Hop til indhold
Nuddel

Maya østerbro

Recommended Posts

Der skal ros til, for en gang skyld. 

Og det kommer til, mest at omhandle massagen. :)

 

Var lidt doven, havde lidt tid og lidt mindre kløen. Træt og gad ikke at ligge og okse i en tilfældig kvinde. Så grundet ikke så meget kørsel, blev det Østerbro. ( havde tænkt, Lunde.) 

Skrev og jeg kunne bare komme. :)

Møder op i døren en ældre thai kvinde modtager mig og der sider en afrikansk kvinde i køkkenet. De vil så gerne se coronapas og vide hvor mange vacciner jeg har modtaget, så plus for det. :)

Vi afteler massage med hj. 700kr. Fint med mig, jeg ved min dovenskab koster.  Den ældre kvinde fortæller, at det bliver med kvinden i køkkenet. Igen, ok med mig. (jeg er ligeglad her.) 

Hun kommer ind og massagen starte. For en god ordens skyld, det er ikke Stella. 

Mig nøgen på maven, et lille håndklæde for at holde varmen, i det rimelige varme rum. Hun kommer ind, lidt det ene, lidt andet og begynder massagen. Erfare senere, hun har en ganske udmærket krop, ikke så meget ansigt. Hun starter i den bløde ende og ærligt, jeg tænker, ok jeg kom for en spiller... Men hun eskalere det stille op og det er sunkronisk og jeg ender fuldstændig i ekstase af nydelse. Min krop masseges hele vejen rundt og hun bliver ved med at finde små punkter, der lige for en tur mere. Da vend om kommer, har jeg helt glemt hj og er måske lidt væk. Jeg vender om, hun tager buskene af og massagen fortsætter, front skal også have en tur. Igen glemmer jeg alt om hj og nyder det. Vi kommer så til, hj og tøjet smides, næsten helt.  Ganske fin krop. Og hvis der er tvivl, alt kan købes her. :D hj er det samme, ingen hurtig hurtig. Jeg ender dog med at afslutte med egen hånd, men det er på grund af træthed. Men hun har mig i fokus, hele tiden og kado for det. 

Gik ind af døren med en tanke om, få mig til at komme og ud af døren. Fik en masage der fik mig til at glemme, grunden for jeg var der og et ligeså hj. Og tiden, fik vist lidt mere end 30 min. 

Så ender med en anbefaling, her fra. :) må ærligt indrømme, det havde jeg ikke troet, ved ankomst. 

https://annoncelight.dk/showad/269306

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Jeg var også et smut forbi uden at have haft læst din anmeldelsen.
Jeg fik en god times massage for en 500 kr af samme afrikanske kvinde.
Det blev på ingen måde erotisk undervejs og der blev ikke forsøgt "opsalg".
Massagen var ok. Jeg er mest til den hårde og det var det bestemt ikke. 

Nå -  Jeg gik derfra uforløst, men meget erotisk opstemt (ingen klager herfra).

Så fortsatte til Nyborg og fik en time der med hj. Det var en god dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var for et par uger siden forbi Jasmin hos Maya Thaimassage på Østerbro. Bestilte 30 min. fp som hun ville ha 700 kr for. Stak hende 800 da og tænkte at så var jeg dækket lidt ind ift god service. Hun er i sandhed en meget stille "pige", lille og meget petit - faktisk en flot thai-krop, også pænt ansigt.

Massagen var meget stille og roligt og foregik i etaper. Der var ikke rigtig nogen sammenhæng i noget og ingen pirring. Efter turn arround var der gået 25 min, og jeg var selvfølgelig begyndt at blive noget urolig for om vi noget til det sjove. Så efter yderligere 5-10 min hvor hun pillede lidt ved lillemanden, sagde hun endelig "bumbum". Hun forsøgte at ride mig, men det gik ikke da hun var helt umulig at komme op i. Så prøvede vi doggy hvor det efter flere forsøg endelig lykkedes. Hun var godt nok snæver må jeg sige og det virkede lidt som om hun var forpint, selvom jeg var meget forsigtig.

Hun fortjener faktisk ikke dårlig omtale, for jeg er sikker på at hun forsøgte at gøre det så godt hun kunne, og jeg var da også først ude efter ca. 45 min. Men sorry, søde Jasmin.....det bliver altså kun den ene gang med os to <_<.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...