Hop til indhold

Recommended Posts

Warrior skrev, for 14 minutter siden:

Jeg forstår ikke, hvad du mener. Du kan ikke bekræfte at de er ægte. Men kan du bekræfte, at de er scammers? Eller hvad mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han mener sikkert, hold dig væk fra hvad alt der forlanger forudbetaling

I mine øjne det helt rigtige fordi det i så godt som alle tilfælde er scam-snyd-fake-fup og du ser aldrig dine penge igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt er jeg ret glad for at folk advarer om pigerne, hvis der er noget forkert. Men som @OldGentlemann  også påpeger så kan du ikke bekræfte at de ikke er ægte. Ligeledes tog jeg lige et hurtigt kig på dine tidligere kommentarer, og enten er du meget kræsen eller totalt uheldig, for kunne ikke rigtig se nogle gode kommentar om GP'er du har mødt, de fleste handlede om at du vendte i døren. 

Men giver dig ret i at med prepay, så skal man nok holde sig væk.

Redigeret af ½angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, 1 time siden:

Normalt er jeg ret glad for at folk advarer om pigerne, hvis der er noget forkert. Men som @OldGentlemann  også påpeger så kan du ikke bekræfte at de ikke er ægte. Ligeledes tog jeg lige et hurtigt kig på dine tidligere kommentarer, og enten er du meget kræsen eller totalt uheldig, for kunne ikke rigtig se nogle gode kommentar om GP'er du har mødt, de fleste handlede om at du vendte i døren. 

Men giver dig ret i at med prepay, så skal man nok holde sig væk.

TS skriver “Kan ikke bekræfte at de er ægte”. Det kan man jo skrive om alle de GP’ere man ikke har mødt.

Generelt så skal vi anmelde objektivt.

  • Hvis vi har oplevet, at en GP har snydt med forudbetaling, så kan vi advare imod at pågældende er scammer begrundet i egen erfaring.
  • Hvis vi blot er blevet bedt om forudbetaling, så kan vi berette om, at pågældende GP ønsker forudbetaling. Men vi kan ikke stemple vedkommende som scammer, fordi vi ved det ikke.

Det er i bund og grund den enkeltes valg, om man ønsker at forudbetale, uanset at de fleste er modstandere af det. Men så må man bare lade være med at lave aftaler med pågældende kvinder, uden at man kan stemple dem som forbrydere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Warrior skrev, for 4 timer siden:

Ja hvor uheldig kan man være?? Dog tror jeg ikke at du har læst deres annonce helt igennem, der står både øverst og nederst på deres side,at de modtager Mobilepay, så forstår ikke hvordan du har eller måske evt har sendt, overføre penge til dem, før du for adressen, jeg personligt sender da aldrig penge, betaler kontant,hvis de ikke kan respektere det,finder jeg en anden kvinde eller GP. Det er blevet så meget advaret mod at betale forud, når det er købesex, så hvis du har overført penge, så bad luck og det er så nu blevet en lærestreg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 2 timer siden:

TS skriver “Kan ikke bekræfte at de er ægte”. Det kan man jo skrive om alle de GP’ere man ikke har mødt.

Du og @½angel misforstår sandsynligvis begge, hvad han skriver. Det han mener er nok snarere, at pigerne ikke kan bekræfte at de selv er ægte. Han har sikkert bedt dem om bevis for at fx billederne er af dem. 

Da begge annoncer nu er væk, havde han sikkert ret.

69manden skrev, for 2 timer siden:

der står både øverst og nederst på deres side,at de modtager Mobilepay, så forstår ikke hvordan du har eller måske evt har sendt, overføre penge til dem,

Han skriver intet om at han har sendt dem penge. At en annonce skriver at der tages mod MP har intet med sagen at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Advarsel skrev, for 21 timer siden:

Du og @½angel misforstår sandsynligvis begge, hvad han skriver. Det han mener er nok snarere, at pigerne ikke kan bekræfte at de selv er ægte. Han har sikkert bedt dem om bevis for at fx billederne er af dem. 

Da begge annoncer nu er væk, havde han sikkert ret.

Han skriver intet om at han har sendt dem penge. At en annonce skriver at der tages mod MP har intet med sagen at gøre?

Jeg skrev også, måske at han havde sendt penge til dem og ikke at han har gjort, da jeg godt selv kunne læse at han nævnte at de ønsker at man skulle overføre penge til dem..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været en række profiler med fine billeder, som faktisk sagtens kan være ægte - de er ikke så modelagtige som de klassisk falske.

De dukkede op omkring tidligt efterår sidste år (der så jeg dem i hvert fald første gang).

Men fælles for dem var, at man skulle sende penge med MobilePay FØR man fik adressen.. :-)

De kom så tilbage nogle gange før jul - og jeg forsøgte et par gange at få adressen tilsendt, at jeg tænkte, det måske havde beroet på en sproglig misforståelse… men nej man skulle betale først .

Så sendte jeg en ANMODNING om 1200 kr. for at drille lidt - og måske de blev så begejstrede, at de overså det var en anmodning …

Men nej desværre - “hun” blev mopset og skrev “You think I am stupid??”

Den grinede jeg lidt af ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...