min pik og bryst og hun gik igang. Jeg listede en hånd op på det ene bryst. Store tunge velformede bryster. Bevægede hånden ned mellem hendes ben. Her mærkede jeg den hidtil mest glatbarberede fisse jeg til dato har rørt. Total lækker blød og lige til at slikke. Jeg spurgte ikke men tror ikke det er muligt at få lov at slikke hende, men daaaam jeg betalt gerne ekstra for at slikke den. 
Hun afsluttede mig til fuld tilfredshed og efter et dejligt bad, stod jeg 55 min senere på gaden igen…. Total tilfreds 

Redigeret af Livsnyder69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, den 10.1.2022 at 20:46:

Besøgte her sidst på eftermiddagen denne kvinde https://annoncelight.dk/showad/313670 

Ankom kl 17.00 til et nybyggeri i Risskov. Blev mødt af kvinden på billederne. Bestilte 45 min massage med afsluttende hj.

Klædte mig af og lagde mig på den store seng. Hun kom ind og jeg bemærkede ud af øjenkrogen at hun smed alt tøjet. Det lovede jo godt. 
Normalt når jeg får thai-massage kommes der olie på nakken og derefter massage der. Så olie på ryggen og massage der. Olie på ben og massage der. Men ikke hos Sofia. Her fik jeg olie fra nakke til til tå. Jeg tænke ååhh nej det er vist bare en gang oliesjask, men jeg blev klogere. Nærmest liggende på siden masserede hun nu med hænderne nakke og det øverste af ryggen, samtidig med at hendes ene ben masserede mit ene lår og lægmuskel. Virkelig lækkert og ganske hård massage, som jeg kan lide det. Så over på den anden side af mig for at masserer det andet ben. Hun kom rundt på hele min krop, masserende med hendes hænder, arme og ben. Sidst kom en perfekt B2B massage. Hendes bryster kørte hun fra mine balder og op omkring mine øre. Gnuppede sin mave og sit gkatbarberede skød op og ned af min ryg. Hun vendte ryggen til mig og masserede mine skuldre mit sit skød og sine balder… frækt frækt. Jeg fik også en rigtig god hovedbundsmassage (med hænderne) hvilket jeg aldrig har prøvet før. Lækkert. 
Jeg blev vendt rundt og olie på min pik og bryst og hun gik igang. Jeg listede en hånd op på det ene bryst. Store tunge velformede bryster. Bevægede hånden ned mellem hendes ben. Her mærkede jeg den hidtil mest glatbarberede fisse jeg til dato har rørt. Total lækker blød og lige til at slikke. Jeg spurgte ikke men tror ikke det er muligt at få lov at slikke hende, men daaaam jeg betalt gerne ekstra for at slikke den. 
Hun afsluttede mig til fuld tilfredshed og efter et dejligt bad, stod jeg 55 min senere på gaden igen…. Total tilfreds 

Hej

er det pigen på billederne ?

Torb-N

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mister

Hej

Er lige kommet hjem fra mit første besøg hos Sofia og jeg kan kun tilslutte mig Livsnyders vurdering. Sofia er bare en dejlig kvinde:wub:

Hendes massage er virkelig noget ganske særligt, når hun bruger både fødder, ben, arme, hænder og ikke mindst kroppen til at give en dejlig hård massage - for øjeblikket efter at skifte over til en dejlig tæt og erotisk massage. Sofia har en dejlig personlighed og en blød og lækker naturlig krop. :)

Ja, det er efter bedste overbevisning Sofia på billederne og hun får mine varmeste anbefalinger. 

Sofia: "Tak for sidst" ;)

Hilsen Hans

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sundance83

Hej,

 

Jeg ved at dette er et longshot men er der nogle som ved om Sofia kommer tilbage til Danmark på et tidspunkt? Har besøgt hende et par gange og hun var så fantastisk og sød....sidste gang var tilbage i december :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Sofia to gange i december 2023. Første besøg var godt, men hun opførte sig normalt ved det andet besøg og hævdede, at hendes penge var tabt! anbefaler hende ikke!

Redigeret af Jeppe k

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeppe k skrev, for 3 timer siden:

I visited Sofia twice in December 2023. First visit was good but she behaved normally on the second visit and claimed her money was lost! do not recommend her!

Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...