Hop til indhold
Tyren13

Randers set ud fra mit synspunkt

Recommended Posts

Det er lidt broget i Randers i øjeblikket, her har I mine oplevelser på det seneste.

Kat kan man åbenbart ikke regne med. Hun har for travlt med at tjene penge, har oplevet en strålende modtagelse for så senere at blive overladt til en anden som ikke rigtigt magter det samme. Nu er der tale om nye piger som Aalborg nævnte - men 1500 så er det ikke mig.

Jeg har prøvet at finde noget andet - Laksegade 12 er en hel opgang af forskellige ydelser lige fra massage til sex på alle niveauer, der er lidt for meget synes jeg.

Lanna tilbyder det hele, men pigerne her er lidt for gamle og ikke helt slanke. Dog ville jeg godt prøve hele turen med ejeren Chanapha, nogen der har haft held med det???

St. Voldgade 1.A har jeg mellem oplevelser med. der er meget rodet og man ved aldrig hvad mean møde op til.

Det sted, hvor jeg har fået den bedste behandling på det seneste er Baangawn i St, Voldgade 18 kld.

her er pænt og ordentligt og jeg har været heldig at få den samme pige to gange i rsp. Og sikke en oplevelse. Her synes jeg der virker ordnede forhold-

Håber du kan bruge mit input

Lad mig høre din mening

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er enig i at Randers er faldet af på den. Kan læse at man ikke kan regne med Kat. Har heldigvis aldrig prøvet det, som jeg kan læse at andre har været udsat for. Hvad det handler om er et godt spørgsmål!

Har aldrig prøvet kælderen i St Voldgade, syntes at det ser træls ud, men det ydre bedrager åbenbart.

Lanna på Mariagervej er godt, men rigtigt at de ikke er slanke, ikke at det gør mig noget, men smag og behag

Har undret mig over at ingen nævner Rosa mere?? Er hun faldet af??

Hvad med hende der er startet i Hald? Har nogen været der. Hun svarer ikke tilbage på sms, er min erfaring

Det er lidt broget i Randers i øjeblikket, her har I mine oplevelser på det seneste.

Kat kan man åbenbart ikke regne med. Hun har for travlt med at tjene penge, har oplevet en strålende modtagelse for så senere at blive overladt til en anden som ikke rigtigt magter det samme. Nu er der tale om nye piger som Aalborg nævnte - men 1500 så er det ikke mig.

Jeg har prøvet at finde noget andet - Laksegade 12 er en hel opgang af forskellige ydelser lige fra massage til sex på alle niveauer, der er lidt for meget synes jeg.

Lanna tilbyder det hele, men pigerne her er lidt for gamle og ikke helt slanke. Dog ville jeg godt prøve hele turen med ejeren Chanapha, nogen der har haft held med det???

St. Voldgade 1.A har jeg mellem oplevelser med. der er meget rodet og man ved aldrig hvad mean møde op til.

Det sted, hvor jeg har fået den bedste behandling på det seneste er Baangawn i St, Voldgade 18 kld.

her er pænt og ordentligt og jeg har været heldig at få den samme pige to gange i rsp. Og sikke en oplevelse. Her synes jeg der virker ordnede forhold-

Lad mig høre din mening

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det der kan irritere mig er at der sidder mænd og hygge snakker med pigerne. Det indbyder ikke ligefrem til at man går ind til pigen. Det kan måske også være det der gør Kat sur. Har tit set når jeg går forbi at der sidder et par ældre mænd derinde og snakker, det samme gælder med St Voldgade 1a

Er enig i at Randers er faldet af på den. Kan læse at man ikke kan regne med Kat. Har heldigvis aldrig prøvet det, som jeg kan læse at andre har været udsat for. Hvad det handler om er et godt spørgsmål!

Har aldrig prøvet kælderen i St Voldgade, syntes at det ser træls ud, men det ydre bedrager åbenbart.

Lanna på Mariagervej er godt, men rigtigt at de ikke er slanke, ikke at det gør mig noget, men smag og behag

Har undret mig over at ingen nævner Rosa mere?? Er hun faldet af??

Hvad med hende der er startet i Hald? Har nogen været der. Hun svarer ikke tilbage på sms, er min erfaring

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

jeg har de sidste 2 dage prøvet at besøge stedet her.

Baangawn i St, Voldgade 18 kld.

men det ser helt lukket ud, de har fjernet deres tlf. nummer fra Vinduet, samt der er ingen der lukker op, jeg har været der begge dage omkring kl. 18:00, så tidlig plejer de da ikke at lukke ned.

mht. Rosa

ved ikke rigtig hvad der fås der længere, efter hun er flyttet til markedsgade, har hørt at man ikke længere kan få ekstra ydelser, men ved ikke om det er rigtig, har ikke været på hendes nye sted.

men ellers så syntes jeg det står meget sløjt til i Randers med ordentlige Thaisteder.

har tænkt på at besøge Isaan Thaimassage i Østergrave, så hvis der er nogen der kan fortælle lidt om dette sted, og om det er muligt at få ekstratjenester, og hvordan pigerne er på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det der kan irritere mig er at der sidder mænd og hygge snakker med pigerne. Det indbyder ikke ligefrem til at man går ind til pigen. Det kan måske også være det der gør Kat sur.

Kan kun give dig ret i, at det er pisseirriterende, at der sidder kunder, der er færdige, eller som lige er faldet indenfor, for at få varmen, og 10 kopper te eller kaffe. Eller familiemedlemmer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte at jeg ville besøge Rosa, og tjekke stedet ud. Havde ikke de store forventninger, udover at hun er en pæn slank thai dame.

Blev guidet ind i et rum med massage briks, hvor jeg smed alt tøjet. Rosa kom ind og gik igang med massagen. God hård massage, hvor jeg rigtig kunne mærke at ryg og skuldre blev banket igennem.

Ballerne blev også masseret igennem, var der et strejf af seksuelt idet. Var ikke helt sikker. Spredte benene ekstra, og herefter var jeg ikke i tvivl. Mine nosser blev ramt nogle gange og hullet blev også. Hun spurgte om jeg kunne ville ha massage. Jeg sagde at jeg gerne ville have svensk, med massage af hul samtidigt. Hun masserede videre på baller og begyndte at give finger. Spredte så hun rigtig kunne komme til, så pikken også kunne få tur. Vildt dejligt, og masser af tid. Fik finger i lang tid og svensk. Til sidst bad hun mig vende mig om. Hun blev ved med finger og gav et godt håndjob. Ikke masser af olie, men et gedigent håndarbejde. Jeg kom til sidst i kæmpe udløsning og Rosa trappede lige så stille arbejdet ned. Fik tørret mig og gjort mig ren.

Tænker at hvis det er standard ved Rosa, så er det der jeg kommer fremover. Hun kunne sagtens blive den nye Kat.

Dejlig oplevelse, pæn dame, der forresten også lod mig tage hendes pæne bryster frem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte at jeg ville besøge Rosa, og tjekke stedet ud. Havde ikke de store forventninger, udover at hun er en pæn slank thai dame.

Blev guidet ind i et rum med massage briks, hvor jeg smed alt tøjet. Rosa kom ind og gik igang med massagen. God hård massage, hvor jeg rigtig kunne mærke at ryg og skuldre blev banket igennem.

Ballerne blev også masseret igennem, var der et strejf af seksuelt idet. Var ikke helt sikker. Spredte benene ekstra, og herefter var jeg ikke i tvivl. Mine nosser blev ramt nogle gange og hullet blev også. Hun spurgte om jeg kunne ville ha massage. Jeg sagde at jeg gerne ville have svensk, med massage af hul samtidigt. Hun masserede videre på baller og begyndte at give finger. Spredte så hun rigtig kunne komme til, så pikken også kunne få tur. Vildt dejligt, og masser af tid. Fik finger i lang tid og svensk. Til sidst bad hun mig vende mig om. Hun blev ved med finger og gav et godt håndjob. Ikke masser af olie, men et gedigent håndarbejde. Jeg kom til sidst i kæmpe udløsning og Rosa trappede lige så stille arbejdet ned. Fik tørret mig og gjort mig ren.

Tænker at hvis det er standard ved Rosa, så er det der jeg kommer fremover. Hun kunne sagtens blive den nye Kat.

Dejlig oplevelse, pæn dame, der forresten også lod mig tage hendes pæne bryster frem

mmm lyder da som en fornem behandling :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Masser af godt indlæg her om Thaierne i Randers :-)

Jeg er ny i Randers og søger en go "blowjob" af en thai..Hvor er det muligt ? Og hvad skal man forvente i pris ??

Lad mig høre din mening

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...