Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg prøvet min første B2B massage og efter kyndige råd fra flere af jer faldt valget på Pixie !

Stedet var ikke super diskret da man skulle et par etager op og forbi en par lejligheder i en opgang. Men jeg nåede frem til en dør der stod lidt på klem. Pixie er super flot og hun ligner efter min mening fuldstændig sine billeder. Hun er god til small talk, og det var godt for jeg var rigtig nervøs!

Jeg havde betalt for 45min B2B med hj, så jeg betalte hende, smed tøjet og lagde mig på maven. Hun hældte noget olie på mig og så gik hun ellers igang med noget af en lækker massage. Hender bryster kørte hun rundt alle vegne og hendes hovedet kom helt tæt på mit øre og læber, dog uden at røre. Hun har rigtig flotte bryster men hendes røv er noget af det flotteste jeg nogensinde har set!

Kan ikke huske så meget af resten af seancen fordi jeg simpelthen gav mig så meget hen. Lille manden kom ikke helt op og stå (pga nervøsitet) men jeg sluttede af med en kæmpe udløsning.

Hun var godt nok dejlig og selvom jeg ikke har andre at sammenligne med, vil jeg godt anbefale hende til andre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Nybegynderen89 skrev, for 3 timer siden:

Så fik jeg prøvet min første B2B massage og efter kyndige råd fra flere af jer faldt valget på Pixie !

Stedet var ikke super diskret da man skulle et par etager op og forbi en par lejligheder i en opgang. Men jeg nåede frem til en dør der stod lidt på klem. Pixie er super flot og hun ligner efter min mening fuldstændig sine billeder. Hun er god til small talk, og det var godt for jeg var rigtig nervøs!

Jeg havde betalt for 45min B2B med hj, så jeg betalte hende, smed tøjet og lagde mig på maven. Hun hældte noget olie på mig og så gik hun ellers igang med noget af en lækker massage. Hender bryster kørte hun rundt alle vegne og hendes hovedet kom helt tæt på mit øre og læber, dog uden at røre. Hun har rigtig flotte bryster men hendes røv er noget af det flotteste jeg nogensinde har set!

Kan ikke huske så meget af resten af seancen fordi jeg simpelthen gav mig så meget hen. Lille manden kom ikke helt op og stå (pga nervøsitet) men jeg sluttede af med en kæmpe udløsning.

Hun var godt nok dejlig og selvom jeg ikke har andre at sammenligne med, vil jeg godt anbefale hende til andre.

 

Enig. Hun er sød og dejlig. Desuden kan hun nogle hj-tricks med fingrene, som er meget charmerende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agentzero

Ville ønske at folk bare kunne lade min Pixie være i fred. Prøv nogle andre:D. Men er da glad for at din første gang var god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Agentzero skrev, for 46 minutter siden:

Ville ønske at folk bare kunne lade min Pixie være i fred. Prøv nogle andre:D. Men er da glad for at din første gang var god.

Ja, bare det var sådan!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agentzero
Mr. Sensual skrev, for 6 minutter siden:

Ja, bare det var sådan!

Især dig, Mr. Predator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Agentzero skrev, for 6 minutter siden:

Især dig, Mr. Predator

Har allerede besøgt Pixie med stor fornøjelse - og vender helt sikkert tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agentzero
thebrownone skrev, for 48 minutter siden:

Opholder hun sig på Frederiksberg?Og kender nogen prisen for full package, kys, SF og sex?

Hun giver ikke FP. Ellers så står priserne i annoncen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
thebrownone skrev, for 13 timer siden:

Opholder hun sig på Frederiksberg?Og kender nogen prisen for full package, kys, SF og sex?

Pixie er på Østerbro. Hvad angår prise kan jeg anbefale dig at spørge på en sms, Pixie plejer at svare ret hurtigt

 

Gammel rotte skrev, for 10 timer siden:

er brysterne hjulpet?

Jeg har ikke lagt mærke til at Pixie skulle have fået hjælp til sine bryster, men skal gerne se grundigt efter, når jeg besøger hende i løbet af denne uge.

Sweex2, jeg tror du har set forkert;)

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg talte med Pixie, sagde hun at hun kom tilbage den 25. det var omkring den 18 marts, så jeg undrede mig over at hun var tilbage så hurtigt. Da Pixie endnu ikke er dukket op, er jeg ret sikker på hun mente 25. april, og tror jeg har misforstået datoen og dukker op i slutningen af april.

Jeg stiller mig op i køen inden den bliver for lang:P

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

efter et lidt skuffende besøg i Næstved i går, trængte jeg til god oplevelse.

Der kommer Pixie ind i billedet. Hun leverer kvalitet lige så sikkert som et amen i kirken.

Dette er ikke helbredende og lindrende massage, men en btb med afslutning er salve til sjælen på en søndag.

hun er her 4 dage endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldbæk skrev, for 2 timer siden:

efter et lidt skuffende besøg i Næstved i går....

Så ikke dit skriv i anden tråd... derfor slettet igen.

Redigeret af frddblk
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  Abs_for_you

Hvis Pixie følger sin normale "rejse rutine", er hun tilbage i København uge 42 eller 43. Det bliver rart at se hende igen :o)

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...