Guest Nytilsex Skrevet 9. Januar, 2022 Hej søger en GP som tilbyder Creampie i jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 103 Skrevet 9. Januar, 2022 Kesa i Randers hun er ikke så pjattet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 9. Januar, 2022 Sliksyg skrev, for 2 timer siden: Kesa i Randers hun er ikke så pjattet Hvis Creampie er det jeg tror det er så tror jeg ikke Kesa tilbyder dette ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 9. Januar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/334896 Jeg har blot set annoncen men ikke været der. Så jeg kan ikke bidrage med noget om, hvordan oplevelsen er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 103 Skrevet 9. Januar, 2022 Zar skrev, for 17 minutter siden: Hvis Creampie er det jeg tror det er så tror jeg ikke Kesa tilbyder dette ! True. tænkte det var i hovedet på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 9. Januar, 2022 Sliksyg skrev, for 1 time siden: True. tænkte det var i hovedet på hende Så er det ikke det rigtige ord. Creampie er egentligt noget så simpelt som sæd, der render ud af skeden eller anus efter samleje 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 9. Januar, 2022 Sliksyg skrev, for 7 timer siden: True. tænkte det var i hovedet på hende Så hedder det CIF (Come In Face) eller COF (Come On Face) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 9. Januar, 2022 Ja og eftersom Kesa kun gør det med gummi er det nok ikke en mulighed ved hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg