Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har bestemt fået meget Thai massage gennem flere år og har været de fleste steder. Jeg nyder mere og mere en kompetent massage time og efterhånden kun en gang imellem lidt ekstra. Føler jeg får mest for pengene hvis jeg har fået en times god massage. 

Nina

Jeg har aldrig besøgt Nina på Peter Bangsvej 110 og endte der faktisk ved et tilfælde den dag. Kommunikationen var perfekt og ukompliceret. Blev mødt af en skøn afslappet kvinde. Super god energi. Som på billederne. Fin klinik og forhold. 
 

Tog en times oliemassage som skulle vise sig at være next level. Super gode hænder. Ikke for hårdt og mega godt flow. Nok det bedste jeg har fået i København. Hun var klart professionel og engageret. Den bedste anbefaling herfra. Jeg har allerede bestilt en tur mere. Ved ikke med ekstra og om der tilbydes noget, men massagen er mega god. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke genkende billedet overhoved. Utrolig ringe massage og hj. Det store nummer kommer, når hun siger “trøje af” på ubehjælpelig dansk og vil have 200 dask oven i de 800. Engelsk er lige så ringe. Men gode lokaler og fint bad.

Har brugt det et par gange, da jeg alligevel kører forbi, men fortrudt når Nina havde vagten. Hun skal steppe gevaldigt op, synes jeg .Hun ser godt ud, så det handler om at gøre sig umage istedet for kun at tælle pengene. Meld dig ind i det, du nu engang har valgt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...